خرید هشت میلیارد دلاری
سامسونگ سرانجام بزرگ‌ترین خرید تاریخ خود را نهایی کرد
سامسونگ برای اولین بار در تاریخ این شرکت خرید هشت میلیاردی خود را با موفقیت نهایی کرد. این شرکت سرانجام موفق شد شرکت Harman Kardon را تصاحب کند.

1606683296_1_0.gif

با وجود رشد انفجاری، سامسونگ در اغلب موارد ترجیح می‌دهد استارت‌آپ‌های کوچک را خریداری کند. استارت‌آپ‌هایی که به این شرکت اجازه می‌دهند فناوری‌های موردنیازش را خود تولید کند. اما در نوامبر سال گذشته میلادی سامسونگ این قاعده را شکست و اعلام کرد در نظر دارد شرکت بین‌المللی هارمان را به ارزش تقریبی هشت میلیارد دلار خریداری کند. اکنون سامسونگ اعلام کرده است که فرآیند نهایی شدن این خرید تکمیل شده است.

 در همین ارتباط دینش پالی وال، مدیرعامل شرکت هارمان یا به عبارت دقیق‌تر Harman International Industries، جوان سون مدیر ارشد استراتژیک سامسونگ و همچنین رییس دفتر مدیرعامل سامسونگ در کنفرانس خبری سامسونگ الکترونیک که در دفتر این شرکت برگزار شد، حضور به هم رساندند. پالی وال در این ارتباط گفت: «بر مبنای مفاد منعقد شده در این قرارداد شرکت هرمان این فرصت را به دست خواهد آورد تا به فناوری‌های موردنیاز و مکمل برای سرعت بخشیدن به تحقیقات خود دست پیدا کند و همچنان پیشتازی خود را در حوزه‌های خوردو، دستگاه‌های صوتی هوشمند و فناوری‌های اینترنتی در مقیاس جهانی حفظ کند. به اعتقاد من در آینده این دو شرکت رهبری بازار خودروسازی را بر عهده خواهند گرفت.»

اگر به گفته‌های پالی‌وال به دید تردید نگاه می‌کنید بد نیست بدانید که شرکت هارمان نه تنها مالک Harman Kardon است، بلکه مالک برندهای JBL، Infinity، Lexicon و Mark Levinson نیز هست.

رویکردی که از سوی سامسونگ اتخاذ شده متفاوت از سیاستی است که از سوی شرکت‌هایی همچون گوگل در ارتباط با Google’s Android Auto و همکاری با استارت‌آپ Waymo و اپل در ارتباط با CarPlay و پروژه تیتان اتخاذ شده است. خرید جدید سامسونگ به معنای آن است که این شرکت با توان بالقوه‌ای به سمت خانه‌های هوشمند و دستگاه‌های متصل به اینترنت حرکت خواهد کرد. بر مبنای خرید فوق سی هزار کارمند شرکت هارمان در قالب یکی از شرکت‌های زیرمجموعه سامسونگ به کار خود ادامه خواهند داد. 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟