فروش گوشی Xperia XZ با تخفیف 350 هزار تومانی در بازارهای ایران + نشانی فروش
شرکت سونی‌موبایل از عرضهٔ گوشی اکسپریا XZ سونی به بازارهای ایران خبر داد. همچنین برای مدت یک هفته، فروش گوشی Xperia XZ در چند مرکز فروش با کارت تخفیف 350 هزار تومانی انجام خواهد شده و مقدار کارت تخفیف به مرور در هفته‌های بعدی کاهش پیدا خواهد کرد. این گوشی در بازارهای 5 شهر کشور با تخفیف به فروش می‌رسد.

1606683296_1_0.gif

گوشی جدید Xperia XZ به فناوری‌های جدید سونی مجهز است. از جمله فناوری نوآورانهٔ ردیابی سه گانه تصویر که ثبت تصاویر بدون تارشدگی را حتی از سوژه‌های در حال حرکت با رنگ‌های زیبای واقعی فراهم می‌‌آورد. این مدل همچنین با داشتن لرزش‌گیر ۵ محوره ویدیوی SteadyShot، ثبت فیلم‌هایی روان را حتی در زمان راه‌رفتن یا نماهای بسیار نزدیک، امکان‌پذیر می‌کند. قابلیت‌های دیگر Xperia XZ شامل دوربین پشتی ۲۳ مگاپیکسلی، دوربین سلفی جلوی ۱۳ مگاپیکسلی، نمایشگر ۵٫۲ اینچی، فضای ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایتی  و تا دو برابر عمر باتری بیشتر است.

فروش گوشی Xperia XZ با تخفیف 350 هزار تومانی در بازارهای ایران+نشانی فروش

برای مدل XZ، طیفی از کاورهای زیبا و اختیاری همرنگ دستگاه موجود است. این کاورها شامل کاور لمسی SCTF10/20 است که به شما اجازه می‌دهد بدون باز کردن کاور و از طریق پنجرهٔ هوشمند، به ویجت‌های دلخواهتان روی تلفن دسترسی داشته باشید. برای راحتی تماشای ویدیو پایه این کاور عملکرد خودکار روشن/خاموش همرا ه با زاویه تماشای قابل تنظیم دارد. هر یک از این مدل‌ها برای شارژ آسان با شارژر USB Type-C ارائه می‌شوند.

بازارهایی که تلفن اکسپریا XZ‌ را با تخفیف ارائه می‌‌کنند؛ به شرح ذیل است:

- تهران: خیابان جمهوری، پاساژ علاءالدین

- اصفهان: خیابان فردوسی، بازارموبایل اصفهان

- اهواز: خیابان نادری، مرکز خریدآرین

- شیراز: خیابان توحید، مرکز خرید صوت و تصویر

- مشهد: خیابان احمدآباد، پاساژ بازارچه

==============================

شاید به این مقالات هم علاقمند باشید:

 

ایسوس

نظر شما چیست؟