احتمالا این گوشی قدرتمند گلکسی اس 8 سامسونگ است!
گوشی ناشناخته‌ای رکورد بنچمارک AnTuTu را شکست!
با توجه به عکسی که به تازگی از سوی یک منبع شناخته شده در توییتر منتشر گردیده، به احتمال زیاد در سه ماه نخست سال 2017 میلادی شاهد عرضه گوشی هوشمند پرقدرتی خواهیم بود که در بنچمارک AnTuTu امتیاز فوق‌العاده عالی 203.737 را به ثبت رسانده است. این امتیاز در مقایسه با امتیاز پرچمداران اندرویدی کنونی به مراتب بیشتر است. با مجله شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

بنچمارک AnTuTu یکی از معتبرترین بنچمارک‌ها موجود به منظور سنجش قدرت عملکرد گوشی‌های هوشمند است. تقریبا هر فرد علاقمند به اسمارتفون‌ها و نقد و بررسی این محصولات، با بنچمارک AnTuTu آشنایی دارد. در سمت مقابل شبکه اجتماعی توییتر هم منبع کاملا شناخته شده‌ای برای آن دسته از افرادی است که دنبال کننده خبرهای پیش از موعد دنیای تکنولوژی و گوشی‌های هوشمند هستند. به تازگی منبع شناخته شده Ricciolo در توییتر تصویری را منتشر کرده که سر و صدای بسیاری را بر پا کرده است.

بنچمارک AnTuTu

همانطور که در تصویر فوق مشاهده می‌کنید، در عکس منتشر شده از سوی منبع Ricciolo از نمای بنچمارک AnTuTu استفاده شده است. رکورد 203.737 در این تصویر به وضوح قابل مشاهده بوده و عبارت "Q1 2017" هم در آن به چشم می‌خورد. تنها برداشتی که از این تصویر می‌توان داشت، این موضوع است که در سه ماه نخست سال 2017 میلادی شاهد عرضه گوشی هوشمندی خواهیم بود که قدرت عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و در بنچمارک AnTuTu امتیاز 203.737 را به ثبت می‌رساند. متاسفانه هیچ کس نمی‌داند که این گوشی چه نام داشته و محصول چه شرکتی است!

مطلب پیشنهادی

دانلود کنید: موبوگرام؛ تلگرامی پیشرفته‌تر با قابلیت زمان‌بندی دانلودها

طبق ادعای برخی از افراد و کارشناسان، این احتمال وجود دارد که دو گوشی گوگل پیکسل (Google Pixel) و گوگل پیکسل ایکس ال (Google Pixel XL) بتوانند در بنچمارک AnTuTu به امتیازی در این حد و اندازه دست پیدا کنند. در حال حاضر پرچمداران اندرویدی در این بنچمارک امتیازی در حدود 175.000 را به ثبت رسانده‌اند. اما از نظر ما این ادعا قابل قبول نیست و دو گوشی گوگل پیکسل و گوگل پیکسل ایکس ال با تجهیز به سیستم روی چیپ (SoC) اسنپدراگون 821 کوالکام قادر به ثبت رکورد این چنینی نخواهند بود. به نظر ما گوشی هوشمندی که این رکورد را در بنچمارک AnTuTu ثبت می‌کند، احتمالا تراشه اسنپدراگون 830 کوالکام یا اگزینوس 8895 سامسونگ بهره‌مند خواهند بود!

بدون تردید با شنیدن نام دو تراشه اسنپدراگون 830 و اگزینوس 8895 به یاد پرچمدار سال 2017 شرکت سامسونگ یعنی گوشی گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) خواهیم افتاد. اشاره به زمان رونمایی از این گوشی که سه ماه نخست سال 2017 عنوان شده هم احتمال ارتباط این رکورد با گوشی گلکسی اس 8 را بیشتر می‌کند. بنابراین پیش‌بینی ما به این صورت است که منبع ارائه کننده این تصویر به قدرت عملکرد گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ اشاره مستقیمی می‌کند.

با وجود تمام این تفاسیر هنوز هیچ اطلاعات دقیق و رسمی در رابطه با این موضوع و قدرت عملکرد گوشی هوشمند گلکسی اس 8 سامسونگ ارائه نشده است. حتی هنوز تجهیز این گوشی هوشمند به دو تراشه اسنپدراگون 830 و اگزینوس 8895 سامسونگ تایید شده نیستند و تمام خبرهای موجود مبتنی بر شایعات محسوب می‌شوند. به نظر شما به جز گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ کدام گوشی‌های هوشمند دیگری که در سه ماه اول سال 2017 معرفی یا عرضه می‌شوند قادر به ثبت رکوردی این چنینی در بنچمارک AnTuTu خواهند بود؟ آیا ال‌جی و گوشی ال‌جی جی 6 (LG G6) می‌تواند کاندیدی برای این موضوع باشد؟

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟