دوربین جدیدی که داخل گردن‌بند قرار می‌گیرد
با این گردن‌بند ویدیوهای خود را به‌صورت زنده در شبکه‌های اجتماعی پخش کنید
با دوربین جدید FrontRow لحظه‌های زیبای زندگی را از دست نمی‌دهید و همیشه به محیط اطراف‌تان توجه دارید در حالی‌که دوستان شما در شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر و فیسبوک در همان لحظه در تجربه شما شریک هستند.

1606683296_1_0.gif

شاید با فناوری‌های جدید امکان پخش زنده روی اسمارت‌فون بسیار ساده شده باشد اما به‌همان اندازه ما را از "در لحظه" حضور داشتن دور می‌کند. به‌جای این‌که، رویدادها و وقایع را از نزدیک ببینیم و تجربه کنیم، آن‌ها را از طریق یک صفحه شیشه‌ای مشاهده می‌کنیم.

اما شاید زمان آن رسیده تا این روند تغییر کند. دوربین FrontRow از شرکت Ubiquiti یک دوربین جدید پخش زنده است که داخل یک گردن‌بند دایره‌ای شکل تعبیه می‌شود. به‌این ترتیب، شما به‌جای این‌که فیلم‌بردار باشید می‌توانید از محیط اطراف‌تان لذت ببرید.

اندازه این دوربین خاص مشابه یک ساعت هوشمند است و از طریق یک اپلیکیشن به دستگاه‌های iOS یا آندرویدی متصل می‌شود. لنز اصلی این دوربین 8 مگاپیکسل و میدان دید آن 140 درجه است. یعنی دید شما با این دوربین با دوربین معروف گوپرو هیچ تفاوتی ندارد. علاوه بر این، یک دوربین ثانویه 5 مگاپیکسلی با میدان دید 85 درجه نیز در این دستگاه وجود دارد.

رزولوشن دوربین اصلی 2.7K است ولی پیش‌فرض آن روی 1080p تنظیم شده است. پیش‌فرض دوربین دوم هم 1080p است اما می‌تواند تا رزولوشن 2000 بالا برود. هم‌چنین، دوربین اصلی از یک تثبیت کننده تصویر اپتیکال برخوردار است که باعث می‌شود تصاویر خوب و باثباتی ضبط شود. میزان حافظه داخلی آن برای ضبط ویدیوها 32 گیگابایت است.

با این دوربین می‌توان تا 2 ساعت به‌طور مداوم فیلم‌برداری کرد، ولی در حالت تایم‌لپس تا 16 ساعت و در حالت استندبای تا 48 ساعت کار می‌کند. اما این دوربین به یک پورت USB-C مجهز است و به‌سرعت شارژ می‌شود.

علاوه بر مواردی که در بالا گفته شد Ubiquiti می‌گوید این دوربین از پخش ویدیو در توییتر، فیسبوک و یوتیوب پشتیبانی می‌کند. هم‌چنین، با دراپ‌باکس، اسپاتیفای و سرویس‌هایی از این قبیل یک‌پارچه می‌شود. هنوز قیمت و زمان احتمالی ورود آن به بازار مشخص نیست.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟