با انگشتر هوشمند ORII آشنا شوید
23/05/1396 - 16:45
با انگشتر هوشمند ORII، انگشت را روی گوش بگذارید و صحبت کنید!
تصور کنید که با قرار دادن انگشت خود بر روی گوش بتوانید مکالمات تلفنی خود را انجام دهید! انگشتر هوشمند ORII دقیقا این امکان را فراهم کرده است! این انگشتر هوشمند از تکنولوژی هدایت استخوانی برای انجام این عمل استفاده می‌کند. با سایت شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

زمانی استفاده از هندزفری‌های بلوتوث برای کاربران بسیار جالب بود، اما تکنولوژی پیشرفت کرده و شاید دیگر دوران استفاده از بلوتوث هندزفری به سر آمده باشد! تصور کنید که بتوانید با قرار دادن انگشت خود بر روی گوش مکالمات تلفنی خود را انجام دهید و به نوعی نوک انگشت خود را به خروجی اسپیکر گوشی تبدیل نمایید! اگرچه این ایده بسیار عجیب به نظر می‌رسد، اما انگشتر هوشمند ORII دستیابی به آن را عملا و با کیفیت بسیار عالی مقدور ساخته است.

با استفاده از انگشتر هوشمند ORII می‌توانید فقط با قرار دادن انگشت خود بر روی گوش به تماس‌های دریافتی خود پاسخ دهید یا حتی با قرار دادن انگشت بر روی گوشی خود و ارتباط برقرار کردن با سیری (Siri) یا گوگل اسیستنت (Google Assistant) از آن‌ها بخواهید تا یک تماس را با مخاطب خاص مورد نظرتان برقرار کنند. بنابراین انگشتر هوشمند ORII با سیری و گوگل اسیستنت سازگاری دارد.

انگشتر هوشمند ORII از میکروفون دوبل اختصاصی بهره می‌برد که به تکنولوژی نویزگیر اختصاصی مجهز است. بدین ترتیب صدای شما دریافت و از طریق بلوتوث به گوشی منتقل می‌شود. اما صدای مخاطبی که با او در حال صحبت هستید چگونه به گوش شما می‌رسد! ارتباط مابین گوشی و انگشتر هوشمند ORII به صورت بلوتوث برقرار می‌شود، بنابراین انتقال صدای مخاطب به انگشتر مثل روشی است که پیش از این در هندزفری‌های بلوتوث شاهد آن بودیم. اما برای انتقال صدا از انگشت به گوشی کاربر از تکنولوژی انتقال استخوانی استفاده می‌شود! یعنی صدای مخاطب مستقیما از انگشتر به انگشت کاربر منتقل خواهد شد و از نوک انگشت او به گوش وی منتقل می‌شود.

کیفیت این صدای دریافتی به قدری بالاست که شما به راحتی در هر محیط شلوغی قادر به صحبت کردن با مخاطبین مورد نظرتان خواهید بود. این انگشتر هوشمند از یک اپلیکیشن اختصاصی هم بهره می‌برد که امکان انجام تنظیمات خاصی را ارائه کرده است. برای مثال شما می‌توانید دریافت نوتیفیکیشن را برای کاربران خاص مورد نظرتان امکانپذیر کنید. همچنین این انگشتر به یک چراغ LED مجهز است که رنگ آن می‌تواند نوع نوتیفیکیشن دریافتی را مشخص کند.

انگشتر هوشمند ORII از آلومینیوم آنودایز شده تشکیل می‌شود و در چهار رنگ مختلف روانه بازار شده است که شامل رنگ‌های نقره‌ای، خاکستری، مشکی و قرمز روشن می‌شود. این انگشتر به یک باتری 50 میلی آمپری هم مجهز است که با یک بار شارژ از برقراری یک تماس تلفنی 1 ساعته پشتیبانی می‌کند. یک داک اختصاصی هم برای شارژ بیسیم این انگشتر عرضه شده که می‌تواند تا 5 بار انگشت را شارژ کند. از این داک می‌توان به عنوان جعبه حمل و نقل انگشتر هوشمند ORII هم استفاده کرد.

انگشتر هوشمند ORII از استاندارد ضد آب IP67 هم بهره می‌برد و به موجب آن می‌تواند تا مدت زمان 30 دقیقه در عمق 1 متری آب دوام داشته باشد. با این حال توصیه نمی‌شود که این انگشت را در آب غوطه‌ور کنید، چرا که گجت بیشتر برای مقاومت در برابر پاشیده شدن آب و تماس سطحی با آن طراحی گردیده است. قیمت این انگشتر برابر با 159 دلار بوده و قرار است عرضه آن فوریه سال 2018 آغاز شود.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟