مدیر‌عامل شرکت پارس‌دیتا
یک ایرانی برنده جایزه «بانوی کارآفرین برتر» اتحادیه اروپا شد!
برای نخستین بار، اتحادیه اروپا (EBC*L) جایزه کارآفرینی را به تعدادی از زنان کارآفرین ایران اعطا نمود. مراسم اعطای تندیس «بانوی کارآفرین» توسط دفتر مرکزی برنامه شایستگی مدیریت اتحادیه اروپا، موسسه SWISS QC سوئیس و کلینیک برند سوئیس به میزبانی کشور فرانسه در تاریخ 3 نوامبر 2016 (سیزدهم آبان‌ماه جاری) در شهر پاریس برگزار شد.

1606683296_1_0.gif

از میان 400 کارآفرین برتر ایران که وارد مرحله انتخابی شدند، پس از ارزیابی از سوی وزارت صنایع و معادن و وزارت کار و امور اجتماعی، 100 بانوی کارآفرین برتر به وین «اتریش» معرفی و با بررسی از سوی دفتر اتحادیه اروپا، 30 بانوی کارآفرین برتر انتخاب شدند. زهره اسمعیلی، مدیر‌عامل شرکت پارس‌دیتا یکی از منتخبین بودند که موفق شدند تندیس بانوی کارآفرین اتحادیه اروپا را دریافت کنند. شایان ذکر است این تنها مراسم رسمی است که طی آن اتحادیه اروپا EBC*L  جایزه زنان کارآفرین ایرانی را اعطا کرده است.

همچنین مراسم اعطای نشان سه‌گانه برند شایسته ملی در راستای تبیین سازمان‌های برتر از سه منظر رضایتمندی مشتری، کیفیت ارائه خدمات و محصولات و محیط زیست براساس شاخص‌های استاندارد جامع ایران در تاریخ 18 آبان‌ماه جاری در سالـن همایش‌های سازمان اسناد و کتابخانه ملی برگزار شد. در این مراسم، پارس دیتا تندیس فوق را دریافت کرد.

 

ایسوس

نظر شما چیست؟