100 گیگابایت اینترنت به همراه 100 ساعت مکالمه
مخابرات ایران جشنواره اینترنت حجمی با مکالمه رایگان راه‌اندازی کرد
شرکت مخابرات ایران اولین کمپین مشترک محصول ADSL و تلفن ثابت کشور را به‌صورت سراسری با عنوان «صد دانه یاقوت» آغاز کرد. شرکت مخابرات ایران با این طرح و برای اولین بار، سرویس‌های اینترنت حجمی به همراه مکالمه رایگان تلفن ثابت را در اختیار مشترکان خود قرار می‌دهد.

1606683296_1_0.gif

بنابر اعلام روابط عمومی شرکت مخابرات، تمام مشترکین اینترنت پرسرعت این شرکت در سراسر کشور می‌توانند در هر یک از سه طرح ویژه این کمپین شرکت کرده و از مزایای مکالمه رایگان درون استانی به همراه اینترنت با تعرفه مناسب و اقتصادی استفاده کنند.

مطلب پیشنهادی

روتر قدرتمند WRT3200ACM لینک‌سیس وارد بازار ایران شد
با سرعت ۳۲۰۰ مگابیت و فناوری‌های جدید

 بسته ویژه اینترنت کمپین صد دانه یاقوت شامل 100 گیگابایت اینترنت به همراه 100 ساعت مکالمه درون استانی به مبلغ 100 هزار تومان است. همچنین 25 گیگابایت اینترنت به همراه 25 ساعت مکالمه رایگان درون استانی با قیمت 40 هزار تومان و 50 گیگابایت به همراه 50 ساعت مکالمه رایگان درون استانی با قیمت 70 هزار تومان از دیگر بسته‌های ویژه این جشنواره است. لازم به ذکر است هر سه بسته ترافیکی یاقوت، به صورت یک ساله به مشترکین واگذار می‌شود.

در این کمپین برای اولین بار با ترکیب سرویس ADSL و مکالمه تلفن ثابت، سرویس‌ها و بسته‌های حجمی مناسب طراحی شده است که به مدت دو ماه از یک آذرماه لغایت یک بهمن‌ماه سال‌جاری به مشترکین مخابرات عرضه خواهد شد.

 

 

ایسوس

نظر شما چیست؟