با سرعت ۳۲۰۰ مگابیت و فناوری‌های جدید
روتر قدرتمند WRT3200ACM لینک‌سیس وارد بازار ایران شد
سری محصولات WRT شرکت «LINKSYS» جایگاه ویژه‌ای در میان شبکه‌کارهای حرفه‌ای دارند؛ زیرا با برخورداری از ساختار منبع‌باز (Open Source)، امکان ایجاد تغییرات و افزودن ویژگی‌های متنوع به اعضای خانواده روترهای WRT وجود دارد. روترهای WRT را می‌توان به یک سرور وب یا Hotspot تبدیل کرد، از آن‌ها برای تحلیل، کنترل و مدیریت ترافیک شبکه بهره برد و بسیاری از قابلیت‌های دیگر را به آن‌ها افزود.

1606683296_1_0.gif

مدل WRT3200ACM جدیدترین عضو خانواده WRT شرکت لینک‌سیس است. این روتر وای‌فای از فناوری AC3200 بهر‌مند بوده و با استفاده از دو باند 2.4GHz و 5GHz، فناوری Tri-Stream 160 و سرعت 2.6Gbps، سریع‌ترین روتر دو‌بانده جهان به شمار می‌رود. فناوری Tri-Stream 160 به معنای استفاده از کانال‌های 160 مگاهرتزی در باند پنج گیگاهرتزی روتر است که با استفاده از سه جریان 160 مگاهرتزی، سرعت 2.6Gbps (دو برابر نسل پیشین) را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. استفاده از فرکانس 160 مگاهرتزی (بر خلاف میزان معمول 80 مگاهرتزی) تنها با گواهی‌نامه (Dynamic Frequency Selection(DFS امکان‌پذیر شده و مدل 3200ACM تنها روتر جهان است که اجازه استفاده از این فناوری را به دست آورده است.

مطلب پیشنهادی

با فناوری MU-MIMO آشنا شوید
اتصال همزمان روترها با دستگاه‌های مختلف

این روتر از فناوری MU-MIMO نیز بهره می‌برد که باعث می‌شود هنگام استفاده چندین کاربر از شبکه Wi-Fi، هیچ یک با تأخیر و کندی در سرعت رو‌به‌رو نشوند. این روتر زیبا به یک پردازنده دو هسته‌ای با فرکانس 1.8 گیگاهرتز و همچنین 512 مگابایت رم مجهز شده است تا پردازش ترافیک‌های سنگین شبکه را با کمترین زمان تأخیر ممکن سازد. روتر 3200ACM از چهار درگاه گیگابیتی Lan، یک درگاه گیگابیتی WAN، یک درگاه USB3.0 و یک درگاه eSATA/USB 2.0 بهره‌مند است. همچنین این روتر چهار آنتن توانمند خارجی و قابل تنظیم دارد که آن را برای استفاده در مکان‌های وسیع و بزرگ مناسب می‌سازد. 
«اسمارت‌وای‌فای» اپلیکیشن موبایل انحصاری لینک‌سیس است که مدیریت این روتر را آسان‌تر می‌کند. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توان شبکه Wi-Fi روترهای لینک‌سیس را به‌راحتی کنترل و مدیریت کرد. قابلیت‌های کنترل والدین، اولویت‌بندی ترافیک شبکه و تعریف شبکه میهمان، از جمله قابلیت‌های این نرم‌افزار موبایل است. روتر‌های لینک‌سیس با ضمانت «آواژنگ» در بازارهای داخلی توزیع شده‌اند.

ایسوس

نظر شما چیست؟