از سوی مخابرات تهران:
03/12/1395 - 18:55
اینترنت ۵۰ مگابیتی برای کاربران تهرانی + لینک ثبت‌نام
مخابرات تهران آماده فروش اینترنت VDSL روی خطوط مسی به مشتریان تهرانی است. در این نوع اینترنت حداقل سرعت دانلود ۱۶ مگابیت و حداکثر سرعت دانلود به مرز ۵۰ مگابیت می‌رسد.

1606683296_1_0.gif

چندین ماه پیش و در خلال نمایشگاه تلکام، مخابرات تهران از طرح اینترنت VDSL رونمایی کرد و وعده داد تا پیش از پایان سال می‌تواند این سرویس اینترنت را به کاربران تهرانی روی کابل مسی عرضه کند. 

مطلب پیشنهادی

موضوع حجم‌خوری اینترنت اپراتورهای ایرانی جدی شد!
تشکیل کمیته‌ای برای بررسی وضعیت حجم اینترنت

اکنون به نظر می‌رسد این سرویس آماده شده است. چون مخابرات تهران اعلام کرده است سرویس اینترنت پرسرعت VDSL در قالب چهار بسته مروارید، زمرد، فیروزه و الماس آماده واگذاری به متقاضیان است. در این سرویس، یک خط تلفن ثابت به فرد متقاضی اختصاص داده می‌شود و روی همان خط تلفن بدون نیاز به کابل‌کشی مجدد یا نصب تجهیزات اضافی، اینترنت با حداقل سرعت دانلود ۱۶ مگابیت و حداکثر سرعت دانلود ۵۰ مگابیت طبق بسته خریداری شده، واگذار می‌شود. البته، مودم VDSL با مودم ADSL متفاوت است. 

استفاده از بستر سیم‌های مسی مشترک بدون نیاز به تعویض یا سیم‌کشی مجدد، ارائه خدمات ارزش افزوده شامل خطوط تلفن SIP (تلفن بر بستر اینترنت)، ویدئو کنفرانس و IPTV از مزایای سرویس اینترنت بر بستر VDSL اعلام شده است.

قیمت این سرویس بسته به گیگابایت مصرفی ماهانه از 12 هزار تومان تا 920 هزار تومان و هزینه هر گیگ اضافی 12 هزار تومان است. متقاضیان این سرویس می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر یا ثبت‌نام به سایت شرکت مخابرات مراجعه کنند. 

ایسوس

نظر شما چیست؟