توجه اپراتورهای معروف آمریکا به ارائه سرویس‌های اینترنت نامحدود
02/12/1395 - 00:30
AT&T هم اینترنت نامحدود به مشترکان می‌دهد
هفته گذشته اپراتور ورایزن اعلام کرد به‌زودی شروع به فروش بسته‌های نامحدود دیتا می‌کند. همان‌طور که اطلاع دارید این شرکت در طی سال‌های گذشته تا به امروز تنها بسته‌های حجمی به مشترکان خود ارائه می‌داده است. اما چند روز بعد از انتشار این خبر؛ اپراتور AT&T هم خبر از اقدامی مشابه می‌دهد.

1606683296_1_0.gif

این شرکت به تمام مشترکان فعلی یا آینده خود این امکان را می‌دهد تا از بسته‌های نامحدود استفاده کنند. تا پیش از این؛ از بین تمام اپراتورهای  فعال در آمریکا؛ تنها مشترکان DirecTV قادر به خرید بسته‌های نامحدود اینترنت بودند. شرکت AT&T همانند ورایزن در همان نخستین روزهای ظهور پدیده‌ای به‌نام اسمارت‌فون اقدام به ارائه سرویس‌های نامحدود دیتا کرده بود اما بعد از مدتی و در سال 2010 میلادی؛ تغییر رویه داد و رو به بسته‌های حجمی آورد.

مطلب پیشنهادی

زمان خداحافظی با برند یاهو و مدیرعامل این شرکت فرا رسید

طرح‌های پیشنهادی AT&T شباهت خیلی زیادی به طرح‌های T-Mobile؛ ورایزن و اسپرینت دارد. مشترکانی که سرویس نامحدود را تهیه می‌کنند، می‌توانند از LTE با حداکثر سرعت 22GB بهره ببرند. البته در مواقعی که میزان مصرف دیتا زیاد باشد؛ AT&T سرعت مشترکان سرویس نامحدود را پایین می‌آورد. ورایزن این کار را برای سرعت‌های بالاتر از 22GB در نظر گرفته و اپراتور T-Mobile هم بعد از 28GB سرعت مشترکان را پایین می‌آورد.

شرکت AT&T در بیانیه خود هیچ اشاره‌ای به محدودیت‌های سرعت در خصوص پخش ویدیوهای HD نکرده است. هم‌چنین چهار خط از دیتای نامحدود برای مشرکان 180 دلار در ماه هزینه دارد. از طرف دیگر؛ AT&T اعلام کرد که فعلا Tethering شامل این قضیه نمی‌شود. ولی سایر اپراتورهای رقیب AT&T با سرویس‌های محدود به کاربران خود این امکان را می‌دهند تا از دستگاه‌های Tethering استفاده کنند.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟