ITE، سومین سال گردهمایی برندهای معتبر کارت و پرداخت در ایران
زمان و مکان برگزاری نمایشگاه تراکنش 2016 اعلام شد
نمایشگاه ترا کنش (Iran Transaction Exhibition)، يك نمایشگاه تخصصی بین‌المللی در زمینه فناوری اطلاعات صنایع مالی و بانکی است. حالا پس از دو دوره برگزاری ITE، قرار است تا دور سوم نمایشگاه تراکنش از 11 لغایت 13 آبان‌ماه جاری برگزار شود. از نکات مهم این رویداد می‌توان به برگزاری کارگاه‌های آموزشی/کاربردی متعدی چون بیت‌کوین، مدیریت ریسک، بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی و همچنین برگزاری جشنواره کسب‌وکارهای نوپا اشاره کرد.

1606683296_1_0.gif

در ITE 2016، بانک‌ها، مؤسسات مالی و اعتباری، شرکت‌های پرداخت (PSPها)، تولید‌کنندگان سخت‌افزار و نرم‌افزار در صنعت بانک‌داری و پرداخت، شرکت‌های خارجی فعال در عرصه فناوری اطلاعات صنایع مالی‌، سازمان‌های ارائه‌دهنده خدمات فناوری اطلاعات همگانی‌، ارائه‌دهندگان خدمات و راه‌کارهای پرداخت الکترونیک و شرکت‌های تازه کار و صاحبان ایده‌های نوین در حوزه صنایع مالی و بانکی حضور دارند.

مطلب پیشنهادی

همایش و نمایشگاه تراکنش (ITE) آغاز به کار کرد + گالری عکس اختصاصی
با حضور مسئولین دولتی و نمایندگان سیستم بانکی کشور؛

همچنین هم‌زمان با برگزاری نمایشگاه تراکنش 95، بخشی از نمایشگاه به ارائه و معرفی کسب‌وکارهای نوپای حوزه مالی، بانکی و صنعت پرداخت اختصاص می‌یابد. هدف از برپایی این بخش، از یک سو فراهم‌کردن فضایی است که این کسب ‌وکارها، فرصت ارائه توانایی‌های خود به جریان اصلی و مدیران تصمیم‌گیر حوزه‌های بانکی و پرداخت را داشته باشند و از سوی دیگر، با حضور این استارت‌آپ‌ها در فضای نمایشگاه، انرژی و فضای نوآورانه آن‌ها به نمایشگاه منتقل شود و زمینه معرفی ایده‌های جدید فراهم گردد. در این راستا نزدیک به 200 مترمربع فضای نمایشگاهی برای استقرار 28 تیم یا شرکت نوپای فعال در حوزه مالی و بانکی، در نظر گرفته شده است.

شایان ذکر است که نمایشگاه تراکنش امسال  در روزهای ۱۱ تا ۱۳ آبان‌ماه مصادف با 1 تا 3 نوامبر  در محل مجتمع نمایشگاهی شهر تهران واقع در بوستان گفت‌و‌گو برگزار می‌شود. علاقمندان به حضور در نمایشگاه تراکنش 2016 می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت فابا مراجعه کنند.

 

 

ایسوس

نظر شما چیست؟