17/06/1397 - 13:50
10 مطلب پربازدید سایت شبکه - از یادگیری زبان تا بدافزارها
در هفته گذشته مطلب معرفی اپ‌ها و سایت‌های آموزش زبان پربازدیدترین مطلب سایت شبکه بود و مطالب آموزشی - ترفندی، شبکه‌ای و امنیتی نیز از دیگر مطالب پربازدید سایت شبکه بودند. در ادامه نگاهی می‌کنیم بر 10 مطلب پربازدید سایت شبکه در هفته‌ای که گذشت.

1606683296_1_0.gif

با این اپ‌ها و سایت‌های رایگان انگلیسی را بهتر یاد بگیرید و روان‌تر صحبت کنید

اگر تصمیم دارید این مطلب را مطالعه کنید پس حتما کمی با زبان انگلیسی آشنایی دارید. اما تسلط شما به‌این زبان چقدر است؟ اگر می‌خواهید دایره لغات خود را افزایش دهید، اگر می‌خواهید مکالمه خود را بهتر کنید یا این‌که به‌دیگران در یادگیری زبان انگلیسی کمک کنید سایت‌ها و اپ‌هایی که در ادامه معرفی می‌شوند به‌شما کمک شایانی خواهند کرد.

ادامه مطلب


راهنمای راه‌اندازی استارت‌آپ

تاسیس یک استارت‌آپ در مدت کوتاهی اتفاقی نیست و به‌محض این‌که محصول آماده شد، اگر جامعه به آن نیاز داشته باشد، خیل عظیم مصرف‌کنندگان به سمت آن هجوم می‌آورند. برای ساخت یک شرکت موفق، باید یک طرح کسب‌وکار کارآمد درست و آن را پخته کنید؛ ارزیابی مالی دقیق داشته باشید؛ با چالش‌های قانونی روبه‌رو شوید؛ شرکای مناسبی انتخاب کنید؛ مناسب‌ترین ابزارها و ساختار را برای تبلیغات و بازاریابی برگزینید و سیستمی کارآمد را در این زمینه پیاده‌سازی کنید؛ برای فروش محصول (جذب مخاطب) برنامه درستی بریزید و کارهای ریز و درشت بسیار دیگر. برای افرادی که قصد دارند در این راه قدم بگذارند و نمی‌دانند از کجا شروع کنند، راهنمای خلاصه‌ای تهیه کرده‌ایم که می‌تواند نظم و ترتیبی به نظام فکری بنیان‌گذاران تازه‌کار بدهد.

ادامه مطلب


۹ نشانه‌ای که نشان می‌دهند سیستم شما به بدافزار آلوده شده باشد

هک شدن یا آلودگی به بدافزارها یک اتفاق عجیب نیست. همه ما در معرض تهدیدات قرار داریم. اما نکته مهم این است که بدانیم چه زمانی سامانه ما هک شده است. نشانه‌های مختلفی وجود دارند که در این زمینه راهگشا هستند. اما باید به یک نکته توجه داشته باشید که در برخی موارد نشانه‌های هک شدن با نشانه‌های مربوط به اجرای یک نرم‌افزار دارای باگ ممکن است یکسان باشند و سیستم رفتار غیر طبیعی از خود نشان دهد، اما در مجموع مواردی که در ادامه مشاهده خواهید کرد از نشانه‌های شایع هک شدن یک سیستم است.

ادامه مطلب


با ریست کردن تنظیمات شبکه در ویندوز 10 مشکلات شبکه‌ را برطرف کنید

تا به‌حال برای‌تان پیش آمده که ویندوز 10 پی‌سی شما به‌اینترنت وصل نشود؟ یا این‌که پی‌سی قادر به‌برقراری ارتباط با شبکه وای‌فای نباشد؟ آیا روی پی‌سی با انواع مشکلات مرتبط با شبکه درگیر هستید اما نمی‌توانید آن‌ها را حل کنید؟ در این مطلب، به‌شما نشان می‌دهیم که چگونه از طریق ریست کردن تنظیمات شبکه مشکلات شبکه در داخل ویندوز 10 را برطرف کنید.

ادامه مطلب


تماشا کنید: تبادل‌نظر با دكتر فرزاد ابراهيمی متخصص اينترنت اشيا

دكتر فرزاد ابراهيمی متخصص تكنولوژی های نوظهور و اينترنت اشيا، موسس هولدينگ تخصصي بيتا و آكادمی اينترنت اشيا و سخنران بين المللی در اين حوزه، در این ویدئو توضيح می‌دهد که چگونه مي‌توان در اين حوزه ورود كرده و با توجه به بكربودن اين تكنولوژي دانش مربوطه را بصورت كاربردي آموخت.

ادامه مطلب


بهترین نرم‌افزارهای مجازی‌ساز ویندوز 10

مجازی‌سازی یکی از داغ‌ترین ترندهای حوزه شبکه است. مجازی‌سازی به کاربران اجازه می‌دهد چند سیستم‌عامل را به شکل مجازی روی سیستم‌عامل اصلی خود نصب کنند. سیستم‌عامل‌های مجازی به منظور آزمایش نرم‌افزارها، ساخت سرورهای مجازی یا بررسی رفتار نرم‌افزارهای مختلف به کار گرفته می‌شوند.

ادامه مطلب


راهکاری ساده برای انتقال بی‌سیم فایل‌ها از گوشی به کامپیوتر

گسترش روزافزون گوشی‌های هوشمند باعث شده است تا کاربران بخش عمده‌ای از وقت وب‌گردی خود را با گوشی‌های هوشمند سپری کنند. در این میان دانلود فایل‌ها بخش قابل توجهی از فعالیت‌های کاربران را شامل می‌شود. در حالی که اغلب کاربران برای انتقال فایل‌ها از گوشی به کامپیوتر از کابل استفاده می‌کنند، اما پیشنهاد ما به شما این است که بدون نیاز به اتصال کابل به کامپیوتر و گوشی از طریق ساخت یک سرور اف‌تی‌پی در کوتاه‌ترین زمان فایل‌ها را به کامپیوتر انتقال دهید.

ادامه مطلب


اهمیت مطالعه کتاب در این وانفسا

این روزها مشکلات متعددی گریبان‌گیر بخش‌های مختلف اقتصاد کشور شده‌ و بازار و صنعت کامپیوتر نیز از این وضعیت بی‌نصیب نمانده است. در این شرایط، به‌طور طبیعی انگیزه مردم برای پرداختن به مقولاتی مانند پیشرفت، بهکرد شخصی، مطالعه و آموختن مطالب جدید کم‌رنگ شده و حفظ یک معیشت متوسط و پایدار به اولویت ذهنی بسیاری تبدیل شده است.

ادامه مطلب


چطور مشکل عدم شناسایی وای‌فای در لینوکس را برطرف کنیم؟

اوبونتو یکی از قدرتمندترین توزیع‌های لینوکسی حال حاضر به شمار می‌رود. گزینه‌ای که هم برای کاربران خانگی و هم برای کاربران حرفه‌ای مناسب است. جالب آن‌که کارشناسان حوزه امنیت نیز به شدت به این سیستم‌عامل علاقه‌مند هستند. با این وجود در برخی موارد کار نکردن درست وای‌فای مشکلاتی را برای کاربران به همراه می‌آورد که البته برای حل این مشکلات راهکارهای ساده‌ای وجود دارد که در این مقاله با تعدادی از آن‌ها آشنا خواهید شد.

ادامه مطلب


گوگل تولد 10 سالگی کروم را با انتشار یک نسخه کاملا جدید جشن گرفت

از اولین باری که کروم از طرف گوگل به‌بازار عرضه شد ده سال می‌گذرد یعنی این‌که گوگل کروم الان ده ساله شد. یکی از پشتیبانی‌های گوگل از این مرورگر محبوب انتشار نسخه‌های جدید هر چند ماه یک‌بار است، اما این بار برای جشن گرفتن تولد 10 سالگی گوگل کروم با یک نسخه خاص و ویژه روبرو هستیم.

ادامه مطلب

ایسوس

نظر شما چیست؟