23/10/1396 - 11:50
10 مطلب پربازدید سایت شبکه در هفته گذشته - از روتر بیسیم تا بلاک اندرویدی
در هفته گذشته مطلب " برترین روترهای بی‌سیم در سال 2017 " پربازدیدترین مقاله سایت شبکه بود و مطالب آموزشی و کاربردی و راهنمای خرید نیز در رده‌های بعدی 10 مطلب پربازدید سایت شبکه قرار گرفتند.

1606683296_1_0.gif

برترین روترهای بی‌سیم در سال 2017

تصور کنید که در خانه خود نشسته و در حال نشان دادن یک ویدئو جذاب به دوستان خود هستید. اما در وسط کار، ناگهان تصویر باز می‌ایستد و علامت بافر در وسط صفحه ظاهر می‌شود. این مشکل برای همه ما بوجود می‌آید اما اگر مرتباً اتفاق می‌افتد، وقت آن است که روتر خود را به مدل‌های بالاتر ارتقا دهید. شما می‌توانید هر ماه مبلغی را اضافه‌تر برای خرید سرویس بهتر به ISP بپردازید اما بهتر است ابتدا یک روتر مناسب‌تر خریداری کنید. بعضی از روترهایی که در این مقاله می بینید ممکن است در بازار ایران یافت نشوند و ما از این جهت آن ها را دکر کردیم تا با محصولات برتر این حوزه آشنا شوید.

 

ادامه مطلب


یادداشت‌های بسیار معروف اینشتین هم اکنون به صورت آنلاین در دسترس شما

دفترچه یادداشت زوریخ (Zurich) یکی از مهمترین آثار آلبرت اینشتین است .این دفترچه یادداشت شامل کارهای او از سال 1912-1913 می‌باشد و نگاهی اجمالی به توسعه نظریه نسبیت عام دارد.

ادامه مطلب


بهترین گوشی‌های سامسونگ 550 هزار تا 1 میلیون تومانی

با صرف هزینه‌ای مابین 550 هزار الی1 میلیون تومان می‌توانید گوشی‌های میان رده خوبی خریداری کنید، اما اگر از طرفداران شرکت سامسونگ هستید گزینه‌های خریدتان کمی محدود می‌شوند. در ادامه این راهنمای خرید قصد داریم بهترین گوشی‌های سامسونگ بازار با قیمت مابین 550 هزار الی1 میلیون تومان را به شما عزیزان معرفی کنیم. با سایت شبکه همراه باشید.

ادامه مطلب


خرابی فایل چیست و راهی برای ترمیم آن‌ها وجود دارد؟

اگر در گذشته با مشکل خرابی فایل‌ها دست به گریبان بودید، امروز کمتر این مشکل را مشاهده می‌کنید. به واسطه آن‌که سیستم‌عامل‌ها و نرم‌افزارها در مقایسه با گذشته بهتر عمل می‌کنند. با این وجود، هنوز یکسری اتفاقات ناخواسته همچون خاموش شدن ناگهانی کامپیوتر، آلودگی سامانه‌ها به بدافزارها و... باعث خرابی فایل‌ها می‌شوند. خرابی فایل‌ها درست همانند یک کابوس شبانه است. آیا راهی وجود دارد که بتوان فایل‌ها را به حالت اولیه خود بازگرداند؟
ادامه مطلب


ایسوس از روتر جدید و عجیب خود که به الکسا آمازون تجهیز شده رونمایی کرد

این‌گونه به نظر می‌رسد که الکسا در چند سال آینده به یکه‌تاز دستیاران مجازی تبدیل خواهد شد. دستیاری که تقریبا در هر کجایی پیدا می‌شود و از سوی شرکت‌های مختلف به کار گرفته می‌شود. اکنون نوبت به ایسوس رسیده است که در اقدامی جالب جدیدترین روتر خود را به این دستیار مجازی تجهیز کند.

ادامه مطلب


کارفرمای شما این چهار مهارت برنامه‌نویسی را از شما انتظار دارد

به عنوان یک طراح برنامه‌های کاربردی اصلی‌ترین مسئولیت شما ارائه راهکاری برای حل مشکلات است. شما طراحی می‌کنید، پیاده‌سازی می‌کنید و همچنین از برنامه فعلی و روند توسعه نسل بعدی برنامه‌ کاربردی خود پشتیبانی به عمل می‌آورید. در همین حال باید پاسخ‌گوی مشتریان و سازمانی باشید که در آن کار می‌کنید.

ادامه مطلب


بهترین گوشی‌های سامسونگ با قیمت 1 الی 1.5 میلیون

اگر بودجه‌ای در حدود 1 الی 1.5 میلیون تومان دارید و می‌خواهید یک گوشی از سری محصولات برند سامسونگ را خریداری کنید، این مقاله برایتان بسیار مفید واقع خواهد شد. در این راهنمای خرید قصد داریم بهترین گوشی‌های سامسونگی را به شما معرفی کنیم که قیمتی مابین 1 الی 1.5 میلیون تومان دارند. 
ادامه مطلب


50 میان‌بر کاربردی صفحه‌کلید که سرعت کارها را دوبرابر می‌کنند

اگر جزء آن گروه از کاربرانی هستید که به‌طور مداوم از کامپیوتر استفاده می‌کنند، باید به شما بگوییم که میان‌برهای صفحه‌کلید در بسیاری از کارها سرعت انجام وظایف را بالا می‌برند. با سایت شبکه همراه شوید تا در این مقاله پر استفاده‌ترین میان‌برهای صفحه‌کلید که در سیستم‌ عامل‌های مایکروسافت مورد استفاده قرار می‌گیرند را مرور کنیم.

ادامه مطلب


چگونه برنامه‌هایی که در پس‌زمینه گوشی اجرا می‌شوند را متوقف کنیم؟

گوشی‌هایی که امروزه به بازار عرضه می‌شوند ما را بیش از پیش شگفت زده می‌کنند، اما با گذشت زمان شما احساس می‌کنید گوشی شما آن توانایی و قدرت گذشته را دیگر ندارد. سوییچ کردن میان برنامه‌ها به شکل خسته‌کننده‌ای انجام می‌شود و باتری نیز دیگر نمی‌تواند یک روز کامل به شما سرویس‌دهی کند. اگر این جملات برای شما آشنا است، پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را تا انتها مطالعه کنید تا بتوانید گوشی خود را به توان روزهای اولیه خود بازگردانید.

 

ادامه مطلب


آموزش بلاک کردن شماره تماس در گوشی‌های اندرویدی مختلف

با وجود اینکه از مقدار و شدت مزاحمت‌های تلفنی کاسته شده، اما همچنان برخی افراد درگیر این مشکل هستند و به دنبال راهی برای بلاک کردن شماره تماس‌های مزاحم در گوشی خود می‌گردند. اگر از کاربران گوشی‌های اندرویدی باشید، این مقاله برایتان بسیار کاربردی خواهد بود. در این مقاله نحوه بلاک کردن شماره‌های مزاحم در مدل‌های مختلف گوشی‌های اندرویدی را برایتان شرح می‌دهیم. 

ادامه مطلب

ایسوس

نظر شما چیست؟