29/02/1397 - 13:33
10 مطلب پربازدید سایت شبکه - از مهندس شبکه تا پرتقاضاترین مشاغل
در هفته گذشته خبر انتشار جدیدترین شماره ماهنامه شبکه پربازدیدترین مطلب سایت شبکه بود و در رده‌های بعدی مطالب پربازدید موضوعات: شبکه، گوشی، موفقیت و ترفند قرار گرفتند.

1606683296_1_0.gif

ماهنامه شبکه 204 با پرونده ویژه «امنیت در وب» منتشر شد

شما یک مجرم هستید! با مطالعه سرمقاله شماره 204 ماهنامه شبکه متوجه می‌شوید چرا. در شاهراه اطلاعات می‌خوانید عظمت دنیای آینده در حد نانو است! در فناوری شبکه به شما می‌گوییم که کسب و کارتان به چه میزان پهنای باند نیاز دارد. ولی اگر به امنیت اطلاعاتتان در فضای مجازی اهمیت می‌دهید حتما پرونده ویژه « امنیت در وب» را بخوانید.

ادامه مطلب


مهارت‎هایی که یک مهندس شبکه در سال جدید به آن نیاز خواهد داشت

به طور میانگین وظایف شغلی محول شده به مهندسان شبکه سازمان‎ها و شرکت‎های بزرگ در طول زمان به طور فزاینده در حال تغییر بوده است. در گذشته کارها بر اساس ضوابط و قوانین ثابت و مشخص برای مدیریت نقل و انتقال بسته‎های داده از نقطه الف به نقطه ب صورت می‎گرفت و رفته رفته به مدیریت سرورها و زیرساخت‎های ذخيره‌سازی داده تکامل پیدا کرد. این روند در سال جدید نیز به مهندسان شبکه‎ای نیاز دارد که با گسترش سطح مهارت‎های خود بتوانند یک شبکه را به‌سمت اهداف تجاری آن هدایت کنند.

ادامه مطلب


پادکست: با این کامپیوترى که در مغز ماست چه کنیم؟

خوانندگانی که طی چند ماه گذشته ماهنامه شبکه را دنبال کرده‌اند احتمالا متوجه شده‌اند که طیف جدیدی از مباحث با تمرکز بر موضوع «موفقیت در زندگی شغلی» کارشناسان کامپیوتر مورد توجه مجله قرارگرفته است. این رویکرد ممکن است برای برخی از خوانندگان، به ویژه آنان که به تخصص گرایی و فن گرایی اعتقاد دارند چندان جذاب نباشد یا طرح چنین مسایلی در بخشی به نام «دانش کامپیوتر» برایشان سوال برانگیز باشد. از نظر این افراد، اگر کسی بخواهد درباره موفقیت یا روانشناسی یا کار تیمی و مباحثی از این دست مطالعه کند باید به نشریات تخصصی مربوط به این علوم مراجعه کند و جای صحبت درباره این موضوعات آنجاست. در این گفتار سعی می‌کنم چنین دیدگاهی را از چند زاویه نقد کنم.

ادامه مطلب


مقایسه عملی دوربین گلکسی اس 9 پلاس، آیفون X ، هوآوی P20پرو و گوگل پیکسل 2

با ورود گوشی هوآوی P20 پرو به بازار، تقریبا همه به این باور رسیدند که در حال حاضر در زمینه عکاسی هیچ گوشی دیگری توانایی رقابت با این گوشی را ندارد. نتایج سایت DxOMark هم این موضوع را به شدت تایید می‌کرد. اختلاف میان نمرات خانواده P20 با گلکسی اس 9 پلاس و سایر پرچمداران بسیار فاحش بود.

ادامه مطلب


پردرآمدترین و پرتقاضاترین شغل‎های مرتبط با فناوری

در ادامه این مقاله ما نگاهی به 5 شغل پردرآمد در حوزه فناوری به همراه توصیه‎هایی برای علاقه‌مندان این حرفه‎ها خواهیم داشت.

ادامه مطلب


افراد درون‌گرا نسبت به افراد برون‌گرا رهبران بهتری هستند

اگر شخصیت شما به‌گونه‌ای است که به‌طور واضح در یکی از دو حالت شخصیتی موجود قرار می‌گیرد، حتما می‌دانید که زندگی و کار با افرادی که وجه تمایز زیادی با شما دارند تا چه اندازه می‌تواند سخت و چالش‌برانگیز باشد.

ادامه مطلب


با این 5 موزیک پلیر فوق‌العاده اندرویدی از موسیقی روی اسمارت‌فون لذت ببرید

اگر اهل گوش کردن موسیقی روی گوشی هستید می‌دانید که نحوه کار با موسیقی روی اندروید به‌صورت مجازی هیچ محدودیتی ندارد. خبر خوب این‌که با کمی جستجو در اینترنت می‌توانید تعداد زیادی اپ پخش کننده موسیقی پیدا کنید. اگر برای خودتان آرشیو موسیقی درست کرده‌اید با استفاده از این اپ‌های مخصوص اندروید از گوش کردن به‌آهنگ‌های محبوب‌تان لذت ببرید.

ادامه مطلب


خانم‌ها، آقایان، با نوکیا X6 آشنا شوید + نتایج بنچمارک‌ها

پس از آن که شرکت HMD خون تازه‌ای به رگ‌های نوکیا تزریق کرد، شاهد رشد مجدد این برند در بازارهای جهانی هستیم. هرچند نوکیای امروز هیچ شباهتی به نوکیایی که سالیان متمادی بازار را در سیطره خود داشت، ندارد، اما برای دوست‌داران این برند، همین که بدانند نوکیایی هست و در بازار پر از رقیب امروز، هنوز می‌تواند خودی نشان دهد، خبر خوبی است. اما کار این شرکت تنها نفس کشیدن نیست! نوکیا به آینده امیدوار است و از اشتباهاتش درس گرفته است. این را می‌توانید از الفبای طراحی گوشی جدید این شرکت هم بفهمید. نوکیا X6 که نه تنها در بخش طراحی، بلکه در نامگذاری هم وامدار iPhone X است.

ادامه مطلب


5 حقیقت جالب درباره مدیر مایکروسافت که از آن بی‌اطلاع هستید

همه شما حتما نام ساتیا نادلا به گوش‌تان خورده است. اما اگر آشنایی با وی ندارید کافی است بدانید که او مدیرعامل فعلی غول فناوری دنیا یعنی مایکروسافت است. نادلا در روز 19 آگوست سال 1967 میلادی متولد شد. در این مطلب قصد داریم تا 5 حقیقت جالب درباره مدیرعامل کنونی مایکروسافت را با شما به‌اشتراک بگذاریم.

ادامه مطلب


گالری عکس: با مسابقه عکاس مسافرتی Nat Geo 2018 به‌عجیب‌ترین جزایر دنیا سفر کنید

رقابت برای تعیین برنده نخست در مسابقات عکاس مسافرتی نشنال جئوگرافیک 2018 بسیار تنگاتنگ و نفس‌گیر شده است. به‌تازگی، داوران این رقابت برخی از عکس‌های محبوب‌شان را ازبین ورودی‌های شرکت کننده انتخاب کرده و منتشر کردند. با ما همراه باشید.

ادامه مطلب

ایسوس

نظر شما چیست؟