راهکاری برای حل مشکلات مشترکان
مرکز تماس ویژه مشترکین سازمانی رایتل راه‌اندازی شد
مرکز تماس ویژه مشترکین سازمانی رایتل در راستای افزایش رضایت و پاسخگویی به این دسته از مشترکین راه‌اندازی شد. با راه‌اندازی این مرکز، آن دسته از مشترکان رایتل که از خدمات ویژه سازمانی این اپراتور استفاده می‌کنند، می‌توانند ضمن استفاده از سبد محصولات و خدمات رایتل، از مزایای مرکز تماس نیز بهره‌‌مند شوند. پاسخگویی به درخواست­‌ها و مشکلات مشترکان در کوتاه‌ترین زمان ممکن از جمله این مزایا است و مشترکان سازمانی در بدو تماس به صورت خودکار شناسایی شده و تماس آن­ها به صف مجزایی هدایت خواهد شد.

1606683296_1_0.gif

فضای پاسخگویی در نظر گرفته شده کاملا مستقل از صف تماس ویژه مشترکان عادی است و با تعریف متفاوتی از سطح ارایه خدمات توسط کارشناسان و متخصصان آموزش دیده متناسب با سبد محصولات و خدمات دریافتی، به مشکلات آن­‌ها رسیدگی می‌شود. همچنین خدمت‌رسانی به مشترکین سرویس­‌ها و خدمات سازمانی به صورت شبانه‌روزی و در تمام ایام هفته از طریق این مرکز صورت خواهد پذیرفت. بنابراین مشترکان می‌توانند با اطمینان خاطر از سرویس­‌ها و محصولات سازمانی رایتل استفاده و در صورت بروز خطا و یا مشکل و یا نیاز به راهنمایی در ارتباط با نحوه استفاده از سرویس­‌ها به صورت شبانه‌روزی با این مرکز تماس ارتباط داشته باشند.

شایان ذکر است در این مرکز، کارشناسان آموزش دیده در حوزه خدمات و محصولات سازمانی پاسخگوی مشترکین خواهند بود و می‌توانند با استفاده از دانش خود به راهنمایی و حل مشکلات مشترکین بپردازند. علاوه بر این در صورت نیاز از طریق این مرکز به متخصصان حوزه خدمات و سرویس‌های سازمانی معرفی خواهند شد و در اسرع وقت راهنمایی­‌ها و مشاوره­‌های تخصصی لازم به آن­‌ها ارایه خواهد شد. نمایندگان رسمی معرفی شده از سوی مشترکان سازمانی رایتل که از سبد محصولات و خدمات ویژه سازمانی این اپراتور استفاده می‌کنند، می‌توانند از طریق شماره تلفن 200 از خطوط رایتلی و 09202000000 از سایر خطوط با این مرکز تماس گرفته و از "خدمات ویژه مشترکان سازمانی" بهره‌مند شوند.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟