گزارش کامل گردهمایی نمایندگان شرکت دی-لینک
شرکت ایزی 25 سال فعالیت خود را جشن گرفت + گالری عکس
جشن بیست‌و‌پنجمین سالگرد تاسیس شرکت ایزی دیروز 26 اردیبهشت‌ماه 95 در سالن پاسارگاد هتل اسپیناس تهران برگزار شد. نمایندگان فروش، فروشندگان محصولات دی‌لینک، مدیر دی‌لینک خاورمیانه و افریقا، اعضای اتحادیه فناوران رایانه تهران و نمایندگان اصحاب رسانه از مهمانان شرکت ایزی در این گردهمایی بودند. در این مراسم که با سی‌امین سالگرد تاسیس شرکت دی‌لینک نیز مصادف شده بود، ضمن اعلام افزایش مدت زمان گارانتی محصولات دی‌لینک به 4 سال، از زحمات شبکه فروش و پرسنل شرکت ایزی قدردانی به عمل آمد. در ادامه، گزارش متنی و تصویری خبرنگار ماهنامه شبکه از این مراسم را بخوانید:

1606683296_1_0.gif

شرکت ایزی روز یکشنبه 26 اردیبهشت‌ماه، بیست‌و‌پنجمین سال تاسیس خود را جشن گرفت. در این مراسم که در هتل اسپیناس تهران برگزار شد، جمع زیادی از نمایندگان فروش شرکت ایزی، فروشندگان محصولات دی‌لینک، شرکا، مدیران سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور و تهران، اتحادیه فناوران رایانه تهران، شخصیت‌‌ها و فعالین صنعت آی‌سی‌تی حضور داشتند. این مراسم با اعلام افزایش مدت زمان گارانتی محصولات دی‌لینک به 4 سال آغاز شد. سپس عبدالصاحب نجفی، مدیر عامل شرکت ایزی ضمن خوشامدگویی به مهمانان، از نقشه راه شرکت ایزی و دی‌لینک برای سال‌‌های آتی سخن به میان آورد.

عبدالصاحب نجفی، مدیر عامل شرکت ایزی در مراسم جشن 25 سالگی شرکت ایزی

وی خطاب به حضار و نمایندگان فروش گفت: "از اواخر سال گذشته تاکنون، تصمیمات جدیدی اتخاذ کردیم که در مسیر گسترش فعالیت شرکت ایزی و ارائه خدمات بهتر بوده و با کمک شما عزیزان توانستیم تا کارها را به سرانجام برسانیم. تاسیس شرکت ایزی ارتباط یکی از گام‌های ما در این راستا بود. شرکت ایزی ارتباط با دارا بودن نمایندگی انحصاری برندهای معتبر، در بازار شبکه‌های صنعتی مشغول به کار است. برای گسترش محدوده بازار ایزی، شرکتی را در کشور امارت ثبت کردیم که بتوانیم بازار شبکه‌های صنعتی و غیرصنعتی را رشد بدهیم. همچنین شرکت ایزی از نمایندگی انحصاری محصولات دو برند معتبر موگزا و وسترمو در خاورمیانه برخوردار است. برای گسترش و ورود به سازمان‌‌های دولتی و غیر دولتی، دو شرکت تاسیس شدند که از جایگاه خوبی در حوزه شبکه‌های وایرلس در داخل کشور برخوردارند."

هریسون آلبرت، مدیر دی‌لینک خاورمیانه و آفریقا در  مراسم  جشن 25 سالگی شرکت ایزی

نجفی ادامه داد: "حال با تجربه زیاد، وارد بیست‌وششمین سال فعالیت ایزی شده‌ایم و برنامه‌‌هایی را به عنوان نقشه‌راه خود ترسیم کرده‌ایم. برنامه‌ریزی ما برای سال جدید، تمرکز و فعالیت بر روی پروژه‌‌ها و سیستم‌‌های اینترپرایز دی‌لینک است. در بخش پسیو محصولات دی‌لینک، انتظار داریم امسال شاهد رشد 100 درصدی باشیم. دو نمایندگی انحصاری رک و تجهیزات مخابراتی را از کشور ترکیه اخذ کرده‌ایم. همچنین در زمینه‌های بازاریابی و فروش، آموزش و خدمات پس از فروش تصمیمات خوبی اتخاذ شده و ایجاد باشگاه مشتریان نیز در راستای ارائه خدمات بیشتر و باکیفیت‌تر به مصرف‌کنندگان بوده است." در ادامه مراسم هریسون آلبرت، مدیر دی‌لینک خاورمیانه و آفریقا با معرفی محمدامین خلیفه‌زاده به سمت مدیر دفتر دی‌لینک ایران، برای او آرزوی موفقیت کرد و  برای سال‌‌های آینده به تشریح تصمیمات این شرکت در حوزه‌های مختلف پرداخت. وی با اشاره به ماهیت دائماً در حال تغییر فناوری و نیاز رو‌به‌رشد مصرف‌کنندگان، از تصمیم شرکت دی‌لینک برای ارائه محصولات 4G و 3G، نسل جدید محصولات وایرلس AC با سرعت و پهنای باند بسیار بالا و همچنین تجهیزات اینترنت اشیا برای مصارف خانگی و نیمه صنعتی خبر داد.

مدیر عامل و اعضای هیات مدیره ایزی در  مراسم  جشن 25 سالگی این شرکت

در ادامه، هدیه ویژه جشنواره مهر ایزی شامل 10 میلیون تومان وجه نقد به دو برگزیده این جشنواره و هدایای مخصوص جشنواره نوروز 95 ایزی به برندگان اهدا شد. شایان ذکر است که پاک ضمیر از اعضای اتحادیه و امیرحسین سعیدی‌نائینی نیز از مهمانان ویژه جشن بیست‌و‌پنج سالگی شرکت ایزی بودند.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟