شما فکر می‌کنید آیفون 8 چگونه محصولی است؟
14/04/1396 - 12:00
11 پیش‌بینی جالب در مورد آیفون 8 یا آیفون‌های 2017 + عکس
اپل امسال از دهمین سری آیفون‌هایش رونمایی می‌کند، بنابراین ما همگی با شور و اشتیاق خاصی منتظر معرفی آیفون‌های جدید سال 2017 این شرکت هستیم. تاکنون خبرهای زیادی در مورد آیفون‌های جدید اپل منتشر شده است. در این مقاله قصد داریم 11 پیش‌بینی جالب خود در مورد آیفون 8 یا همان آیفون‌های سال 2017 اپل را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم. با سایت شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

مقدمه

اولین آیفون اپل در سال 2007 معرفی شده بود و سپس هر سال شاهد معرفی نسخه جدید این سری از محصولات کوپرتینویی‌ها بودیم. حال که در سال 2017 به سر می‌بریم، اپل باید از دهمین سری آیفون‌هایش رونمایی کند. با توجه به این مسئله و ده سال شدن آیفون‌ها، بسیاری از منابع و کارشناسان عقیده دارند که اپل امسال برنامه جدید و متفاوتی برای معرفی آیفون‌هایش خواهد داشت و احتمال قابلیت‌ها و طراحی آیفون‌هایش را نسبت به سایر محصولات پیشین متمایز می‌کند.

این مسئله سبب شد که هر منبع خبری بر روی ویژگی‌های خاصی که به آیفون 8 اپل نسبت داده شدند دست بگذارد. تاکنون شایعات زیادی در مورد آیفون‌های جدی اپل شنیده‌ایم که مطمئنا نمی‌توان به همه آن‌ها اعتماد کرد. اما ما پیش‌بینی می‌کنیم که برخی ویژگی‌های خاص و تغییرات اساسی به واقع در آیفون 8 یا بهتر بگوییم آیفون‌های سال 2017 شرکت اپل ایجاد شوند. در این مقاله قصد داریم که 11 پیش‌بینی جالب خود در مورد آیفون 8 یا همان آیفون‌های سال 2017 را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم. بنابراین با سایت شبکه همراه باشید.

پیش‌بینی اول: آیفون‌های سال 2017 در سه مدل عرضه می‌شوند

تاکنون گزارش‌های زیادی با تکیه بر این مسئله منتشر شده‌اند که اپل قصد دارد امسال به جای دو آیفون از سه آیفون جدید رونمایی کند! اگرچه اپل هنوز در قبال این مسئله هیچ عکس‌العملی نشان نداده است، اما ما هم با این ادعا موافقیم و پیش‌بینی می‌کنیم که کوپرتینویی‌ها برای جشن گرفتن دهمین سالگرد رونمایی از آیفون‌های خود در کنار دو آیفونی که جایگزین آیفون 7 و 7 پلاس می‌شوند، از یک آیفون منحصر به فردتر هم به عنوان هدیه‌ای برای طرفدارانشان رونمایی کنند.

مطلب پیشنهادی

چرا آیفون 7 پلاس در مقایسه با آیفون 7 انتخاب بهتری است + عکس
برتری‌های آیفون 7 پلاس نسبت به آیفون 7 را بشناسید!

ما پیش‌بینی می‌کنیم که آیفون‌های جایگزین آیفون 7 و 7 پلاس اپل به ترتیب به نام‌های آیفون 7 اس و آیفون 7 اس پلاس معرفی شوند. ظاهر این آیفون‌ها احتمالا تغییرات اساسی را در مقایسه با آیفون 7 و 7 پلاس به همراه خواهند داشت اما ویژگی‌ و قابلیت‌های آن‌ها به اندازه قابلیت‌های آیفون سوم اپل که احتمالا آیفون 8 یا آیفون ایکس نام می‌گیرد، نخواهد بود. بنابراین اولین پیش‌بینی ما این است که اپل امسال به جای دو آیفون از سه آیفون جدید رونمای می‌کند.

پیش‌بینی دوم: صفحه نمایش آیفون‌های 2017 کل پنل جلویی را احاطه می‌کنند

پیش‌بینی دوم ما این است که اپل پنل جلویی آیفون‌های جدید سال 2017 خود را بسیار شبیه به پنل جلویی محصولاتی نظیر گلکسی اس 8 سامسونگ یا ال‌جی جی 6 طراحی خواهد کرد. این موضوع به آن معناست که اپل دکمه هوم یا تاچ آی‌دی (Touch ID) دستگاه را از زیر نمایشگر حذف و لبه‌های بدنه آن را در هر چهار سمت تا حد ممکن باریک می‌کند. این مسئله سبب می‌شود تا صفحه نمایش آیفون‌های 2017 تقریبا کل پنل جلویی دستگاه را احاطه کنند و نسبت نمایشگر به بدنه آن‌ها افزایش چشمگیری یابد.

پیش‌بینی سوم: ادغام دکمه هوم و صفحه نمایش آیفون 8

پیش‌بینی بعدی ما این است که دکمه هوم آیفون‌های سال 2017 اپل یا حداقل آیفون سوم این مجموعه (آیفون 8 یا آیفون ایکس) با صفحه نمایش آن ترکیب شود. اگرچه به تازگی آقای مینگ چی کو (Ming-Chi Kuo) از تحلیلگرانی که همواره پیش‌بینی‌های خوبی در مورد اپل و محصولاتش ارائه می‌کند، بنا به دلایل مختلف اشاره داشته که امکان ندارد دکمه هوم تلفیق شده آیفون‌های جدید اپل قابلیت اسکن انگشت کاربر را ارائه کنند، ما پیش‌بینی می‌کنیم که اپل تا زمان معرفی آیفون‌های جدیدش برای این مشکل راه حلی پیدا خواهد کرد. پس پیش‌بینی ما این است که دکمه هوم آیفون‌های جدید اپل یا حداقل آیفون 8 با نمایشگر دستگاه تلفیق شده و در عین حال قابلیت اسکن انگشت کاربر را هم داشته باشد.

پیش‌بینی چهارم: پشتیبانی از قابلیت اسکن چهره

مطلب پیشنهادی

چرا آیفون 7 پلاس در مقایسه با آیفون 7 انتخاب بهتری است + عکس
برتری‌های آیفون 7 پلاس نسبت به آیفون 7 را بشناسید!

پیش‌بینی بعدی ما این است که آیفون 8 اپل قابلیت اسکن چهره کاربر را داشته باشد. این ویژگی مشابه با قابلیتی خواهد بود که هم اکنون در اسمارتفون‌هایی مثل گلکسی اس 8 سامسونگ شاهد آن هستیم.

پیش‌بینی پنجم: بهره‌مندی از فناوری‌های وابسته به واقعیت افزوده

مطلب پیشنهادی

گلکسی اس 8 سامسونگ بخریم یا آیفون 7 اپل؟
دلایل قانع‌کننده برای خرید گلکسی اس 8 به جای آیفون 7

مطمئن هستیم که اپل جنبه‌های از فناوری واقعیت افزوده را در آیفون 8 یا آیفون‌های سال 2017 خود ارائه می‌کند، اما با این حال پیش‌بینی می‌کنیم که این جنبه‌ها چندان پیچیده نباشند و تنها قابلیت‌های پایه‌ای مبتنی بر واقعیت افزوده محسوب شوند. برای مثال احتمال دارد دوربین آیفون 8 بعد از عکس‌برداری امکان تغییر عمق تصویر و اشیای مختلف موجود در آن را ارائه کند. پس به نظر ما نباید انتظار نداشته باشیم که واقعیت افزوده در آیفون 8 معجزه کند، چرا که هنوز برای پیاده‌سازی این مسئله بسیار زود است.

پیش‌بینی ششم: افزایش ظرفیت رم

مطلب پیشنهادی

چرا آپدیت iOS 10 آیفون شما را کند می‌کند + راه‌حل
بررسی دلایل کند شدن آیفون بعد از به‌روزرسانی سیستم‌عامل

اپل در سال 2016 برای اولین بار آیفونی را معرفی کرد که از رم 3 گیگابایتی بهره‌مند بود! آیفون 7 پلاس اپل رسما اولین آیفونی بود که از رمی با این ظرفیت بالا بهره‌مند شد. ما پیش‌بینی می‌کنیم که این روند در آیفون‌های جدید اپل یا حداقل در آیفون 8 یا ایکس تکرار شود و این محصول از رمی 4 گیگابایتی بهره‌مند گردد.

پیش‌بینی هفتم: پشتیبانی از شارژ بیسیم

پیش‌بینی بعدی که تقریبا به آن یقین داریم مربوط به پشتیبانی آیفون 8 از قابلیت شارژ بیسیم می‌شود. مدتی است که آیفون‌های اپل از این نظر نسبت به محصولات اندرویدی عقب مانده‌اند، بنابراین تقریبا مطمئن هستیم که آیفون‌های سال 2017 اپل از قابلیت شارژ بیسیم پشتیبانی می‌کنند.

پیش‌بینی هشتم: حافظه داخلی بیشتر

مطلب پیشنهادی

استیو جابز با این نصیحت ساده نایک و اپل را نجات داد!

هم اکنون از نظر ظرفیت حافظه داخلی، نسخه برتر آیفون 7 و 7 پلاس اپل ظرفیت 256 گیگابایتی را ارائه می‌کنند. پیش‌بینی می‌کنیم که این ظرفیت در آیفون 8 به 512 گیگابایت افزایش پیدا کند. جالب است بدانید که آقای مینگ چی کو در این رابطه عقیده دارد که تمام مدل‌های آیفون 2017 اپل از نظر حافظه داخلی شامل دو نسخه 64 و 256 گیگابایتی می‌شوند.

پیش‌بینی نهم: آیفون 8 فقط در چند نسخه محدود عرضه می‌شود

مطلب پیشنهادی

چگونه آیفون اصل را از آیفون تقلبی تشخیص دهیم؟
تشخیص آیفون اصل از آیفون تقلبی، کلون، طرح و ریفربیشد!

پیش‌بینی نهم ما این است که اپل آیفون ویژه خود که احتمالا آیفون 8 یا آیفون ایکس نام می‌گیرد را فقط در چند نسخه محدود روانه بازار کند. همچنین پیش‌بینی می‌کنیم که عرضه آیفون 8 نسبت به دو آیفون معمول اپل دیرتر انجام شود.

پیش‌بینی دهم: آیفون 7 اس پلاس و آیفون 8 به دوربین دوگانه عمودی مجهز می‌شوند

مطلب پیشنهادی

نقاط ضعف آیفون 7 که می‌توانند شما را از خرید آن منصرف کنند!
چرا نباید آیفون 7 و آیفون 7 پلاس بخریم؟

به احتمال زیاد اپل در آیفون 7 اس پلاس و آیفون 8 از دوربین دوگانه عمودی استفاده خواهد کرد. این مسئله بارها در خبرها و شایعات مختلف مورد اشاره واقع شده و ما عقیده داریم که اپل به واقع آن را پیاده‌سازی خواهد کرد.

پیش‌بینی یازدهم: آیفون‌های 2017 اپل رکوردشکنی می‌کنند

استقبال کاربران از سری آیفون‌های اپل همواره پرشور بوده است، اما پیش‌بینی می‌کنیم که امسال فروش آیفون‌های جدید و 2017 این شرکت رکوردشکنی عجیبی داشته باشند و اپل را به درآمد فوق‌العاده‌ای برسانند. این مسئله از آنجایی قابل پیش‌بینی است که دهمین سالگرد معرفی آیفون‌های کوپرتینویی‌ها سبب شده که این محصولات بیش از پیش مورد توجه کاربران قرار بگیرد و بسیار از کاربران به شدت منتظر رونمایی از آن‌ها و خرید این آیفون‌ها باشند.

کلام آخر

یازده مسئله فوق پیش‌بینی‌هایی بودند که ما در مورد آیفون‌های سال 2017 اپل ارائه کردیم. به نظر شما کدامیک از این پیش‌بینی‌ها به حقیقت می‌پیوندند و کدام موارد از نظر شما قابل پیاده‌سازی نیستند؟

برای مشاهده ترفند‌های iOS اینجا کلیک کنید

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟