ZenBook Pro UX550
09/03/1396 - 17:33
لپ‌تاپ پرچمدار ایسوس با صفحه‌نمایش لمسی 4K معرفی شد + عکس
شرکت ایسوس در جریان کنفرانس اختصاصی خود که پیش از نمایشگاه کامپیوتکس 2017 برگزار شد، لپ‌تاپ جدید و قدرتمندی تحت عنوان ZenBook Pro UX550 را معرفی کرد. این لپ‌تاپ یک پرچمدار به تمام معنا محسوب می‌شود. با سایت شبکه همراه باشید تا مروری بر ویژگی‌های آن داشته باشیم.

1606683296_1_0.gif

درست پیش از برگزاری رسمی نمایشگاه کامپیوتکس 2017، ایسوس کنفرانس خبری اختصاصی خود را برپا کرد و از محصولات جدید پرده برداشت. در بین این محصولات، شاید اصلی‌ترین و باکیفیت‌ترین محصول رونمایی شده، لپ‌تاپ ZenBook Pro UX550 باشد که به عنوان پرچمدار جدید لپ‌تاپ‌های این برند مشهور معرفی شده است.

مطلب پیشنهادی

اینتل پردازنده Core i9 را با ۱۸ هسته پردازشی معرفی کرد

لپ‌تاپ مذکور از صفحه‌نمایشی 15.6 اینچی و لمسی بهره می‌برد که وضوح تصویر 4K را ارائه می‌کند. پردازنده مرکزی آن از نسل هفتم سری پردازنده‌های اینتل در نظر گرفته شده و مدل آن Intel Core i7-7700HQ خواهد بود. پردازنده گرافیکی دستگاه هم Nvidia GTX 1050 Ti با رم 4 گیگابایتی اختصاصی نوع DDR5 است. همچنین حافظه رم دستگاه هم تا سقف 16 گیگابایت قابلیت ارتقاء دارد.

قطر لپ‌تاپ ZenBook Pro UX550 فقط 18.9 میلیمتر بوده و وزنش به 1.8 کیلوگرم می‌رسد. این اعداد سبب شده‌اند که لپ‌تاپ مذکور در مقایسه با محصولات نسبتا مشابهی همچون Acer Nitro 5 یا Dell Inspiron 15 7000 سبک‌تر و باریک‌تر باشد. با وجود ظرافتی که در طراحی این لپ‌تاپ به‌کاررفته، دستگاه از نظر قابلیت‌های اتصال یک محصول کامل است که می‌تواند نیازهای کاربران را برطرف سازد.

ایسوس بدنه لپ‌تاپ ZenBook Pro UX550 را به دو پورت یواس‌بی نوع سی (USB Type C)، یک پورت تاندربولت (Thunderbolt)، دو پورت یو‌اس‌بی نوع ای (USB Type A 3.1)، شیار کارت‌خوان مایکرو اس‌دی (Micro SD)، سوکت 3.5 میلیمتری هدفون و پورت HDMI 1.4 مجهز کرده است. ایسوس مدعی است که باتری این محصول با یک بار شارژ می‌تواند تا 14 ساعت انرژی مورد نیاز دستگاه را در شرایط استفاده عادی تأمین کند. همچنین باتری دستگاه از تکنولوژی شارژ سریعی بهره می‌برد که منجر می‌شود ظرف مدت زمان 49 دقیقه تقریبا 60 درصد از باتری شارژ مجدد گردد.

حافظه داخلی لپ‌تاپ ZenBook Pro UX550 هم از نوع SSD در نظر گرفته شده و ظرفیت بسیار عالی یک ترابایتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این لپ‌تاپ از چهار اسپیکر قدرتمند هم بهره‌مند است. متاسفانه در مورد زمان عرضه این محصول اطلاعاتی ارائه نشده، اما ظاهرا قیمت آن برابر با 1750 دلار خواهد بود. نظر شما در مورد این لپ‌تاپ زیبا، شیک، ظریف و قدرتمند چگونه است؟

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟