معرفی 16 محصول برتر کامپیوتکس 2017
17/03/1396 - 11:28
بهترین محصولاتی که در کامپیوتکس 2017 معرفی شدند + عکس
نمایشگاه کامپیوتکس 2017 به تازگی برگزار و به اتمام رسید. در جریان این نمایشگاه شاهد معرفی محصولات بسیار متنوعی بودیم، اما در بین تمام این محصولات، برخی از آن‌ها نسبت به سایرین برتر هستند. در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین محصولاتی بپردازیم که در نمایشگاه کامپیوتکس 2017 شاهد رونمایی از آن‌ها بودیم. با سایت شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

مقدمه

اگر خبرهای کامپیوتکس 2017 را دنبال نکردید، نگران نباشید و حتما این مقاله اختصاصی را مطالعه کنید. در نمایشگاه کامپیوتکس 2017 از محصولات جدید متعددی رونمایی شد، اما برخی از این محصولات نسبت به سایر موارد جالب توجه‌تر بودند!

شناسایی این محصولات بدون تردید می‌تواند برایتان بسیار جالب باشد. در این مقاله می‌خواهیم به لیست بهترین محصولاتی که در کامپیوتکس 2017 معرفی شدند، اشاره کنیم. بنابراین با سایت شبکه همراه باشید.

لپ‌تاپ تبدیل شونده ایسوس ZenBook Filip S

لپ‌تاپ ZenBook Filip S ایسوس یکی از بهترین محصولاتی بود که در کامپیوتکس 2017 شاهد معرفی آن بودیم. این لپ‌تاپ با ضخامت بدنه 10.9 میلیمتر رسما باریک‌ترین لپ‌تاپ تبدیل شونده فعلی و 4K دنیا است. بله نمایشگر 13.3 اینچی آن وضوح تصویر 4K را ارائه می‌کند و دستگاه از اسکنر انگشت بهره می‌برد. همچنین پردازنده Intel Core i7 هم در آن به‌کار گرفته شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول از مقاله "ایسوس از باریک‌ترین لپ‌تاپ تبدیل شونده دنیا رونمایی کرد + عکس" استفاده کنید.  

سامسونگ نوت‌بوک 9

لپ‌تاپ دو منظوره نوت‌بوک 9 سامسونگ هم یکی از بهترین محصولاتی بود که در کامپیوتکس 2017 شاهد معرفی آن بودیم. این لپ‌تاپ از نمایشگری فول اچ‌دی بهره می‌برد که قابلیت چرخش 360 درجه را ارائه می‌کند. برای کسب اطلاعات دقیق در مورد ویژگی‌ها و مشخصات نوت‌بوک 9 سامسونگ از مقاله "سامسونگ از نوت‌بوک 9 پرو رونمایی کرد + عکس" استفاده کنید.

گیمینگ لپ‌تاپ ROG Zephyrus ایسوس

ایسوس در کامپیوتکس 2017 بسیار خوش درخشید. گیمینگ لپ‌تاپ ROG Zephyrus ایسوس هم از بهترین محصولاتی بود که در نمایشگاه مذکور شاهد رونمایی از آن بودیم. دستگاه از کارت گرافیک GeForce GTX 1080 انویدیا بهره‌مند بوده و فناوری Max-Q در طراحی آن به‌کاررفته است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این گیمینگ لپ‌تاپ به مطالعه مقاله "نگاهی به لپ‌تاپ‌های جدید ایسوس در نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۷ + عکس" بپردازید.

ماوس Corsair Zeus

ماوس Corsair Zeus از یک پد با قابلیت القای شارژ بی‌سیم بهره می‌برد. خود موس هم از قابلیت مذکور پشتیبانی به عمل می‌آورد. بنابراین، شما در زمانی که از ماوس Corsair Zeus استفاده می‌کنید، خود به خود در حال شارژ آن هم هستید. موس Corsair Zeus یکی از محصولات جالبی بود که در کامپیوتکس 2017 شاهد رونمایی از آن بودیم.

کیبورد Flaretech Prism Switches

کیبورد Flaretech Prism Switches قابلیت‌های جالبی دارد. برای مقال این کیبورد کاملا ضدآب است و دکمه‌های آن قابل جداسازی و تمیز کردن هستند. همچنین دکمه‌های فیزیکی این کیبورد می‌توانند دقیقا شدت فشار انگشت کاربر را بسنجند. از نظر ما کیبورد Flaretech Prism Switches هم می‌تواند در فهرست بهترین محصولات معرفی شده در کامپیوتکس 2017 جای داشته باشد.

گیمینگ کامپیوتر یکپارچه Dell Inspiron 27 7000 AIO-03

گیمینگ کامپیوترهای یکپارچه Inspiron 27 شرکت دل هم از بهترین محصولاتی بود که در کامپیوتکس 2017 شاهد معرفی آن‌ها بودیم. مدل Inspiron 27 7000 AIO-03 این سری از کامپیوترها به مراتب یک محصول قدرتمند است. حاشیه‌های باریک نمایشگر، قدرت گرافیکی بالا، قدرت پردازشی زیاد و طراحی زیبا همگی از نقاط قوت گیمینگ کامپیوترهای یکپارچه Inspiron 27 محسوب می‌شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این مسئله از مقاله "نسخه جدید گیمینگ کامپیوتر یکپارچه XPS 27 دل معرفی شد!" استفاده کنید.

تبلت Eve V-001

تبلت Eve V-001 از جمله محصولاتی بود که کمتر کسی به آن توجه کرد، اما به نظر ما این محصول می‌تواند یکی از بهترین محصولات معرفی شده در کامپیوتکس 2017 باشد. این تبلت از نظر ظاهری شبیه به کلون از سری تبلت‌های سرفیس مایکروسافت به نظر می‌رسد و قابلیت‌های خوبی را در ازای قیمتی بسیار مناسب ارائه می‌نماید. این موضوعات سبب شده که تبلت Eve_V-001 را یکی از بهترین محصولات نمایشگاه کامپیوتکس 2017 بدانیم.

گیمینگ لپ‌تاپ MSI GT75VR 006

شرکت MSI در کامپیوتکس 2017 از پنج لپ‌تاپ جدید رونمایی کرد که اطلاعات دقیق‌تر مربوط به آن‌ها را می‌توانید از مقاله "شرکت MSI از پنج گیمینگ لپ‌تاپ جدید رونمایی کرد + عکس" مطالعه کنید. در بین این پنج گیمینگ لپ‌تاپ، لپ‌تاپ GT75VR یکی از بهترین محصولات موجود به شمار می‌رود. پردازنده Intel Core i7-7820HK، صفحه کلید مکانیکی با نور RGB، آپشن‌های کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 1070 SLI ،NVIDIA GeForce 1080 و NVIDIA GeForce 1070 و بهره‌مندی از سیستم فن CBT از ویژگی‌های اصلی این محصول به شمار می‌رود.

کیبورد HyperX Alloy FPS Pro

باز هم نوبت به یک کیبورد فیزیکی دیگر می‌رسد. کیبورد HyperX Alloy FPS Pro هم از نظر ما یکی از بهترین و جالب‌ترین محصولاتی بود که در کامپیوتکس 2017 شاهد رونمایی از آن بودیم. این کیبورد ظاهر بسیار زیبایی داشته و کیفیت عالی ارائه می‌کند. نور پس زمینه کلیدهای آن هم بسیار زیبا طراحی شده و در عین حال محصول قیمتی مناسب دارد.

هدست واقعیت مجازی Vive WiGig اچ‌تی‌سی

نسخه بی‌سیم هدست واقعیت مجازی HTC Vive WiGig هم از دیگر محصولاتی بود که در نمایشگاه کامپیوتکس 2017 توجه بسیاری از افراد را جلب کرد. البته هنوز اطلاعات کاملا دقیق و جزئی در مورد این محصول ارائه نشده، اما بدون شک در آینده نزدیک خبرهای بیشتری در مورد HTC Vive WiGig خواهید شنید.

گجت The Vagenie

در کامپیوتکس 2017 گجت‌های عجیبی هم معرفی شدند. شاید اگر قصد داشتیم که فهرستی از گجت‌های عجیب معرفی شده در کامپیوتکس 2017 را ارائه کنیم، گجت The Vagenie یکی از اولین محصولات موجود در این فهرست می‌شد. این گجت منجر می‌شود که شما بتوانید عضلات کف لگن خود را تقویت کنید.

کیس کامپیوتر Modder's paradise

در کامپیوتکس 2017 از کیس‌های کامپیوتر متفاوت و متنوعی رونمایی شد که یکی از آن‌ها Modder's paradise نام داشت. این کیس جالب و زیبا به نظر ما یکی از بهترین محصولاتی بود که در کامپیوتکس 2017 شاهد رونمایی از آن بودیم.

ربات شطرنج باز ITRA

ربات ITRA در نمایشگاه کامپیوتکس 2017 رونمایی شد و افراد می‌توانستند با آن به بازی شطرنج بپردازید! این ربات از برنامه‌ریزی بسیار دقیقی بهره می‌برد و می‌تواند به راحتی شما را در بازی شطرنج شکست دهد. به نظر ما ITRA هم یکی از جالب‌ترین محصولاتی بود که در نمایشگاه کامپیوتکس 2017 شاهد آن بودیم.

سری پردازنده‌های Core i9 اینتل

اینتل در کامپیوتکس 2017 از سری پردازنده‌های فوق قدرتمند و فوق‌العاده گران Core i9 خود پرده‌برداری کرد. این پردازنده‌ها 18 هسته‌ای هستند و بدون تردیدی یکی از جالب‌ترین محصولاتی بودند که در کامپیوتکس 2017 شاهد رونمایی از آن‌ها بودیم.

قطار مجهز به شارژ بی‌سیم و بدون باتری

در کامپیوتکس 2017 از قطار اسباب بازی با لقب Wi-Charge no-battery train رونمایی شد که از باتری بهره نمی‌برد و نیروی مورد نیاز خود را از پرتوهای اینفرارد دریافت می‌کند!

دستکش هوشمند Yingmi Tech Smart Gloves

آخرین محصول جالبی که به نظر ما در کامپیوتکس 2017 معرفی شد، دستکش هوشمند Yingmi Tech Smart Gloves است که قابلیت تبدیل حرکات و اشارات دست به نوشتار A-OK را دارد. 

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟