با ZenBook Flip S ایسوس آشنا شوید!
10/03/1396 - 00:07
ایسوس از باریک‌ترین لپ‌تاپ تبدیل شونده دنیا رونمایی کرد + عکس
ایسوس در ادامه کنفرانس اختصاصی خود که پیش از برگزاری رسمی نمایشگاه کامپیوتکس 2017 برپا شد، جدیدترین لپ‌تاپ تبدیل شونده (Convertible Laptop) خود را با نام اختصاصی ZenBook Flip S معرفی کرد. این لپ‌تاپ از طراحی بسیار ظریف و دقیقی بهره می‌برد که باریک‌ترین لپ‌تاپ تبدیل شونده کنونی موجود در دنیا است. با سایت شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

ایسوس علاوه بر معرفی لپ‌تاپ قدرتمند ZenBook Pro UX550 که پیش از این در مقاله "لپ‌تاپ پرچمدار ایسوس با نام ZenBook Pro UX550 معرفی شد + عکس" در مورد آن صحبت کردیم، در کنفرانس اختصاصی خود که پیش از برگزاری رسمی نمایشگاه کامپیوتکس 2017 برپا شد، از جدیدترین لپ‌تاپ تبدیل‌شونده خود هم پرده برداشت. این لپ‌تاپ ظریف و بسیار زیبا ZenBook Flip S یا "زنفون فلیپ اس" نام دارد.

لپ‌تاپ ZenBook Flip S قابلیت چرخش 360 درجه‌ای را ارائه می‌کند. به همین دلیل به آن یک لپ‌تاپ تبدیل شونده می‌گوییم. کاربران می‌توانند با توجه به بهره‌مندی دستگاه از نمایشگر لمسی، آن را به عنوان یک تبلت هم مورد استفاده قرار دهند. سیستم‌عامل پیش‌فرض نصب شده روی آن ویندوز 10 مایکروسافت است و دستگاه از قابلیت‌های ویندوز اینک، ویندوز هلو، دستیار صوتی کورتانا و استندبای مدرن پشتیبانی می‌کند.

لپ‌تاپ تبدیل‌شونده یا دو منظوره ZenBook Flip S ایسوس با ضخامت 10.9 میلیمتر باریک‌ترین لپ‌تاپ فعلی دنیا در سبک نام برده شده محسوب می‌شود. وزن این لپ‌تاپ هم فقط 1.1 کیلوگرم است. پردازنده مرکزی که ایسوس در لپ‌تاپ ZenBook Flip S به‌کاربرده، پردازنده Intel Core i7-7500U است. حافظه آن از نوع SDD بوده و ظرفیت یک ترابایتی را به همراه دارد. متاسفانه در مورد پردازنده گرافیکی دستگاه اطلاعاتی ارائه نشده است.

یکی دیگر از نکات جالبی که در طراحی لپ‌تاپ دو منظوره زنفون فلیپ اس شاهد آن هستیم، مربوط به سیستم خنک کاری جدیدش می‌شود. ایسوس در این محصول از یک سیستم خنک‌کننده‌ی جدید بهره گرفته که در آن از پلیمر مایع کریستال (Liquid Crystal Polymer) استفاده می‌شود. جالب است بدانید که فن خنک کننده این لپ‌تاپ ضخامت 0.3 میلیمتری دارد!

شرکت ایسوس در مورد توان شارژدهی باتری ZenBook Flip S مدعی شده که یک بار شارژ باتری آن تا 11.5 ساعت انرژی مورد نیاز دستگاه را تأمین می‌کند. همچنین باتری دستگاه از قابلیت شارژ سریعی بهره می‌برد که ظرف مدت زمان 49 دقیقه 60 درصد از ظرفیت باتری را شارژ خواهد کرد. وضوح تصویر صفحه نمایش لمسی دستگاه 4K UHD بوده و قلم استایلوس اختصاصی برای آن طراحی شده است. لپ‌تاپ تبدیل شونده ZenBook Flip S قرار است با قیمت 1099 دلار به بازار عرضه شود.

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟