لپ‌تاپ Predator Triton 700 ایسر با فناوری Max-Q
11/03/1396 - 22:18
ایسر جدیدترین گیمینگ لپ‌تاپ خود را به کامپیوتکس 2017 آورد!
ایسر در نمایشگاه کامپیوتکس 2017 از جدیدترین گیمینگ لپ‌تاپ خود با نام اختصاصی Acer Predator Triton 700 پرده برداشت. این لپ‌تاپ از فناوری Max-Q انویدیا بهره می‌برد که منجر شده ضخامت بدنه محصول به 18.9 میلیمتر برسد. با سایت شبکه همراه باشید تا مروری بر مشخصات فنی و جزئیات گیمینگ لپ‌تاپ Predator Triton 700 ایسر داشته باشیم.

1606683296_1_0.gif

ایسر در نمایشگاه کامپیوتکس 2017 گیمینگ لپ‌تاپ Predator Triton 700 را معرفی کرد. این گیمینگ لپ‌تاپ از فناوری Max-Q انویدیا بهره‌مند است. فناوری Max-Q فناوری است که انویدیا قول داده با استفاده از آن ضخامت بدنه گیمینگ لپ‌تاپ‌های مجهز به کارت‌های گرافیکش را به شدت کاهش داده و به زیر 18 میلیمتر برساند. متاسفانه ضخامت بدنه گیمینگ لپ‌تاپ Predator Triton 700 ایسر به زیر میلیمتر نرسیده اما در هر حال ضخامت 18.9 میلیمتری آن هم قابل قبول است.

ایسر گیمینگ لپ‌تاپ Predator Triton 700 را به پردازنده‌ مرکزی نسل هفتم سری Core اینتل و پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce GTX 1080 مجهز کرده است. رم این محصول از نوع DDR4 بوده و شامل حداکثر ظرفیت 32 گیگابایتی می‌شود. همچنین حافظه ذخیره‌سازی دستگاه هم می‌تواند به صورت دو حافظه‌ ذخیره‌سازی SSD بر پایه پروتکل انتقال NVMe و رابط PCIe سفارش داده شود.

شرکت ایسر برای خنک کاری لپ‌تاپ مذکور از فن فلزی سه بعدی AeroBlade استفاده کرده که به موجب آن دمای درون دستگاه در حین اجرای بازی‌های سنگین تقلیل داده می‌شود. در بخش فوقانی صفحه کلید این لپ‌تاپ شیشه گوریلاگلس بزرگی به‌کاررفته است که امکان مشاهده فن و لوله‌های خنک‌کننده دستگاه را فراهم می‌کند. بنابراین، گیمرها می‌توانند ضمن انجام بازی‌های رایانه‌ای از طریق این بخش شیشه‌ای و مقاومت، درون لپ‌تاپ خود را هم ببینند.

صفحه‌نمایش گیمینگ لپ‌تاپ Predator Triton 700 ایسر 15.6 اینچی بوده و از فناوری G-SYNC پشتیبانی می‌کند. همچنین وضوح تصویر نمایشگر این دستگاه فول اچ‌دی است. این محصول از نظر پورت‌های اتصال شامل یک پورت تاندربولت 3، دو پورت یو‌اس‌بی نوع سی (USB Type C)، یک پورت گیگابیت اترنت و یک دیسپلی پورت می‌شود. ضمنا صفحه کلید دستگاه هم مانند اغلب گیمینگ لپ‌تاپ‌های دیگر از نور پس‌زمینه RGB بهره می‌برد.

قیمت گیمینگ لپ‌تاپ Predator Triton 700 ایسر برابر با 2999 دلار در نظر گرفته شده و فروش آن از ماه آگوست آغاز می‌شود. نظر شما در رابطه با این محصول که آغازگر پیاده‌سازی فناوری Max-Q انویدیا محسوب می‌شود، چگونه است؟ آیا قیمت این لپ‌تاپ در مقایسه با سایر گیمینگ لپ‌تاپ‌های مشابه مناسب است؟

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟