جدیدترین لپ‌تاپ تبدیل شونده سامسونگ معرفی شد!
10/03/1396 - 20:13
سامسونگ از نوت‌بوک 9 پرو رونمایی کرد + عکس
غول کره‌ای صنعت موبایل یعنی سامسونگ از جدیدترین لپ‌تاپ تبدیل شونده خود با نام اختصاصی نوت‌بوک 9 پرو (NoteBook 9 Pro) رونمایی کرد. این لپ‌تاپ از قلم استایلوس اختصاصی بهره‌مند بوده و نمایشگر آن امکان چرخش 360 درجه‌ای را ارائه می‌کند. با سایت شبکه همراه باشید تا مروری بر جزئیات نوت‌بوک 9 پرو سامسونگ داشته باشیم.

1606683296_1_0.gif

شرکت سامسونگ به صورت رسمی از لپ‌تاپ جدید و تبدیل شونده خود رونمایی کرد. این لپ‌تاپ با نام نوت‌بوک 9 پرو معرفی شده است. صفحه نمایش دستگاه قابلیت چرخش 360 درجه‌ای را ارائه می‌کند و قرار است در دو اندازه 13.3 اینچی و 15 اینچی روانه بازار شود. همچنین نمایشگر لمسی محصول از قلم استایلوس اختصاصی تحت عنوان S Pen هم بهره می‌برد که گفته شده تا 4000 سطح فشار مختلف را می‌سنجد.

مطلب پیشنهادی

خالق اندروید اسمارت‌فون اسنشال‌فون را با نمایشگر بدون حاشیه معرفی کرد
یک اسمارت‌فون زیبا و قدرتمند از استارتاپ اسنشال

سامسونگ نوت‌بوک 9 پرو را به سل هفتم سری پردازنده‌های اینتل و مدل Core i7-7500U بهره‌مند ساخته است. وزن دستگاه 1.3 کیلوگرم است و ابعاد آن 16 در 217 در 310 میلیمتر خواهد بود. بنابراین لپ‌تاپ مذکور یک محصول سبک و باریک به شمار می‌رود که قابلیت حمل مطلوبی دارد. حافظه داخلی دستگاه از نوع SDD بوده و ظرفیت حداکثر 256 گیگابایتی را ارائه می‌کند. دستگاه به شیار کارت‌خوان مایکرو اس‌دی (Micro SD) مجهز است.

باتری آن 54 وات ساعتی در نظر گرفته شده و با استفاده از پورت یو‌اس‌بی سی (USB Type C) می‌توان از قابلیت شارژ سریعی در آن بهره گرفت. از نظر ظرفیت رم تفاوت‌هایی مابین نسخه‌ 13.3 و 15 اینچی لپ‌تاپ مذکور وجود دارد. سامسونگ نسخه 13.3 اینچی آن را با حداکثر رم 9 گیگابایتی عرضه می‌کند اما نسخه 15 اینچی آن را می‌توان با رم 16 گیگابایتی هم خریداری کرد.

پردازنده گرافیکی نسخه 15 اینچی لپ‌تاپ نوت‌بوک 9 پرو، پردازنده AMD Radeon 540 است، بنابراین انتظار داریم که نوت‌بوک مذکور به راحتی از پس اجرای برنامه‌هایی همچون فتوشاپ بر آید. سامسونگ اشاره کرده که نمایشگر هر دو نسخه لپ‌تاپ دو منظوره جدیدش زاویه دید 178 درجه‌ای را ارائه می‌کنند.

از نظر قابلیت‌های اتصال هم نوت‌بوک 9 پرو به دو پورت یو‌اس‌بی 3.0 (USB 3.0)، پورت HDMI و شیار مایکرو اس‌دی مجهز است که پیش از این به آن اشاره کرده بودیم. ضمنا لپ‌تاپ نوت‌بوک 9 پرو از قابلیت ویندوز هلو مایکروسافت هم پشتیبانی به عمل می‌آورد. هم اکنون نسخه مجهز به نمایشگر 15.6 اینچی با وضوح تصویر 3840 در 2160 پیکسل و حافظه SSD با ظرفیت 256 گیگابایتی نوت‌بوک 9 پرو در سایت سامسونگ با قیمت 1399 دلار آماده فروش است.

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟