با گیمینگ لپ‌تاپ راگ جی 703 ایسوس آشنا شوید!
جدیدترین گیمینگ لپ‌‌تاپ ایسوس روانه بازار شد + عکس
ایسوس به صورت رسمی از جدیدترین گیمینگ لپ‌تاپ خود با نام اختصاصی ایسوس راگ جی 703 (Asus ROG G703) رونمایی کرد. این لپ‌تاپ به واقع از یک طراحی حرفه‌ای بهره می‌برد و یک انتخاب برتر برای علاقمندان به بازی‌های کامپیوتری است. با سایت شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

ایسوس یک برند شناخته شده در زمینه تولید و عرضه لپ‌تاپ است. لپ‌تاپ‌های این کمپانی از نظر کیفی و قدرت عملکرد سطوح مختلفی دارند. در بین لپ‌تاپ‌های ایسوس آن دسته از محصولاتی که به طور اختصاصی برای علاقمندان به گیم و بازی‌های رایانه‌ای عرضه می‌شوند، همواره به شکل ویژه‌ای مورد توجه کاربران قرار گرفته‌اند. در همین راستا ایسوس برای جلب رضایت این دسته از مشتریانش، جدیدترین نسخه گیمینگ لپ‌تاپ خود را معرفی کرد!

گیمینگ لپ‌تاپ جدید ایسوس با نام اختصاصی راگ جی 703 رونمایی شده و یک محصل پرقدرت است. صفحه نمایش آن 17.3 اینچی بوده و نرخ بازیابی یا اصطلاحا رفرش ریت 144 هرتزی را ارائه می‌کند. پنل آن از نوع IPS است و وضوح تصویر 1920 در 1080 پیکسل را به همراه دارد. ایسوس اشاره داشته که صفحه نمایش لپ‌تاپ راگ جی 703 از قابلیت G-Sync پشتیبانی به عمل می‌آورد که به موجب آن رفرش ریت نمایشگر با توجه به پرفورمنس یا عملکرد گیم به صورت خودکار در بهترین شرایط ممکن تنظیم می‌شود.

البته ایسوس اشاره داشته که لپ‌تاپ راگ جی 703 از نظر مشخصات نمایشگر در نسخه‌های دیگری هم عرضه خواهد شد ه احتمالا وضوح تصویر 4K هم در یکی از آن‌ها ارائه می‌شود. پردازنده‌ای که ایسوس در لپ‌تاپ راگ جی 703 از آن استفاده کرده، پردازنده قدرتمند Intel Core i7-7820HK است که از نسل هشتم سری پردازنده‌های اینتل محسوب می‌شود. کارت گرافیک گیمینگ لپ‌تاپ مذکور هم Nvidia GeForce GTX 1080  خواهد بود که از رم مستقل 8 گیگابایتی بهره می‌برد.

رم اصلی لپ‌تاپ راگ جی 703 در نسخه پایه‌ای ظرفیت 32 گیگابایتی دارد و امکان ارتقاء آن تا 64 گیگابایت هم وجود دارد! با توجه به این مسئله پیش‌بینی می‌کنیم که گیمینگ لپ‌تاپ راگ جی 703 یک غول قدرتمند در مولتی‌تسکینگ باشد. حافظه ذخیره‌سازی اطلاعات این محصول هم می‌تواند شامل دو حافظه SSD با ظرفیت 256 گیگابایت یا 1 ترابایت حافظه SSHD باشد. گیمینگ لپ‌تاپ راگ جی 703 ایسوس از 4 پورت USB 3.0 Type A و یک پورت USB 3.0 Type C بهره می‌برد. همچنین کانکتور تاندربولت، مینی دیسپلی پورت، پورت HMDI 2.0 و سوکت 3.5 میلیمتری هدفون هم بر روی بدنه محصول موجود هستند.

اما یکی دیگر از نقاط قوت لپ‌تاپ راگ جی 703 مربوط به اسپیکرهای آن می‌شود. این لپ‌تاپ از دو اسپیکر دو واتی و دو اسپیکر سه واتی بهره‌مند است. باتری دستگاه 71 وات ساعت توان دارد و وزن نسخه پایه‌ای این لپ‌تاپ 4.7 کیلوگرم خواهد بود. ایسوس اشاره داشته که در گیمینگ لپ‌تاپ راگ جی 703 از سیستم خنک کاری آنتی‌داست کولینگ (Anti-Dust Cooling) استفاده می‌کند. این سیستم خنک کاری به گونه‌ای طراحی شده که می‌تواند گرد و غبار را هم از روی اجزای سخت افزاری لپ‌تاپ پاک کند. در این سیستم از دو فن 12 واتی هم استفاده شده که کیفیت عملکرد عالی خواهند داشت.

صفحه کلید لپ‌تاپ راگ جی 703 کامل بوده و شامل بخش شماره‌ها (Numbers) می‌شود. ضمنا نور پس زمینه هفت رنگی هم برای آن در نظر گرفته شده که ظاهر محصول را بیشتر نزدیک به یک گیمینگ لپ‌تاپ کرده است. ایسوس قرار است لپ‌تاپ راگ جی 703 را با قیمت پایه‎ای 3499 دلار در ایالات متحده عرضه کند! نظر شما در رابطه با این گیمینگ لپ‌تاپ قدرتمند چگونه است؟

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟