آخر هفته با شبکه
معرفی کوتاه 4 بازی‌ جذاب پی‌سی و کنسول از فراز و فرود تا سسله جنگجویان
در این بخش که به طور ثابت در هر شماره نشریه شبکه چاپ می‌شود؛ سعی می‌کنیم چهار بازی جذاب جدید منتشر شده برای پی‌سی یا کنسول‌های معروف بازی‌های ویدیویی را معرفی و یک مرور کوتاه داشته باشیم. با معرفی چهار بازی جذاب و جدید این شماره همراه ما باشید.

1606683296_1_0.gif

اکشن سوئیچ Bayonetta

اگرچه Wii U با بازی‌های انحصاری خود توجه بسیاری از طرف‌داران نینتندو را به خود جلب کرد، اما در پنج سال حضور خود نتوانست با رقیبان سنتی خود مبارزه کند و تعداد بسیار محدودی از بازی‌های جریان اصلی که هم‌زمان برای کنسول سونی و مایکروسافت آماده می‌شدند برای آن منتشر شدند. اما «نینتندو سوئیچ» از همان ابتدا نه‌تنها بازی‌های انحصاری شاهکاری را همراه داشت، بلکه استودیوهای بسیاری نیز از آن حمایت کردند. حالا در آغاز سال 2018 نوبت به بازنشر قسمت اول و دوم «بایونتا» رسیده است تا طرف‌داران برای قسمت سوم آماده شوند که باز هم در انحصار نینتندو خواهد بود.

سبک: اکشن
سکو: NS
تهیه‌کننده: Nintendo
سازنده: PlatinumGames

سلسه جنگ‌جویان Dynasty Warriors 9

«سلسله جنگجویان» یکی از قدیمی‌ترین بازی‌ها در سبک اکشن است که ویژگی‌هایی مانند شرکت در نبردهای بسیار عظیم و حضور تعداد زیادی شخصیت قابل بازی باعث شده‌اند تا بعد از گذشت سال‌ها همچنان انتخاب اول طرف‌داران این سبک باشد. در قسمت نهم نیز مثل گذشته می‌توانید به دل هزاران سرباز دشمن بزنید و با یک ضربه تعداد زیادی از آن‌ها را از میان بردارید. افزون بر ویژگی‌های همیشگی، این بار با یک بازی محیط باز طرف هستید که می‌توانید در نقشه بزرگ آن گشت‌ و گذار کنید و مأموریت‌های اصلی و جانبی را به دلخواه خود بازی کنید و پایان داستان هرکدام از شخصیت‌ها را ببینید. 

سبک: اکشن
سکو: PC, PS4, Xbox One
تهیه‌کننده: Koei Tecmo
سازنده: Omega Force

مطلب پیشنهادی

معرفی کوتاه:  4 بازی‌ جذاب پی‌سی و کنسول
آخر هفته با شبکه: یک نگاه،چند بازی

فراز و فرود Civilization VI: Rise and Fall

با منتشر شدن قسمت ششم مجموعه «تمدن» برای آی‌پد و سیستم عامل iOS بسیاری از کسانی که تاکنون سراغ این بازی استراتژی نرفته بودند توانستند آن را امتحان کنند. اما مخاطبان حرفه‌ای این سبک به‌خوبی می‌دانند کامپیوتر‌های شخصی خانه اصلی استراتژی نوبتی و بازی‌هایی مانند تمدن است. «فراز و فرود» اولین بسته الحاقی قسمت ششم است که محتواهای جدیدی را به بازی اصلی اضافه می‌کند. این بار اگر در زمان مشخصی نتوانید تمدن خود را به عصر جدیدی ببرید، وارد دوران تاریک خواهید شد و البته با مدیریت صحیح می‌توانید دوران طلایی را نیز تجربه کنید.

سبک: استراتژی نوبتی
سکو: PC
تهیه‌کننده: 2K Games
سازنده: Firaxis Games

مطلب پیشنهادی

معرفی 4 بازی‌جدید پی‌سی و کنسول

بدون اسنیک Metal Gear Survive

جدایی هیدئو کوجیما خالق و سازنده مجموعه «متال گیر سالید» دل بسیاری از طرف‌داران قدیمی اسنیک را شکست و آینده این مجموعه موفق را با تردیدهای بسیاری مواجه ساخت. اما کونامی بعد از مدتی اعلام کرد قسمت تازه‌ای از متال گیر با کمک موتور قسمت پنجم این مجموعه در دست ساخت است و طرف‌داران نباید نگران باشند. بعد از رونمایی مشخص شد نام بازی «متال گیر: بقا» نام دارد و هیچ ربطی به خط داستانی حماسی و بی‌‌نظیر مجموعه اصلی ندارد. درعوض با یک بازی محیط باز و سوم شخص طرف هستید که با وجود زامبی‌ها باید برای بقا تلاش کنید.

سبک: اکشن سوم شخص
سکو: PC, PS4, Xbox One
تهیه‌کننده: Konami
سازنده: Konami

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟