یک نگاه،چند بازی
معرفی 4 بازی‌جدید پی‌سی و کنسول
در این بخش که به طور ثابت در هر شماره نشریه شبکه چاپ می‌شود؛ سعی می‌کنیم چهار بازی جذاب جدید منتشر شده برای پی‌سی یا کنسول‌های معروف بازی‌های ویدیویی را معرفی و یک مرور کوتاه داشته باشیم. با معرفی چهار بازی جذاب و جدید این شماره همراه ما باشید

1606683296_1_0.gif

مبارزان قدیمیTekken 7

از نسل اول خانواده کنسول‌های سونی بازی‌های خاطره‌انگیز بسیاری به یادگار مانده‌اند که همچنان شاهد شماره‌های مختلفی از آن‌ها روی سکو‌های مختلف هستیم. مجموعه «تکن» یکی از همین بازی‌های محبوب است که طرف‌داران سبک مبارزه‌ای را از سال‌های دور تنها نگذاشته است. قسمت هفتم این مجموعه سال گذشته برای دستگاه‌های آرکید منتشر شد و حالا نوبت به نسخه‌های کنسولی و کامپیوتر‌های شخصی رسیده است. این بار در کنار چهره‌های آشنا، مبارزان جدیدی هم اضافه شده‌اند و بخشی هم برای شخصی‌سازی شخصیت‌ها در نظر گرفته شده است. با وجود «تکن ۷» و «بی‌عدالتی ۲» و البته «بازوان» انتخاب‌های متفاوتی در این سبک فراهم شده است.

سبک:  مبارزه‌ای
پلتفرم:   PC, PS4, Xbox One  
تهیه‌کننده: Bandai Namco
سازنده: Bandai Namco 

مطلب پیشنهادی

معرفی جدیدترین بازی‌های پی‌سی و کنسول

به‌سوی پیروزی Cars 3: Driven to Win

طبق معمول همراه با نمایش قسمت سوم از مجموعه انیمیشن «ماشین‌ها»، یک بازی هم در کنار آن منتشر شده که همان‌ طور که از نام آن مشخص است در سبک مسابقه‌ای ساخته شده است. «ماشین‌ها ۳» اولین بازی‌ در مجموعه بزرگ دیزنی است که توسط خود آن منتشر نمی‌شود. مدتی پیش استودیوی سازنده، توسط وارنر خریداری شد و حالا نسخه نهایی توسط این ناشر وارد بازار شده است. سازندگان تلاش کرده‌اند تا تمام زیرمجموعه‌های محبوب این سبک مانند مسابقات امتیازی، مبارزه در مسیر و بدل‌کاری را در نظر بگیرند و تا اندازه‌ای هم موفق شده‌اند طرف‌داران انیمیشن و مخاطبان کم‌سن را راضی کنند.

سبک:  مسابقه‌ای
پلتفرم:   All Platform 
تهیه‌کننده: Warner Bros
سازنده:   Avalanche Software 

مطلب پیشنهادی

معرفی جدیدترین بازی‌های پی‌سی و کنسول
یک نگاه، چند بازی شماره ۱۸۸

بازوان توانا Arms

نینتندو برخلاف سونی و مایکروسافت، همچنان به تعریف کنسول جدید پایبند است و نسل جدید کنسول‌هایش را با امکانات تازه‌ای همراه می‌کند که روش‌های نوینی را هم برای بازی کردن فراهم می‌کنند. نینتندو سوئیچ اگرچه قدرت کنسول‌های رقیب را ندارد، اما میزبان بازی‌هایی است که تنها با هدف بهره‌مندی از ویژگی‌های سرگرم‌کننده آن طراحی شده‌اند. در «بازوان» هرکدام از دسته‌ها نقش بازوان بلند مبارزان را دارند و با کمک حسگرهای سه‌بعدی دسته، می‌توانید ضربه‌های مختلفی را وارد کنید. ضربه‌ها و حفظ تعادل شخصیت‌ها به تمرین فراوانی احتیاج دارند و نوع حرکت دادن دست‌هایتان مقصد ضربه را در فضا تغییر می‌دهند. 

سبک:  مبارزه‌ای
پلتفرم:   NS
تهیه‌کننده: Nintendo
سازنده:   Nintendo 

مطلب پیشنهادی

معرفی جدیدترین بازی‌های پی‌سی و کنسول
یک نگاه، چند بازی شماره ۱۸۸

جاذبه صفر Wipeout: Omega Collection

شماره نخست از مجموعه «وایپ‌آوت» در سال ۱۹۹۵ افزون بر اینکه هم‌زمان با ورود پلی‌استیشن به اروپا منتشر شد، کاربران کنسول Sega Saturn و سیستم عامل داس را نیز بی‌نصیب نگذاشت. این مجموعه مسابقه‌ای که تلاش ماشین‌های فضایی برای پیروزی را در مسیرهای بدون جاذبه به تصویر می‌کشید، همواره به‌خاطر طراحی بی‌نظیر، گرافیک خیره‌کننده و همکاری سازندگان با گروه‌های موسیقی الکترونیک برای خلق حال‌ و هوای بازی مشهور است. «وایپ‌آوت: مجموعه امگا» بازسازی دو شماره اخیر این مجموعه است که به‌صورت انحصاری برای پلی‌استیشن ۴ آماده شده است. اگر از طرف‌داران قدیمی این بازی یا مسابقات سریع و هیجان‌انگیز فضایی هستید، مجموعه امگا را از دست ندهید.

سبک:  مسابقه‌ای
پلتفرم:   PS4 
تهیه‌کننده: Sony
سازنده: XDev 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟