معرفی کوتاه: 4 بازی‌ جذاب پی‌سی و کنسول - بازگشت همسایه جهنمی
در این بخش که به طور ثابت در هر شماره نشریه شبکه چاپ می‌شود؛ سعی می‌کنیم چهار بازی جذاب جدید منتشر شده برای پی‌سی یا کنسول‌های معروف بازی‌های ویدیویی را معرفی و یک مرور کوتاه داشته باشیم. با معرفی چهار بازی جذاب و جدید این شماره همراه ما باشید.

1606683296_1_0.gif

خانواده سیمز The Sims 4

قسمت نخست مجموعه محبوب «سیمز»، سبک شبیه‌ساز را وارد مرحله‌ای جدید و ایده‌ها و استانداردهای تازه‌ای برای آن معرفی کرد. سیمز با موفقیت تجاری بزرگ خود در سال 2000 موفق شد رکورد پرفروش‌ترین بازی تاریخ کامپیوتر‌های شخصی را هم از آن خود کند. تمام موفقیت‌های سیمز در ابتدای هزاره سوم باعث شدند تا این مجموعه بعد از 17 سال همچنان به روند رو به رشد خود ادامه دهد. «سیمز 4» پیش از این در سال 2014 برای کامپیوتر‌های شخصی منتشر شد و حالا نوبت به نسخه کنسولی آن رسیده است تا اولین حضور این مجموعه در نسل هشتم کنسول‌ها باشد.

سبک: شبیه‌ساز
سکو: PC, PS4, Xbox One
تهیه‌کننده: Electronic Arts
سازنده: Maxis

مطلب پیشنهادی

معرفی کوتاه:  4 بازی‌ جذاب پی‌سی و کنسول
آخر هفته با شبکه: یک نگاه،چند بازی

بازگشت فرانک Dead Rising 4: Frank’s Big Package

سال گذشته در همین ایام «خیزش مردگان 4» را بررسی کردیم. کپکام و مایکروسافت همان ابتدا اعلام کردند بازی قرار است یک سال در انحصار ایکس‌باکس وان باشد و سه ماه نیز تنها روی ویندوز 10 منتشر شود. حالا با گذشت یک سال نوبت به نسخه پلی‌استیشن 4 بازی رسیده است که طبق معمول محتواهای تازه‌ای دارد. «خیزش مردگان 4: بسته بزرگ فرانک» داستان بازگشت فرانک وِست قهرمان قدیمی این مجموعه را روایت می‌کند که بار دیگر درگیر زامبی‌ها می‌شود. محیط باز، مأموریت‌های اصلی و جانبی، تنوع فراوان سلاح‌ها و البته هزاران زامبی در هر صحنه از ویژگی‌های بازی هستند. 

سبک: اکشن سوم شخص
سکو: PC, PS4, Xbox One
تهیه‌کننده: Capcom
سازنده: Capcom Vancouver

مطلب پیشنهادی

معرفی 4 بازی‌جدید پی‌سی و کنسول

همسایه‌های جهنمی Hello Neighbor

«سلام همسایه» یادآور خاطرات شیرین مجموعه «همسایه‌های جهنمی» (Neighbors From The Hell) است. در این مجموعه قدیمی که در میان مخاطبان ایرانی به محبوبیت فراوانی دست یافت، باید در خانه همسایه خود و بدون آنکه گیر بیافتید کارهای مختلفی انجام دهید که معمولاً هرکدام یک موقعیت خنده‌دار را خلق می‌کند. با آنکه در سلام همسایه با یک کمدی سیاه و رویکرد متفاوتی طرف هستید، اما می‌توانید ایرادهای فنی و کنترل بازی را با تصور نسخه سه‌بعدی همسایه‌‌های جهنمی ببخشید. هربار که وارد خانه همسایه می‌شوید، هدف این است که وارد زیرزمین شوید و راز پنهان صاحبخانه را کشف کنید. 

سبک: مخفی‌کاری
سکو: PC, Xbox One
تهیه‌کننده: tinyBuild
سازنده: Dynamic Pixels

مطلب پیشنهادی

معرفی جدیدترین بازی‌های پی‌سی و کنسول

سوار بر تایتان‌ها Xenoblade Chronicles 2

موفقیت خیره‌کننده کنسول جدید نینتندو در کنار بازی‌های انحصاری آن توانستند بار دیگر نینتندو را به روزهای اوج برگردانند. اگرچه بیشتر نگاه‌ها به «افسانه زلدا» و «اودیسه سوپر ماریو» خیره شده اما در ماه پایانی سال میلادی نوبت به یک انحصاری دیگر در سبک نقش‌‌آفرینی اکشن رسیده است. «وقایع‌نگاری زنوبلید 2» ادامه مستقل قسمت نخست بازی است که پیش از این برای کنسول Wii منتشر شده بود. این بار آنان که از تمدن بشر باقیمانده است بر پشت موجودات غول‌پیکری در آسمان زندگی می‌کنند و در این میان رِکس و دوستانش تلاش می‌کنند تا دنیای تازه‌ای را پیدا کنند.

سبک: اکشن نقش‌آفرینی
سکو: NS
تهیه‌کننده: Nintendo
سازنده: Monolith Soft 

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟