چرخی در غرفه ایسوس
جدیدترین محصولات ایسوس در نمایشگاه آیفا 2016 + گالری عکس
شرکت ایسوس در IFA 2016 از جدیدترین نوآوری‌های خود در زمینه بازی‌های ویدئویی و همچنین سبک زندگی رونمایی کرد. نمایشگر‌های مخصوص بازی و مودم‌های بی‌سیم AC از مهمترین محصولات به نمایش گذاشته شده در آیفای امسال بود. در ادامه عکس‌ها و مشخصات این محصولات را ببینید.

1606683296_1_0.gif

نمایشگر Designo Curve MX34VQ

این نمایشگر 34 اینچ خمیده با پنل فوق عریض QHD خود با خمیدگی 1800R، تصویری یکدست در صفحه نمایش پدید می‌آورد. نسبت تصویر 21:9 آن تجربه‌ای خاص از نمایشگرهای جدید ایسوس به کاربر منتقل می‌کند. این نمایشگر از بلندگوهای استریو 8 واتی که با فناوری SonicMaster ایسوس مجهز شده‌اند، استفاده می‌کند که توسط شرکت Harman Kardon طراحی شده و یک شارژر Qi نیز در قسمت پایه آن برای شارژر دستگاه‌های سازگار تعبیه شده است.

نمایشگر Designo MX27UC

این نمایشگر 27 اینچی با تفکیک‌پذیری 4Kم(3840*2160 پیکسل) مجهز به پنل IPS است و از طیف رنگ 100% sRGB، نور و درخشش تصویر آن و همچنین طراحی بدون قاب صفحه نمایش جلوه بصری مناسبی را ایجاد کرده است. ایسوس در این مدل نیز از فناوری صوتی انحصاری SonicMaster استفاده کرده است که بلندگوهای 3 واتی MX27UC محصول شرکت ICEpower صدایی شفاف و با وضوح بالا راارائه می‌‌کند. Designo MX27UC از آخرین راهکارهای اتصال به سیستم بهره می‌برد و می‌تواند از یک پورت USB Type-C، سیگنال‌های تصویر و انرژی لازم را برای روشن ماندن به دست آورد.

رونمایی از جدیدترین محصولات ایسوس در نمایشگاه آیفا 2016

نمایشگر ZenScreen MB16AC

قابلیت جابه‌جایی و وزن بسیار سبک 800 گرمی و با ضخامت تنها 6.5 میلی‌متر، ZenScreen MB16AC را به یکی از نمایشگرهای قابل حمل کارآمد تبدیل کرده است. این محصول 15.6 اینچی سبک‌ترین و نازک‌ترین نمایشگر قابل حمل با تفکیک‌پذیری Full HD در جهان است. ZenScreen MB16AC از یک درگاه هیبریدی USB-C برای دریافت سیگنال تصویر و انرژی لازم جهت روشن ماندن استفاده می‌کند که با دستگاه‌هایی که هر کدام از درگاه‌های USB نوع A یا C را داشته باشند، سازگار است. این نمایشگر کیس یک میلی‌متری هوشمند دارد که هم از نمایشگر محافظت می‌کند و هم امکان استفاده در دو حالت افقی و عمودی را برای آن مهیا می‌کند.

نمایشگر ROG Swift PG258Q

نمایشگر مخصوص بازی ROG Swift PG258Q با پنل 24.5 اینچی خود از تفکیک‌پذیری Full HD برخوردار است که با نرخ تازه‌سازی 240 هرتزی ذاتی پنل، آن را به نمایشگری برای قهرمانان دنیای e-Sport تبدیل کرده است. نرخ پاسخ‌گویی GTG این نمایشگر یک ثانیه است و با فناوری جی‌‌سینک انویدیا هیچگونه لگ و پرشی را در صحنه‌های مختلف از بازی ایجاد نمی‌کند. این محصول هم مانند دیگر نمایشگرهای مخصوص بازی از فناوری‌های GamePlus  و GameVisual ایسوس بهره می‌برد تا بازی‌کننده بهترین تجربه از بازی را داشته باشد.

رونمایی از جدیدترین محصولات ایسوس در نمایشگاه آیفا 2016

روتر / مودم DSL-AC87VG

DSL-AC87VG ایسوس یک دستگاه همه کاره برای داشتن شبکه قدرتمند خانگی و اینترت DSL است که از آخرین استانداردهای ADSL و VDSL پشتیبانی می‌کند.  این دستگاه دوبانده می‌تواند شبکه‌ای با سرعت حداکثر 600 مگابیت بر ثانیه در باند 2.4 گیگاهرتز و 1734 مگابیت در باند 5 گیگاهرتز در محیط بی سیم ایجاد کند که برای فعالیت‌های چند بخشی از یک پردازنده قدرتمند دو هسته‌ای استفاده می‌کند. همچنین این محصول علاوه بر پوشش مناسب شبکه Wi-Fi با VoIP نیز سازگار است و برای کاربر، امکان استفاده از ارتباط تلفن انترنتی را به ارمغان می‌آورد.

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟