اپلیکیشن جدید دیزنی پر از شکلک‎های دوست داشتنی است
کاراکترهای دوست‌داشتنی دیزنی را به صورت شکلک ایموجی دریافت کنید
در هفته‎ای که گذشت اپلیکیشن‎هایی معرفی شدند که خاطرات شیرین گذشته را دوباره زنده می‎کردند که در صدر آنها بازی پوکمون قرار داشت. دیزنی هم یک اپلیکیشن جدید را معرفی کرده است که خاطرات و شادی دوران گذشته را به همراه دارد. نام اپلیکیشن جدید این شرکت Disney Emoji Blitz است که شکلک (emoji) بعضی از دوست داشتنی‎ترین کاراکترهای خود را به صفحه کلید شما اضافه می‎کند.

1606683296_1_0.gif

Disney Emoji Blitz صفحه کلید شما را به دو قسمت تقسیم می‎کند که یک قسمت آن شامل انواع مختلفی از شکلک‎های کاراکترهای دوست داشتنی دیزنی است و بخش دیگر آن را بازی تشکیل می‎دهد. این صفحه کلید با تعداد انگشت شماری از کاراکترها آغاز به کار می‎کند و کاربران با انجام بازی کاراکترهای بیشتری را به دست خواهند آورد.

[[nid:]]

خود بازی شبیه به سایر بازی‎های دیزنی است: بازیکن باید در دوره‎های 60 ثانیه‎ای حداقل سه شکلک یکسان را با هم جور کند و با این کار علاوه بر افزایش امتیاز جایزه هم دریافت می‎کند. هر چه امتیاز بیشتری به دست آورید سکه‎های بیشتری نیز به دست خواهید آورد و بعدا با این سکه‎ها می‎توانید کاراکترهای بیشتری را برای استفاده در صفحه کلید این اپلیکیشن فعال کنید.

هدف این بازی ممکن است کمی‎ گمراه کننده باشد و از تعبیه گزینه خرید هم مشخص است که هدفی تجاری دارد، اما جذابت خود کاراکترها چنین حسی را به شما منتقل نمی‎کند.

مدیر تولید این اپلیکیشن Nacia Chambers می‎گوید این کاراکترها که از شخصیت دوست داشتنی قدیمی‎ پری دریایی کوچک تا عناوین جدیدتر مثل در جستجوی دوری را شامل می‎شود، فقط از درون فیلم‎ها بیرون کشیده نشده‎اند، بلکه هر کدام از آنها دوباره از نو طراحی شده‎اند تا شبیه کاراکترهای مجزای شکلک مانند باشند.

او به ماشابل گفت: «گروه تولید این اپلیکیشن روی یونیکدهای شکلک‎ها تحقيقات بسیار زیادی را انجام دادند. ما جستجو کردیم تا بفهمیم تمام پلتفرم‎های شناخته شده به چه شکلی عبارات و نمادهای مختلف را بیان می‎کنند و بعد از جمع آوری این اطلاعات حالا نوبت این بود که ببینیم چگونه باید شخصیت‎های دیزنی را به آنها اضافه کنیم؟»

در حال حاضر این اپلیکیشن کاراکترهایی از 33 فیلم مختلف دیزنی به همراه چند صد شی دیگر (مثل کفش، ماشین و خیلی موضوعات نامرتبت با شکلک‎های خندان مرسوم) را در خود جای داده است و Chambers می‎گوید آنها قصد دارند در آینده با اضافه کردن کاراکترهای بیشتر این اپلیکیشن را ارتقا دهند.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟