با عرضه پردازنده‌های برادول E
گیگابایت سه مدل مادربرد X99 بهینه شده عرضه می‌کند
ذهنیت بیشتر کاربران تاکنون این بوده که مادربردهای X99 کاربردهای خاصی چون استفاده در سرورها و سیستم‌‌های تجاری دارند. اما راندمان فوق‌العاده این چیپ‌ست در کنار پردازنده‌‌های چند هسته‌ای اینتل و حافظه‌‌های DDR4 باعث شده تا کاربران زاویه نگاه خود را تغییر دهند. خبر عرضه پردازنده‌های پرهسته برادول E نیز سبب شده تا مادربردسازان نگاه ویژه‌ای به پلتفرم X99 داشته باشند. در این راستا، شرکت گیگابایت نیز به تازگی اطلاعاتی از سه مدل مادربرد این پلتفرم قدرتمند را برای گروه‌های مختلف منتشر کرده است.

1606683296_1_0.gif

عرضه پردازنده‌‌های قدرتمند خانواده برادول E جای هیچ شک و شبهه‌ای را برای به خدمت گرفتن پلتفرم X99 باقی نگذاشته است. پس از اعلام اینتل مبنی بر عرضه پردازنده‌‌های 69xx و 68xx، سازندگان طراحی مادربردهای مبتنی بر چیپ‌ست X99‌ را آغاز کردند. در همین راستا، شرکت گیگابایت هم سه مدل مادربرد بر پایه سوکت 2011-v3 معرفی کرده که تغییرات قابل قبولی را در ساختار خود تجربه کرده‌‌اند. این مادربردها با نام‌های Phoenix SLI G1 ،Designare EX و Ultra Gaming شناخته می‌شوند و از لحاظ طراحی، به مادربردهای سری Z170 این شرکت نزدیک هستند.

گیگابایت سه مدل مادربرد X99 بهینه شده عرضه می‌کند

در این محصولات علاوه بر بهینه‌سازی‌های انجام شده در بخش‌های حیاتی، شکاف‌های حافظه نیز به محافظ فلزی مجهز شده‌اند (پیش‌تر این نوع طراحی در شکاف‌‌های توسعه‌دهنده گرافیک دیده شده بود). برخورداری از شکاف M.2، شکاف U.2 و درگاهUSB 3.1  محدوده کاربری هر سه محصول را بیشتر کرده است. همچنین شرکت گیگابایت سعی دارد تا از تجارب کاربران نیز بهره ببرد تا بیشترین تغییرات کاربردی را برای رسیدن به بهترین نتایج، اعمال کند. بدون تردید گیگابایت اطلاعات بیشتری از این سه محصول را در نمایشگاه کامپیوتکس 2016 منتشر خواهد کرد.

===============================

شاید به این مقالات هم علاقمند باشید:

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟