به جای بچه‎ها سر الکسا داد بزنید
کنترل پریزهای وای‎فای هوشمند دی‌لینک با فرامین صوتی
به تازگی کنترل کردن پریزهای وای‎فای هوشمند دی‌لینک از قبل هم راحت‎تر شده است، چرا که حالا می‎توان آنها را با استفاده از دستگاه Amazon Echo از طریق فرامین صوتی کنترل کرد.

دی‌لینک اعلام کرد که پریزهای وای‎فای هوشمند خانگی این شرکت به طور مستقیم با دستگاه Amazon Echo1 ارتباط برقرار می‎کند و به کاربر این امکان را می‎دهد تا بدون دخالت دست به راحتی از طریق فرامین صوتی خانه هوشمند خود را کنترل کنند. Alexa نام دستیار شخصی صوتی Amazon Echo است و کاربران را قادر می‎سازد تا هر چیزی را که به یک پریز وای‎فای هوشمند متصل شده است را تنها با گفتن عبارتی مثل “Alexa, ask mydlink to turn on the hallway light.”  کنترل کنند.

مطلب پیشنهادی

کتاب‌خوانی بلندگو آمازون اکو با صدای بلند
با پیشرفت فناوری بهانه‎های کتاب نخواندن روز به روز کمتر می‎شود

این یکپارچه‌سازی اخیر ثابت می‎کند که دی‌لینک به ساخت تجهيزات انعطاف‌پذیر و قابل سفارشی‌سازی برای اتصال ادوات خانه‎های هوشمند به یک دیگر متعهد است. از طرف دیگر در ارتباط با Alexa و Amazon Echo، اپلیکیشن mydlink® Home طیف گسترده‎ای از گزينه‎ها را برای کنترل یک خانه هوشمند فراهم می‎کند که از آن جمله می‎توان به پشتیبانی از دستورالعمل‎های درون برنامه‎ای و IFTTT م(If This Then That) اشاره کرد.

دفعه بعد که یکی از بچه‎های شما فراموش کرد چراغ‎ها را خاموش کند، دیگر لازم نیست سر آنها فریاد بکشید، زیرا درعوض Alexa منتظر شنیدن دستور شما است. اپلیکیشن رایگان mydlink Home نیز برای هر دو پلتفرم iOS و آندروید با پشتیبانی ازAmazon Echo  و IFTTT موجود است.

=============================

شاید به این مقالات هم علاقمند باشید:

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟