روتر جدیدی مخصوص عاشقان بازی
روتر فوق حرفه‌ای جدید نت‌گیر مخصوص گیمرها عرضه شد
روتری که شرکت نت‌گیر در کنفرانس محصولات الکترونیکی امسال از آن رونمایی کرد و ویژه گیمرها ساخته شده به اندازه‌ای پر قدرت است که تقریبا جای هیچ حرفی را باقی نمی‌گذارد. این روتر هر آن چیزی که یک گیمر حرفه‌ای برای انجام بازی‌های آنلاین به آن نیاز دارد در اختیارش قرار می‌دهد.

1606683296_1_0.gif

شرکت نت‌گیر در جریان برگزاری کنفرانس امسال از دو محصول جدید رونمایی کرد که برای علاقه‌مندان به بازی‌ها طراحی شده است. در واقع باید بگوییم این دو محصول برای آن‌هایی ساخته شده که به بازی‌های کامپیوتری نگاهی فراتر از یک تفریح ساده دارند! روتر اول این شرکت Nighthawk Pro Gaming WiFi Router (XR500) و روتر حرفه‌ای‌تر Nighthawk Pro Gaming SX10 10G/Multi-Gig LAN Switch (GS810EMX) دو محصولی هستند که امسال نت‌گیر با خود به نمایشگاه CES آورده است. این روترهای سیاه رنگ به گونه‌ای طراحی شده‌اند که لذت انجام بازی‌های سنگین و بدون وقفه را به گیمرها هدیه کنند. روتر Pro Gaming قادر است به‌طور همزمان فرآیند استریم کردن میان دستگاه‌های مختلفی که در شبکه یکسانی قرار دارند را در آن واحد مدیریت کند. در نتیجه شما بدون هیچ مشکلی می‌توانید با دوستان خود به‌طور همزمان و بدون آن‌که عملکرد و کارایی کاهش پیدا کند به شکل آنلاین بازی کنید.

 فیلتر  Geo یا همان فیلتر جغرافیایی این تضمین را به وجود می‌آورند که ارتباطات محلی از پایداری خوبی برخوردار بوده و به شما اجازه می‌دهد تا فهرستی از سرورهای محلی ایجاد کنید. به‌طوری که فاصله خود با سرورها و بازیکنان را تا حد ممکن کاهش دهید. نکته جالب توجهی که در ارتباط با این روتر وجود دارد این است که این روتر به یک پردازنده دو هسته‌ای با فرکانس کاری 1.7 گیگاهرتز تجهیز شده که قادر است فرآیند استریم کردن محتوا 4K روی دستگاه‌های چندگانه را بدون مشکلی خاصی مدیریت کند. سرعت این روتر در ارتباطات بی‌سیم به 800+1733 مگابیت بر ثانیه می‌رسد و وای‌فای دو بانده هم به منظور دو برابر کردن پهنای باند در اختیار گیمرها قرار دارد. علاوه بر این، ابزارهای مرسوم شبکه نیز وجود دارند که به شما اجازه می‌دهند کارایی دستگاه‌های مختلف را مورد بررسی قرار داده و میزان مصرف را به شکل بلادرنگ از طریق معیارهای مختلف مورد بررسی قرار دهید. لازم به توضیح است که Pro Gaming Switch جایگزین مدل Nightawk S8000 شده است. روتری که سال گذشته میلادی نت‌گیر در جریان CES 2017 از آن رونمایی کرد. مزیت بزرگی که روتر جدید نت‌گیر دارد در این است که وعده داده که زمان تاخیر را به صفر نزدیک کند.

همچنین درگاه‌های این روتر به شکل خودکار قادر هستند حداکثر سرعت لازم را (تا حداکثر 10 گیگابیت بر ثانیه) در اختیار شما قرار دهند. جالب آن‌که امکان تجمیع درگاه‌ها برای دسترسی به سرعت بیشتر و اولویت‌بندی جریان بر مبنای پارامتر QoS نیز امکان‌پذیر است. تنظیماتی که برای انجام یک بازی خوب ضروری هستند.

علاوه بر این،  محفظه آلومینیومی به خوبی حرارات را دفع کرده و در نتیجه شما بدون نیاز به فن و به شکل کاملا بی صدا می‌توانید از روتر یاد شده استفاده کنید. همچنین امکان کنترل LED‌های این روتر در اختیارتان قرار دارد. در نتیجه این امکان را دارید تا نور این چراغ‌ها را بر مبنای سلیقه خود تنظیم کنید. نت‌گیر گفته است که این روتر به قیمت 300 دلار در اختیار مصرف‌کنندگان قرار خواهد گرفت. 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟