CES 2018
هدفن‌های جديد JBL که به دستیار گوگل مجهز شده‌اند
در اولین روز CES شرکت JBL چندین هدفن، ایرفن و اسپیکر جدید را معرفی کرد که شامل هدفن‎های Everest می‎شد که به دستیار گوگل مجهز است.

1606683296_1_0.gif

هدفن‎های Everest به سه شکل عرضه می‎شوند: اطراف گوش، روی گوش و داخل گوش و به صورت بی‎سیم. JBL مدعی است که هدفن‎های Everest بی‎سیم بعد از هر بار شارژ بین 8 تا 25 ساعت کار می‎کنند. مدل‎های روی گوش و اطراف گوش آن به یک پیشانی بند منحنی مجهز شده‎اند تا فشار وارد شده به گوش را کاهش دهند، و کوسن‎های گوشی آن نیز از فوم حافظه ساخته شده است. این هدفن‎ها در رنگ‎های متالیک مسی و نقره‎ای عرضه می‎شوند.

هدفن‎های JBL Everest GA را می‎توان به هر تلفن یا تبلت مجهز به بلوتوث متصل کرد. برای فعال کردن دستیار گوگل کاربر باید اپلیکیشن Assistant  را روی تلفن یا دستگاه هوشمند خود دانلود کند، به هدفن متصل شود و سنسور تعبیه شده روی گوشی را لمس کند. بعد از فعال شدن کاربر می‎تواند میزان صدا را کنترل کند، برنامه زمانی روزانه را بشنود، یا با فرمان صوتی آهنگ مورد نظر خود را پخش کند. هدفن‎های Everest از بهار امسال عرضه می‎شوند اما هنوز قیمت آن مشخص نشده است.

همچنین JBL  اسپیکر بلوتوث ضد آب Clip 3 خود را نیز معرفی کرد که عملکرد صدای آن نسبت به نمونه قبلی به‎روزرسانی شده است. JBL ادعا می‎کند باتری لیتیوم-یون Clip 3 می‎تواند با هر بار شارژ 10 ساعت پخش موزیک را پشتیبانی کند. این اسپیکر همچنین به یک قابلیت اکو و حذف نویز مجهز است. کاربران می‎توانند با جفت کردن Clip 3 و تلفن تماس تلفنی برقرار کنند.

Clip 3 با رنگ‎های بسیار متنوعی عرضه خواهد شد. این اسپیکر به یک بند با گیره فلزی و پایه‎های لاستیکی مجهز شده است تا شما بتوانيد از آن روی سطوح لغزنده نیز استفاده کنید. قیمت این اسپیکرها 59.95 دلار تعیین شده است و از بهار امسال روانه بازار می‎شود.

JBL خط تولید اسپیکر بلوتوث پرتابل JBL Xtreme خود را نیز ارتقا داده است. Xtreme 2 ضد آب دوباره طراحی شده است و ویژگی‎های صوتی آن نسبت به نسخه قبلی بهتر شده است. قرار است Xtreme 2 سیستم باس قویتری داشته باشد و باتری آن تا 15 ساعت کار کند. این اسپیکر را می‎توان به دستگاه‎هایی که از قابلیت Connect+ پشتیبانی می‎کنند متصل کرد.

Xtreme 2 را می‎توان به تلفن هوشمند متصل کرد و با آن تماس تلفنی برقرار کرد. این اسپیکر در رنگ‎های مشکی، سبز و آبی عرضه خواهد شد. قیمت آن نیز 299.95 دلار تعیین شده و از بهار امسال روانه بازار می‎شود.

و سرانجام، برای علاقمندان ورزش، JBL مجموعه ای از ایرفن‎های اسپرت را از جنس سیلیکون تولید کرده است. خط تولید JBL Endurance از چهار ایرفن جدید تشکیل می‎شود که هر کدام برای یک نوع ورزش طراحی شده است. Endurance که گوشی‎های آن با سیم به هم متصل است از قابلیت ضد عرق IPX5 برخوردار و به میکروفن و یک ریموت کنترل مجهز است.

ایرفون‎های بی‎سیم Sprint, Jump و Dive ضد آب هستند و برای شنا در نظر گرفته شده‎اند. ایرفون Sprint برای نگهداری راحت‎تر از ایربادهای مغناطيسی استفاده می‎کند. ایرفون Jump بعد از پوشیدن روشن شده و متصل باقی می‎ماند و به یک گردنبند نیز مجهز است. ایرفون Dive از قابلیت‎های یکسان با Jump برخوردار است، اما یک پخش کننده MP3 یک گیگابایتی نیز به آن اضافه شده است.

JBL ادعا می‎کند ایرفون‎های بی‎سیم Endurance از هشت ساعت پخش مداوم پشتیبانی می‎کنند و از یک سیستم شارژ سریع برخوردار هستند که به ازای هر ساعت پخش تنها به 10 دقیقه شارژ نیاز دارند. قیمت این ایرفون‎های ورزشی از 19.99 دلار شروع شده و تا 89.99 دلار برای Dive ادامه پیدا می‎کند. آنها در فصل بهار و در پنج رنگ نامشخص روانه بازار خواهند شد. 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟