آخرین وضعیت ترابردپذیری
30/03/1396 - 20:35
همراه اول: در طرح ترابردپذیری از اپراتورهای دیگر موفق‌تریم
در حالی که رسانه‌ها طی روزهای اخیر خبرهایی مبنی بر موفقیت ایرانسل در طرح ترابردپذیری منتشر کردند؛ همراه اول با انتشار آخرین آمار و وضعیت ترابردپذیری خود مدعی شد از ایرانسل و رایتل بهتر عمل کرده و دارای تراز مثبت است.

1606683296_1_0.gif

همراه اول با انتشار گزارشی خبر داد تا تاریخ ۲۹ خرداد ماه، تعداد ۷۵۴۵۶ مشترک از اپراتورهای دیگر جذب کرده است. بر همین اساس تراز نهایی ترابرد برای این اپراتور مثبت ۲۰۵۱۲ بوده و تنها خدمات‌دهنده‌ای به شمار می‌رود که اکنون در زمینه ترابردپذیری، دارای تراز مثبت است.

مطلب پیشنهادی

سرویس پیک موتوری اسنپ معرفی شد

بر اساس گزارش همراه اول، این اپراتور تاکنون ۱۸۶۱۱ مشترک بیش از ایرانسل و ۱۹۰۱ مشترک بیش از رایتل، از این دو اپراتور در فرایند ترابرد جذب کرده است.

طبق آمار رسمی، در شاخص «میزان درخواست از اپراتورها برای ترابرد»، تعداد درخواست خروج از ایرانسل به سمت همراه اول ۱۰۷۹۸۴ مورد است. در شاخص «میزان موفقیت در اجرای مناسب ترابردپذیری» نیز همراه اول ۶۴ درصد موفقیت داشته است که با توجه به داشتن تعداد زیادی از مشترکین دائمی امتیاز مناسبی محسوب می شود.

در شاخص «رضایتمندی از کل فرایند ترابردپذیری» نیز طبق نظرسنجی رسمی شرکت پایا (پیمانکار فنی طرح ترابردپذیری) که به‌صورت پیامکی انجام می شود، ۶۲ درصد از کسانی که ترابرد کرده‌اند از کل فرایند ترابردپذیری همراه اول ابراز رضایت دارند. 

همراه اول در گزارش خود می‌نویسد: «در چند روز گذشته برخی آمار و ارقام اعلام شده در رسانه‌ها در خصوص ترابرد با آمارهای رسمی و معتبر، مغایرت فاحش و آشکار داشته و به نظر می‌رسد برخی به‌دنبال حاشیه‌سازی و توجیه عدم موفقیت خود در این طرح ملی هستند.» 

ایسوس

نظر شما چیست؟