اسنپ‌ باکس
27/03/1396 - 18:50
سرویس پیک موتوری اسنپ معرفی شد
شرکت اسنپ که در حوزه تاکسی اینترنتی فعالیت می‌کرد؛ امروز از سرویس جدید خود به نام «اسنپ‌باکس» رونمایی کرد. شهروندان تهرانی می‌توانند از امروز مرسولات خود را نیز با اسنپ ارسال کنند.

1606683296_1_0.gif

سرویس اسنپ باکس نیز همانند سرویس تاکسی اینترنتی اسنپ است و کاربران می‌توانند تنها با یک کلیک و در کوتاه‌ترین زمان ممکن بسته‌ها و مرسولات خود را توسط موتورسیکلت جابه‌جا و به مقصد برسانند. برای استفاده از اسنپ‌باکس کافی است آخرین اپلیکیشن اسنپ را دانلود یا اگر از این اپلیکیشن استفاده می‌کنید، به نسخه جدید به‌روزرسانی کنید. 

در سرویس اسنپ‌باکس نیز سعی می‌شود نزدیک‌ترین موتورسوار برای کاربران ارسال شود تا در زمان و ترافیک شاهد کاهش موثری باشیم. این خدمت جدید آنلاین می‌تواند باعث کاهش هزینه‌ها و دسترسی سریع و آسان در سطح شهر شود. به علاوه، کاربر می‌تواند به طور آنلاین وضعیت بسته ارسالی را پیگیری کند. در این روش ارسال مرسولات درون شهری، امنیت و اعتماد جابه‌جایی بسته‌های گران‌قیمت نیز بالا می‌رود. 

اسنپ از یک پشتیبانی ۲۴ ساعته برخوردار است و این موضوع به مشتری اطمینان می‌دهد در هر ساعت از شبانه‌روز می‌تواند پیگیر بسته‌های ارسالی خود باشد. برخی گزارش‌ها نشان می‌دهد هنوز این سرویس فعال نشده است اما تا چند روز آینده برای تمامی کاربران اپلیکیشن اسنپ در دسترس خواهد بود. 

 

 

ایسوس

نظر شما چیست؟