اولين مراسم رسمی پلتفرم «شفاجو» برگزار می‌شود
معرفی یک استارت‌آپ ایرانی در حوزه پزشکی و سلامت
یکی از نقاط قوت الکامپ 2016، حضور گسترده و پررنگ استارت‌آپ‌ها بود. بیش از 240 استارت‌آپ ایرانی، کانترهای خود را در سالن 18 نمایشگاه دایر کرده بودند. «شفاجو» یکی از ایده‌های نوپا در بخش سلامت و پزشکی بود که در بیست‌و‌دومین نمایشگاه الکامپ حضور داشت. قرار است اولين مراسم رسمی شفاجو با رونمايی از سرويس بهبوديافته نوبت‌دهی آنلاين شفاجو در روزهای آینده برگزار شود.

1606683296_1_0.gif

شفاجو پلتفرم سلامتی است که با هدف ارتقا سطح سلامت جامعه و سهولت ارتباط پزشکان و مردم شروع کار خود را آغاز کرده است. شفاجو سعی دارد تا با ارائه سرویس‌های مختلف، سلامتی را در دسترس همگان قرار دهد. شفاجو تا به حال بیش از 1060 مقاله پزشکی و سلامتی برای عموم مردم منتشر کرده و همچنین اطلاعات 5000 پزشک و مرکز درمانی را به‌صورت ثبت شده در آرشیو اطلاعات خود نگهداری می‌کند. کاربران شفاجو می‌توانند سوالات پزشکی خود را مطرح کنند تا پزشکان شفاجو نیز پاسخگو باشند.

مطلب پیشنهادی

از بسته فینوتک در همایش بانکداری الکترونیکی رونمایی می‌شود
از سوی شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا

شفاجویی‌ها می‌توانند با کمک درگاه هوشمند شفاجو، سریع‌تر و راحت‌تر از گذشته پزشک خود را بیابند و به‌صورت آنلاین، نوبت خود را از پزشک دریافت کنند. همچنین تیم شفاجو با درنظر‌گرفتن نیاز کاربران خود، محصولات و سرویس‌های متعددی نظیر «رژیم آنلاین» و «رادیو سلامتی» را در دست طراحی دارد. هدف شفاجو، ایجاد بسترهای لازم برای تحقق آرزوی تک‌تک انسان‌ها، یعنی سلامتی است. علاقمندان به اپلیکیشن‌های حوزه پزشکی و سلامت می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت شفاجو به نشانی shafajoo.com مراجعه کنند.

شایان ذکر است اولين مراسم رسمی شفاجو روز پنجشنبه 16 دی‌ماه جاری در سالن ليزريوم برج‌ميلاد برگزار می‌شود. در اين مراسم شماری از پزشكان و سازمان نظام پزشكی، وزارت بهداشت، سازمان غذاودارو و افراد موثر در حوزه سلامت حضور خواهند داشت.

 

ایسوس

نظر شما چیست؟