از سوی شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا
از بسته فینوتک در همایش بانکداری الکترونیکی رونمایی می‌شود
شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا در ششمین همایش بانکداری الکترونیکی و نظام‌های پرداخت از بسته فینوتک خود رونمایی می‌کند. در این بسته، سرویس‌های مخصوص بانکداری باز در اختیار کسب‌وکارهای فعال در این حوزه قرار خواهد گرفت.

1606683296_1_0.gif

رونمایی از فینوتک، رونمایی از ۱۲ سرویس بانکی است که با استفاده از آنها کسب‌وکارهای مختلف، کسب‌وکارهای بزرگ و نوپا بسته به فعالیتشان می‌توانند به‌صورت مستقیم بخشی از فعالیت‌های مالی خود را انجام دهند. این سرویس‌های مختلف که بر بستر API به کسب‌وکارهای مختلف ارائه می‌شود، امکان انجام عملیات بانکی را در خارج محصولات اختصاصی بانک‌ها به صاحبان کسب‌وکارها و فعالان استارت‌آپ‌ها می‌دهد. کلیه این خدمات در چارچوب ضوابط قانونی و تحت نظارت بانک مرکزی و با رعایت استانداردها و پروتکل‌های امنیتی انجام می‌شوند. ارائه این خدمات نشان‌دهنده بازشدن چارچوب بسته بانکداری و ارائه پلتفرمی برای مشارکت بانک‌ها با دیگر بازگران صنعت مالی و بانکی است.

مهسا خمیسی، مدیر توسعه کسب‌و‌کار فینوتک در خصوص چگونگی انتخاب این سرویس‌ها و ارائه آنها گفت: «این ۱۲ سرویس براساس تحقیقات بازار انتخاب و ارائه شده‌اند، مسلم است که این سرویس‌ها تمامی نیازهای کسب‌وکارها را تامین نمی‌کند؛ اما بررسی‌ها و تحقیقات ما روی کسب‌وکارهای مختلف و بازار نشان داده است که این سرویس‌ها می‌توانند بخش عمده‌ای از نیازهای کسب‌وکارهای موجود در بازار همچنین نوپا را پوشش دهند.»

در این سرویس‌ها که در روز دوم همایش بانکداری الکترونیکی و نظام‌های پرداخت توسط شرکت ارتباط فردا رونمایی می‌شوند، نوعی از دسترسی به اطلاعات مالی و انجام عملیات مالی براساس دو پیش‌شرط برای کسب‌وکارها فراهم خواهد شد. اولین پیش شرط، استفاده از اطلاعات تنها در صورت اجازه صاحبان اطلاعات و پیش‌شرط دوم نیز آماده‌بودن بستر فنی و امنیتی مناسب برای پیاده‌سازی سرویس‌ها است.

خمیسی در خصوص چگونگی ارائه این سرویس‌ها به کسب‌وکارها گفت: «پس از معرفی بسته محصول فینوتک در روز دوم همایش بانکداری الکترونیکی، این ۱۲ سرویس روی وب‌سایت فینوتک نیز عرضه و در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.»

بسته محصولات فینوتک ۱۴ دی‌ماه ساعت ۱۴:۳۰ مصادف با دومین همایش در طبقه B1 سالن ۶ مرکز همایش‌های برج میلاد رونمایی خواهد شد.

 

 

 

 

ایسوس

نظر شما چیست؟