بازی‌سازان در یازدهمین رویداد «تجربه بازی‌ساز» گردهم جمع می‌شوند
رویداد تجربه بازی‌ساز با شعار «همبستگی برای بازی‌های بهتر» هر ماه برگزار می‌شود. این گردهمایی برای انتقال تجربیات و تبادل‌نظر میان بازی‌سازان ایرانی و به همت انستیتو ملی بازی‌سازی برگزار می‌شود. حالا قرار است تا GDX یازدهم در روزهای آینده بازی‌سازان ایرانی را دوباره گردهم جمع کند.

1606683296_1_0.gif

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برنامه‌های زیر را برای رویداد GDX11  اعلام کرده است:

1- تاثیر متقابل انیمه و مانگا بر بازی‌های رایانه‌ای (ارائه: بزرگمهر بهرنگ)

اکثر علاقمندان به انیمه و مانگا، بزرگمهر بهرنگ را می‌شناسند. وی سال‌ها است در زمینه ترویج و گسترش آن‌ها می‌کوشد. بهرنگ در این ارائه و برای اولین بار در جمع بازی‌سازان سخن می‌گوید و در خصوص تاثیر متقابل انیمه و مانگا بر بازی‌های رایانه‌ای صحبت خواهد نمود.

2- قدم به قدم تا موفقیت (ارائه: تیم سازنده بازی کوئیز آف کینگز)

بازی موبایلی کوئیز آف کینگز این روزها بسیار طرفدار پیدا کرده و جزو بازی‌های بسیار موفق ایرانی محسوب می‌شود. ویژگی خاص این بازی، گسترش گام‌به‌گام آن است که به مرور توانست جای خود را در میان بازیکنان باز کند. در این بخش، تیم تولیدکننده به تجربه خود از تولید این بازی خواهند پرداخت.

بایاد ملی بازی‌های رایانه‌ای از علاقمندن به حضور در این رویداد درخواست کرده که باتوجه به محدودیت ظرفیت، جهت حضور در یازدهمین رویداد تجربه بازی‌ساز از طریق نشانی evand.com/events/gdx11 ثبت‌نام کنند.

 

 

ایسوس

نظر شما چیست؟