در گردهمایی سالیانه ایسوس
گوشی‌های جدید خانواده زن‌فون ایسوس معرفی شدند
در هفته گذشته، شرکت ایسوس با برگزاری یک گردهمایی بزرگ و با حضور اصحاب رسانه، از همکاران شبکه فروش خود در سرتاسر کشور تقدیر و قدردانی کرد. این مراسم روز پنج‌شنبه ششم اسفندماه 94 در باشگاه دیپلماتیک وزارت امور خارجه برگزار شد و ایسوس به صورت رسمی، سری جدید گوشی‌های Zenfone خود را معرفی کرد. دست‌اندرکاران برگزاری این گردهمایی، بخش‌های متنوعی را برای مهمانان تدارک دیده بودند و قرعه‌کشی و اهدای صدها گوشی زن‌فون، شور و نشاط خاصی را به وجود آورده بود.

1606683296_1_0.gif

شرکت ایسوس یکی از تولیدکنندگان نام آشنای سخت‌‌افزار کامپیوترهای شخصی است که سهم قابل توجهی از بازار فروش قطعات کامپیوتر به ویژه در ایران را در اختیار دارد. علاوه بر سخت‌‌افزار، طراحی تلفن‌‌های هوشمند نیز بخشی از چرخه طراحی این شرکت تایوانی را به خود اختصاص داده است؛ اما ایسوس در هفته گذشته با برگزاری یک گردهمایی بزرگ، ورود تلفن‌های هوشمند جدید Zenfone‌ خود را به بازار ایران اعلام کرد. این مراسم در باشگاه دیپلماتیک وزارت امور خارجه برگزار شد و نمایندگان فروش، توزیع‌کنندگان، شرکت‌‌های ارائه‌کننده خدمات پس از فروش، تعدادی از مصرف‌کنندگان محصولات این شرکت و اصحاب رسانه از مهمانان گردهمایی بزرگ زن‌فون بودند. در خلال برگزاری این مراسم، تیم توسعه‌و‌تجارت شرکت ایسوس، مجید کشاورز (مدیر روابط عمومی و بازاریابی دیجیتال) و کاوه هاشم‌نیا (مدیر توسعه بازار برند ایسوس در ایران) به معرفی سه مدل جدید از هوشمندهای خانواده ZenFone  پرداختند. قرعه‌کشی و اهدای گوشی‌های جدید، بخش پرهیجانی بود و شمار زیادی از شرکت‌کنندگان با دستی پر، همایش زن‌فون ایسوس را ترک کردند.

گوشی‌های جدید خانواده ZenFone ایسوس معرفی شدند

مشخصات گوشی‌های جدید معرفی شده در همایش

 Zenfone Zoom، شاخص‌ترین مدل از سری جدید زن‌فون است که از سنسور دوربین 13 مگاپیکسلی، بزرگنمایی اپتیکال سه برابری، لرزش‌گیر و 10 المان لنز بهره می‌برد و به گفته ایسوس، این مدل باریک‌ترین گوشی جهان است. در دسترس بودن کلیدها و وجود بیشتر امکانات موجود در دوربین‌‌های SLR باعث شده تا زن‌فون‌زوم از کیفیت عکس‌برداری خوبی برخوردار باشد. ثبت عکس با رزولوشن 52 مگاپیکسل با قابلیت Super Resolution، عکاسی ماکرو از فاصله 5 سانتیمتری، پردازنده چهار هسته‌ای اتم اینتل، 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت ذخیره‌ساز از مشخصات پرچمدار گوشی‌های زن‌فون ایسوس است. همچنین مدل Zenfone 2 Deluxe از طراحی چند ضلعی و کریستالی بهره می‌برد که بی‌تردید، حس متفاوتی را به کاربر منتقل می‌کند.

گوشی‌های جدید خانواده ZenFone ایسوس معرفی شدند

در این محصول نیز از پردازنده چهار هسته‌ای Z3580 اینتل و 4 گیگابایت حافظه رم استفاده شده تا کاربر در اجرای چند برنامه با محدودیت مواجه نشود؛ اما مدل Zenfone Selfie به‌صورت اختصاصی برای تهیه عکس‌‌‌های سلفی طراحی شده و هر دو دوربین جلویی و پشتی، از سنسور 13 مگاپیکسلی بهره می‌برند. در این مدل انواع اپلیکیشن‌های کاربردی و جذاب وجود دارد و کاربران علاقمند به عکس‌های سلفی می‌توانند با اتکا به صفحه نمایش با دقت تصویر 1920x1080پیکسل و دوربین باکیفیت، عکس‌های به یاد ماندنی را ثبت کنند. لازم بذکر است که هر سه مدل جدید یاد شده در بازارهای داخلی توزیع شده‌اند.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟