هتل اسپیناس پالاس، میزبان خانواده بزرگ ایسر
گردهمایی سالیانه سازگار ارقام برگزار شد + گالری عکس
با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، بیشتر شرکت‌‌های ایرانی به ویژه در حوزه سخت‌‌‌افزار، با برگزاری گردهمایی از شبکه توزیع، فروش و کلیه دست‌اندرکاران محصولات خود تقدیر می‌کنند. در همین راستا، روز پنجشنبه ششم اسفند، هتل زیبای اسپیناس پالاس تهران میزبان نمایندگان شبکه فروش محصولات ایسر از سراسر کشور بود. در این گردهمایی بزرگ که با حضور اصحاب رسانه و به همت شرکت سازگار ارقام برگزار شد، از فعالان شبکه فروش کشوری، خدمات پس از فروش و منتخبین شرکت سازگار ارقام نیز تقدیر شد.

1606683296_1_0.gif

در این مراسم که از ساعت 10 صبح آغاز شد، دکتر سیف و خانم رجبی‌پور از مسئولین سازگار ارقام به تبیین اهداف جدید این شرکت در سال‌ 94 پرداختند. سپس مدیر کالای شرکت ایسر پس از ارائه گزارشی از وضعیت کنونی این نام تجاری در جهان، ایسر را چهارمین مارک تجاری در صنعت کامپیوتر جهان اعلام کرد. او همچنین عرضه محصولات اقتصادی و با قیمت مناسب را از سیاست‌‌های راهبردی ایسر برشمرد و ایسر را یکی از پرفروش‌ترین شرکت‌‌های سازنده دستگاه‌‌های هیبریدی در کشورهای آسیا، افریقا و اروپا است.

خانم رجبی‌پور از مسئولین سازگار ارقام

جرج از تمرکز طراحان ایسر بر روی محصولات مخصوص بازی سخن به میان آورد و طراحی و عرضه مدل‌های پریدیتور را مطابق با نیاز و سلیقه گیمرها دانست. سپس بحری و صادق از مسئولین بخش نوت‌بوک سازگار ارقام به معرفی مدل‌‌های تولید شده ایسر در بخش محبوب و پرکاربرد لپ‌تاپ پرداختند. اما مدیر بخش تبلت و موبایل ایسر در شرکت سازگار ارقام، سخنران بعدی بود. اصلاحی به مدل‌های هیبریدی چون Switch 12 S اشاره کرد که علاوه بر قیمت مناسب، از پیکربندی سخت‌‌افزاری پرقدرتی نیز برخوردارند.

آقای جورج مدیر کالای شرکت ایسر

این محصول به نمایشگر فول‌اچ‌دی و 4K، پردازنده‌ نسل ششم اینتل، دوربین سه‌بعدی و محافظ صفحه نمایش مجهز است و طیف وسیعی از کاربران دستگاه‌‌های هوشمند را شامل می‌شود. اما قرعه‌کشی و اهدای جوایز به حاضرین، از بخش‌های جذاب و هیجان‌انگیز این گردهمایی بود و شرکت سازگار ارقام و شبکه فروش سراسری این شرکت، بیش از 200 تبلت و گوشی تلفن همراه و همچنین 5 نوت‌بوک را به قید قرعه، به مهمانان خود اهدا کردند.

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟