آمار و ارقامی از رومینگ اپراتورهای موبایل ایران
اپراتورهای داخلی با چند اپراتور خارجی همکاری می‌کنند؟
در روزهای گذشته خبر همکاری با یک شرکت بزرگ مخابراتی ایالات متحده از سوی اپراتور سوم کشور تایید شد. این در حالی است که اپراتورهای داخلی مدت زیادی است که سرویس‌های رومینگ بین‌المللی خود را راه‌اندازی کرده‌اند. اما واقعاً این اپراتورها هر کدام با چند اپراتور خارجی همکاری می‌:نند؟

1606683296_1_0.gif

با نگاهی به آمار اعلام شده، تا پایان سه ماهه سوم سال جاری؛ شرکت همراه اول با 272 اپراتور خارجی در بخش ارتباطات همراه دائمی و 54 اپراتور خارجی در بخش ارتباطات همراه اعتباری همکاری داشته است. قرارداد رومینگ شرکت ارتباطات سیار با کشورها نیز در بخش دائمی و اعتباری به ترتیب با 114 و 32 کشور بوده است.

مطلب پیشنهادی

سیم‌کارت‌های آمریکایی در ایران زنگ‌ می‌خورند!
توافق شرکت مخابراتی AT&T با اپراتور رایتل

 به گزارش تسنیم، همچنین اپراتور دوم ارتباطی نیز در بخش‌های دائمی، اعتباری و دیتا به ترتیب با 164، 81 و 125 کشور قرارداد رومینگ داشته است. ایرانسل نیز در زمینه سیم‌کارت‌های دائمی با 422 اپراتور خارجی و در زمینه سیم‌کارت‌های اعتباری و دیتا با 139 و 318 اپراتور خارجی قرارداد رومینگ دارد.

شرکت خدمات ارتباطی رایـتل هم در زمینه دائمی و اعتباری، در مجموع 80 قرارداد رومینگ با کشورها دارد. دیروز مشخص شد رایتل با اپراتور امریکایی AT&T نیز قرارداد همکاری امضا کرده است و سیم‌کارت‌های این اپراتور در ایران آنتن‌دهی و فعال می‌شوند. 

 

ایسوس

نظر شما چیست؟