شناسایی اید‌ه‌های برتر موتورجست‌جوی بومی
برگزاری دو رویداد استارت‌آپی با محوریت جستجوگرهای بومی
علیرضا یاری، دبیر کمیته راهبری موتورهای جستجوی بومی وزارت ارتباطات از برگزاری دو رویداد «پژوهش و نوآوری باز» و «کارآفرینی» به صورت دو رویداد مکمل خبر داد.

1606683296_1_0.gif

علیرضا یاری ضمت اشاره به برگزاری این دو رویداد با محوریت موتورهای جستوجوی بومی گفت: «جویشگر (موتورجست‌جو) تنها یک ابزار جستجو و ارائه داده نیست؛ بلکه مجموعه‌ای از ابزارها است که با ارائه خدمات متنوع و جذاب در قالب یک وب‌گاه منجر به جذب بیشتر کاربران و تاثیر در زندگی آنان می‌شود و از تعامل با کاربران کسب درآمد می‌‌کند. رویداد کارآفرینی هم با هدف شناسایی ایده‌های برتر، کارشناسان، متخصصان و تیم‌های علاقمند به فعالیت در زمینه محتوا و خدمات جویشگرهای بومی در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌‌شود.»

مطلب پیشنهادی

شبکه اجتماعی ایرانی «بیسفون‌پلاس» راه‌اندازی می‌شود
با حمایت شبکه ملی اطلاعات و در روزهای آینده

به گزارش فاوانیوز، یاری ادامه داد: «این رویداد از روز پنج‌شنبه ۱۵ مهرماه ۱۳۹۵ به صورت آنلاین و در دو مرحله آغاز شده و تا پنج‌شنبه ۸ دی‌ماه ۱۳۹۵ ادامه دارد و برای امکان شرکت از سراسر کشور برگزاری این رویداد برای نخستین بار به صورت مجازی است. همچنین رویداد چالش پژوهش و نوآوری باز نیز در دانشگاه تهران برگزار می‌شود که اطلاع‌رسانی در این باره انجام خواهد شد.»

ایسوس

نظر شما چیست؟