در کنفرانس خبری سالانه و با حضور وزیر ارتباطات
خدمات جدید اپراتور ایرانسل معرفی شدند
صبح امروز شرکت ایرانسل نشست خبری خود را برگزار کرد. در این کنفرانس که دکتر واعظی، وزیر ارتباطات نیز حضور داشت، ایرانسل علاوه بر معرفی خدمات جدید خود، به سئوالات خبرنگاران نیز پاسخ داد.

1606683296_1_0.gif

دومین اپراتور بزرگ ایران هر سال کنفرانس مطبوعاتی خود را برگزار می‌کند و در خلال این مراسم، از دستاوردها و خدمات جدید موبایل و اینترنت همراه برای مشترکان خود و همچنین جامعه ارتباطی کشور رونمایی می‌کند. اما کنفرانس امسال هم از ساعات اولیه صبح امروز آغاز شد و در ابتدای مراسم، دکتر واعظی سخنرانی کرد. در ادامه، علیرضا قلمبر دزفولی، مدیرعامل ایرانسل ضمن تشکر از خبرنگاران و ارائه گزارشی کوتاه از روند توسعه و پیشرفت این اپراتور به سئوالات مطرح شده خبرنگاران پاسخ داد.

قلم‌بر دزفولی از شبکه LTE‌ که ایرانسل در چند ماه گذشته با عنوان «VoLTE» و به صورت پایلوت راه‌اندازی کرده بود، سخن به میان آورد. همچنین از عرضه خدمات تماس صوتی بر بستر شبکه‌های بی‌سیم (VoWiFi) و تکنولوژی TDD-LTE به مشترکان چندین شهر ایران نیز به عنوان یکی از همگام‌سازی‌‌های ایرانسل با فناوری‌‌های جهانی یاد کرد.

همچنین ایرانسل از «سیم‌کارت‌کودک‌و‌نوجوان» با امکان مدیریت تماس‌های ورودی و خروجی توسط والدین، «سیم‌کارت‌گردش‌گر» برای استفاده گردش‌‌گران، «سیم‌کارت‌چند‌شماره‌ای» با قابلیت راه‌اندازی چندین شماره تلفن دیگر بر روی یک سیم‌کارت و «سیستم پرداخت بر پایه فناوری NFC» نیز رونمایی کرد. 
 

 

 

ایسوس

نظر شما چیست؟