اولین گردهمایی گیمرها توسط MSI‌ برگزار می‌شود
لپ‌تاپ‌های گیمینگ MSI در اولین گردهمایی دنیای واقعیت مجازی
شرکت MSI‌ از سازندگان نام‌آشنای مادربرد، کارت گرافیک، لپ‌تاپ و لوازم جانبی برای کامپیوترهای رومیزی به ویژه سیستم‌های مخصوص بازی‌های ویدئویی است. خبرهای رسیده حاکی از آن است که شرکت MSI در نظر دارد تا اولین گردهمایی گیمرها در ایران را برگزار کند. در اولین مرحله این گردهمایی که در تاریخ 31 تیر‌ماه در بازار موبایل برگزار می‌شود، قرار است شرکت MSI‌ واقعیت مجازی را به دنیای لپ‌تاپ‌های گیمینگ خود بیاورد تا کاربران بهترین تجربه را از اجرای بازی‌‌های واقعیت مجازی کسب کنند.

1606683296_1_0.gif

شرکت MSI برای اولین بار در ایران امکان تجربه زنده بازی با پیشرفته‌ترین دستگاه‌های گیمینگ خود را برای کاربران فراهم می‌کند. در این رویداد که 31 تیرماه و در بازار موبایل ایران برگزار می‌گردد، شهریار شاکی گیمر معرف ایرانی نیز حضور خواهد داشت. علاوه بر امکان استفاه از دستگاه‌های گیمینگ و تجربه واقعیت مجازی، امکان خرید محصولات با تخفیف ویژه نیز فراهم شده است. همچنین شرکت‌کنندگان می‌توانند با حضور در مسابقه از جوایز نفیس آن بهره‌مند شوند.

لپ‌تاپ‌های گیمینگ MSI در اولین گردهمایی دنیای واقعیت مجازی

به گزارش شرکت ماتریس، در این رویداد دستگاه GT80، GE62، GS72، PE60، Vortex، GT72s، GS60 و Nightblade به همراه تجهیزات واقعیت مجازی HTC در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت تا بازی‌های  dota2 ،Starcrafc ،Wracraft و چند بازی دیگر را با پیشرفته‌ترین دستگاه‌های گیمینگ تجربه کنند. اطلاعات تکمیلی در مورد نحوه ثبت برای حضور در این رویداد به زودی اصلاع‌رسانی می‌شود.

اگرچه نماینده رسمی این شرکت در سال‌های اخیر ارتباط نزدیکی با کاربران محصولات MSI‌ نداشته است؛ امید است این دست تصمیمات بتواند رابطه میان کاربران ایرانی با محصولات ام‌اس‌آی را در بازارهای داخلی تقویت کند.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟