سرعت، امنیت و زیبایی را باهم تجربه کنید
۱۰ روتر وای‌فای هوشمندی که هرگز شما را ناامید نمی‌کنند
به لطف دوره جدید از عرضه روترهای پیشرفته، متصل باقی ماندن به شبکه و اینترنت از همیشه ساده‎تر شده است. این روترها نه تنها هوشمند هستند، بلکه از راندمان بالا به همراه ظرافت و زیبایی نیز برخورداراند. آنها تمام فرآیند باقی نگه داشتن اتصال شما به اینترنت را به راحتی و بدون نياز به هیچ کار اضافی از طرف شما انجام می‎دهند. در ادامه با برخی از این روترهای هوشمند آشنا می‎شویم.

1606683296_1_0.gif

ASUS Blue Cave Wireless Router

با روتر بی‎سیم ASUS Blue Cave یک شبکه وای‎فای قدرتمند برای خود تشکیل دهید. این دستگاه با ظاهر شیک و مدرن خود می‎تواند به خوبی از عهده مدیریت سخت‌افزارهای در حال رشد موجود در خانه شما برآید. این روتر دو بانده از آنتن‎های داخلی تعبیه شده در سقف آن استفاده می‎کند.

Torch Gigabit WiFi Router

روتر وای‎فای  Torch Gigabit یک اینترنت امن را برای خانواده شما به ارمغان می‎آورد. این یک روتر وای‎فای خلاقانه است که شما می‎توانید از آن برای مسدود کردن محتوای آن‎لاین نامناسب از طریق دسته‌بندی و آدرس‌دهی مستقیم سایت‎ها استفاده کنید. شما می‎توانید استفاده از اینترنت را برای مدتی برای اعضای خانواده متوقف کنید و برای هر کدام از آنها یک زمان استراحت مشخص تعیین کنید.

Luma — Surround Wi-Fi Router

شما با دستگاه‎های Luma می‎توانید یک شبکه وای‎فای فراگیر کاملا اختصاصی برای خود ایجاد کنید. اجزای تشکیل دهنده Luma با کار با یک دیگر یک شبکه بی‎سیم شخصی‌سازی شده را در خانه شما تشکیل می‎دهد. این کار توسط فناوری ساخت شبکه زنجيره‎ای (mesh) که به طور خاص برای اندازه و ساختار خانه شما سفارشی‌سازی می‎شود، انجام خواهد شد. Luma یک اینترنت امن و یک شبکه اختصاصی را در اختیار شما قرار می‎دهد که از گزند ویروس و هکرها در امان است و از همه بهتر، همیشه یک اینترنت پایدار و پرسرعت در اختیار شما است.

TP-Link Deco M5 Wi-Fi Router

محدوده تحت پوشش شبکه خود را به راحتی با TP-Link Deco M5 Wi-Fi Router گسترش دهید. شرکت TP-Link یک سیستم متشکل از 3 دستگاه را به شما عرضه کرده است که بیش از 400 متر مربع از مساحت خانه شما را تحت پوشش امواج وای‎فای قرار می‎دهد. علاوه بر این، روترهای Deco M5 یک اتصال منسجم را با سرعتی بالا در یک بستر کاملا امن در اختیار شما قرار می‎دهد.

Nighthawk M1 Mobile Router

با روتر Nighthawk M1 Mobile شرکت نت‎گیر قابلیت‎های پیشرفته یک روتر وای‎فای را همه جا در دسترس داشته باشید. این دستگاه سیار یک اتصال 4Gx Gigabit LTE که اولین کلاس گیگابیتی جهان محسوب می‎شود را به شما ارائه می‎کند. همچنین شما می‎توانید از روتر M1 Mobile برای استریم محتوای چندرسانه‎ای از microSD, USB Type-C یا حتی یک هارد درايو اکسترنال استفاده کنید.

AmpliFi HD Wi-Fi Router

با روتر وای‎فای AmpliFi HD گشت‌و‌گذار در اینترنت را به شیوه‎ای نوین انجام دهید. این دستگاه با استفاده از فناوری قدرتمند مش، یک سیگنال وای‎فای باثبات را در سراسر خانه در اختیار شما قرار می‎دهد. این روتر از سیستم وای‎فای دو بانده 802.11AC 3X3 MIMO استفاده می‎کند. به بیان کلی: یک اتصال فوق سریع و بهینه‌سازی شده را با این دستگاه در اختیار خواهید داشت.

Linksys Velop Mesh Router System

با فناوری مش به کار رفته در روتر Velop شرکت لینک‎سیس، محدوده تحت پوشش شبکه وای‎فای خانگی خود را به حداکثر برسانید. به عنوان یک سیستم چند روتری، این دستگاه می‎تواند اینترنت را به تمام نقاط کور موجود در خانه شما گسترش دهد. فناوری به کار رفته در آن نیز فارق از این که شما در کدام اتاق هستید، بیشترین سرعت اتصال را در اختیارتان قرار می‎دهد.

Norton Core Threat Intelligence Router

با روتر Core Threat Intelligence نورتن خانه خود را امن نگه دارید. این محصول حاصل کار سردمدار نرم‌افزارهایی ضد ويروس یعنی شرکت سیمانتک است. حالا فناوری انحصاری این شرکت در یک دستگاه فیزیکی تعبیه شده است که می‎تواند از سیستم‎های شما در برابر تهدیدات دیجیتال محافظت کند. جالب اینجا است که روتر Norton Core  با ظاهر هندسی کروی خود بیشتر شبیه به لوازم تزئینی خانه شما است و با دو رنگ نقره‎ای و طلایی با دکور خانه شما هماهنگ می‎شود.

Securifi Almond 3 Router and Security Alarm

در توصیف Securifi Almond 3 باید گفت که شما با یک روتر و یک دستگاه امنیتی در یک مجموعه واحد روبرو هستید. در مشارکت با مجموعه سنسورهای هوشمند موجود در بازار، Almond 3 شما را به تجهيزات امنیتی خانه متصل می‎کند. به محض اين كه شما سنسورهای خانه خود را نصب کردید، این روتر از طریق استاندارد وای‎فای با آنها ارتباط برقرار کرده و هر چیز غیر عادی مثل باز بودن در و پنجره را به شما گزارش می‎دهد.

Gryphon Safe and Secure Wi-Fi Router

با روتر Gryphon Safe and Secure یک اتصال وای‎فای فوق سریع را در خانه تجربه کنید. این دستگاه به گونه‎ای طراحی شده است تا از شما در برابر هر چیز و هر کسی در اینترنت محافظت کند. Gryphon Safe and Secure با فناوری هوشمندانه خود تمام نیازهای امنیتی مورد نیاز شما را یک جا جمع آوری کرده است، بنابراین شما برای حفظ امنیت شبکه خود دیگر به نرم افزار متکی نخواهید بود. بدون نياز به پرداخت هزینه ماهیانه یا سالانه، شما به‎روزرسانی‎های مورد نیاز این روتر را به صورت دوره‎ای دریافت خواهید کرد. یکی دیگر از قابلیت‎های منحصربه‌فرد این روتر این است که شما می‎توانید برای مصون نگه داشتن فرزندان خود از فضای مجازی از گزینه‎های کنترل والدین آن استفاده کنید.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟