Linksys EA8300
روتر سه‌‌بانده و خانگی جدید لینک‌سیس
شرکت لینک‌سیس که به معرفی دستگاه‌های بی‌سیم پرقدرت عادت دارد، یک روتر سه‌بانده اما کم‌قدرت و سطح متوسط برای کاربران خانگی معرفی کرد.

1606683296_1_0.gif

 EA8300 محصول جدید لینک‌سیس در رده AC2200 است که از یک باند رادیویی ۲.۴ گیگاهرتز با سرعت ۴۰۰ مگابیت و دو باند ۵ گیگاهرتز با سرعت ۸۶۷ مگابیت سود می‌برد و چهار آنتن خارجی برای MIMO 2x2 دارد.

به‌علاوه، این روتر به فناوری‌های MU-MIMO و Beamforming مجهز شده است. پردازنده این روتر ARMv7 و چهارهسته‌ای است که از سرعت ۷۱۶ مگاهرتزی در کنار ۲۵۶ مگابایت حافظه رم و ۲۵۶ مگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی سود می‌برد. امکانات ارتباطی این روتر شامل پنج درگاه اترنت یک گیگابیت (چهار درگاه برای شبکه محلی و یک درگاه برای WAN) و یک درگاه USB 3.0 برای اشتراک‌گذاری اطلاعات یا دستگاه‌هایی مانند چاپگر در شبکه است.

لینک‌سیس می‌گوید این روتر به فناوری‌هایی مانند Smart Connect میان باند‌های کاری ۵ گیگاهرتز، Seamless Roaming برای ارتباط خودکار دستگاه‌ها به روتر با بالاترین سطح سیگنال برای توسعه شبکه وای‌فای و Airtime Fairness برای توزیع عادلانه سیگنال‌ها در یک خانه است. این روتر با قیمت ۲۰۰ دلار وارد بازار خواهد شد. 

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟