قابلیت جدید روتر «گوگل‌ وای‌فای»
روتری که باعث ترک اعتیاد به اینترنت و زود خوابیدن در آخر شب می‌شود
شاید یکی از بزرگ‌ترین دغدغه خردسالان و بزرگ‌سالان دست کشیدن از اسمارت‌فون و حاضر شدن در سر میز غذا یا رفتن به رختخواب باشد. ولی زمان‌بندی کردن به منظور تمرکز روی چیزی غیر از اینترنت اهمیت زیادی دارد. به همین دلیل؛ گوگل خدمات جدیدی را به محصول خود اضافه کرده تا بتواند در این زمینه به کاربران کمک کند.

1606683296_1_0.gif

روتر «گوگل وای‌فای» قابلیتی دارد که با توقف ارسال سیگنال در خانه به افراد خانواده این امکان را می‌دهد بدون این‌که وسوسه جذابیت وای‌فای شوند به رختخواب بروند یا به سایر کارهای مهم خود برسند.

مطلب پیشنهادی

۵ نکته در مورد روتر وای‎فای جدید گوگل
Google WiFi همچنان خبرساز است

کاربر با استفاده از اپلیکیشن گوگل وای‌فای می‌تواند برای روتر گوگل وای‌فای زمان‌های خاصی از روز مانند زمان خواب یا انجام تکالیف را مشخص کند تا رأس زمان مشخص شده مودم خاموش شود. وقتی زمان موردنظر فرا برسد؛ روتر برای دستگاه‌هایی که به آن گفته شده متوقف می‌شود. با این ویژگی والدین بدون این‌که نگران استفاده فرزندان‌شان از اینترنت باشند، می‌توانند با خیال راحت به کارهای‌شان برسند.

البته پیش از این، اپل هم محدودیت‌های زمانی را به روترهای خود اضافه کرده بود. ولی برای استفاده از آن باید از نرم‌افزار دسکتاپ استفاده کرد. اگر فکر می‌کنید با این کار می‌توانید شب‌ها زودتر از تلگرام و اینستاگرام دست بکشید و زودتر بخوابید، هر چه سریع‌تر روتر جدید گوگل را تهیه کنید.

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟