به جای گلکسی اس 8 می‌توانیم چه اسمارتفون‌های دیگری یخریم؟
23/04/1396 - 11:49
بهترین گوشی‌های جایگزین برای گلکسی اس 8 سامسونگ
اگر قصد خرید گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ را دارید، پیشنهاد می‌کنیم که برای چند دقیقه هم که شده دست نگه دارید و این مقاله را بخوانید. در این مقاله قصد داریم لیستی از بهترین گوشی‌های جایگزین برای گلکسی اس 8 سامسونگ را خدمتتان معرفی کنیم. شاید این لیست سبب شود که در تصمیم خود تغییری ایجاد کنید. با سایت شبکه همراه باشید.

مقدمه

گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ هم اکنون یکی از بهترین، قدرتمندترین و البته پرفروش‌ترین گوشی‌های موجود در بازار محسوب می‌شو‌د، اما این مسئله به آن معنا نیست که هیچ گوشی دیگری نمی‌تواند جایگزینی برای گلکسی اس 8 باشد! از نظر ما شرایط کاملا برعکسی برقرار است و گوشی‌های جایگزین زیادی برای خرید به جای گلکسی اس 8 وجود دارند.

بنابراین در این مقاله قصد داریم که لیستی از گوشی‌های جایگزین برای گلکسی اس 8 سامسونگ را خدمتتان ارائه کنیم. بسیاری از اسمارتفون‌هایی که نام می‌بریم از نظر قیمت نسبت به گلکسی اس 8 ارزان‌تر هستند. پس بد نیست که چند دقیقه‌ای از زمان خود را به ما بدهید و این مقاله را مطالعه کنید. با سایت شبکه همراه باشید.

مطلب پیشنهادی

تفاوت‌های گلکسی نوت 7 ریفربیشد با نسخه اصلی + عکس
گلکسی نوت 7 ریفربیشد با نسخه اصلی آن چه تفاوت‌های دارد؟

ال‌جی حی 6 (LG G6)

گوشی هوشمند ال‌جی جی 6 اولین جایگزینی است که ما برای گلکسی اس 8 در نظر گرفته‌ایم. سبک طراحی و صفحه نمایش این گوشی بسیار نزدیک به سبک طراحی نمایشگر اس 8 سامسونگ محسوب می‌شود. این گوشی هم پرچمدار سال 2017 ال‌جی است و تقریبا اغلب ویژگی‌های مثبت آن را دارد.

یکی از برتری‌هایی که گوشی ال‌جی جی 6 در مقایسه با گلکسی اس 8 سامسونگ دارد، مربوط به بهره‌مند دستگاه از دوربین دوگانه می‌شود. همچنین باتری این گوشی هم 300 میلی آمپر ساعت از باتری گلکسی اس 8 سامسونگ ظرفیت بیشتری را ارائه می‌کند. پس ال‌جی جی 6 می‌تواند یکی از بهترین جایگزین‌های گوشی گلکسی اس 8 محسوب شود.

مطلب پیشنهادی

چگونه صدای سیری در آیفون را از زنانه به مردانه تغییر دهیم
با قابلیت‌های پنهان و جالب گوشی آیفونتان آشنا شوید

گوگل پیکسل و پیکسل ایکس ال (Google Pixel & Google Pixel XL)

اگرچه برخی از خدمات اصلی گوگل برای گوشی پیکسل در کشورمان قابل استفاده نیست، اما با این حال از نظر ما این اسمارتفون و برادر بزرگ‌ترش دو نمونه از بهترین جایگزین‌های موجود برای گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ محسوب می‌شوند. فراموش نکنید که این دو گوشی توسط خود گوگل عرضه شده‌اند، پس مستقیما از سوی آن پشتیبانی می‌شوند و تمام آپدیت‌های سیستم عامل اندروید به طور ویژه برای آن بهینه‌سازی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن منتشر خواهد شد. پس گوگل پیکسل و پیکسل ایکس ال هم می‌تواند یکی از جایگزین‌های خود برای گلکسی اس 8 باشد.

مطلب پیشنهادی

11 پیش‌بینی جالب در مورد آیفون 8 یا آیفون‌های 2017 + عکس
شما فکر می‌کنید آیفون 8 چگونه محصولی است؟

موتورولا موتو جی 5 پلاس (Motorola Moto G5 Plus)

گوشی موتو جی 5 پلاس نه تنها یکی از بهترین اسمارتفون‌های مقرون به صرفه‌ای است که می‌توانید خریداری کنید، بلکه از نظر ما یکی از جایگزین‌ها فوق‌العاده خوش قیمت برای گلکسی اس 8 سامسونگ هم محسوب می‌شود. بدون شک این گوشی از نظر قدرت پردازشی از اس 8 سامسونگ ضعیف‌تر خواهد بود، اما به شما قول می‌دهیم که برای اجرای بازی‌های موبایلی در آن دچار هیچ مشکلی نخواهید شد و بعد از خرید دستگاه درک خواهید کرد که با پرداخت چه هزینه کمی توانستید گوشی بخرید که به واقع پتانسیل جایگزینی با گلکسی اس 8 را داشته است. لازم به اشاره است که این گوشی شامل نسخه‌های مجهز به رم 2، 3 و 4 گیگابایتی می‌شود که مسلما خرید نسخه با رم 4 گیگابایتی آن انتخاب هوشمندانه‌تری خواهد بود.

مطلب پیشنهادی

چرا آیفون 7 پلاس در مقایسه با آیفون 7 انتخاب بهتری است + عکس
برتری‌های آیفون 7 پلاس نسبت به آیفون 7 را بشناسید!

آیفون 7 پلاس اپل (Apple iPhone 7 Plus)

آیفون 7 پلاس اپل شاید از نظر قیمت نسبت به گلکسی اس 8 سامسونگ گران‌تر باشد، اما به واقع یک محصول قدرتمند برای جایگزین با این گوشی است. اگر به دنبال قدرت پردازشی و کارایی روان هستید، آیفون 7 پلاس شما را شگفت‌زده خواهد کرد. هماهنگی بستر سخت‌افزاری و نرم افزاری این اسمارتفون به شکل فوق‌العاده دقیقی صورت گرفته و دستگاه از دوربین دوگانه بسیار باکیفیتی هم بهره می‌برد. پس آیفون 7 پلاس اپل با نمایشگر 5.5 اینچی خود هم می‌تواند جایگزین خوبی برای گلکسی اس 8 سامسونگ باشد.

مطلب پیشنهادی

هر آنچه در مورد گلکسی نوت 8 سامسونگ می‌دانیم + عکس
مروری بر ویژگی‌های فبلت گلکسی نوت 8

اکسپریا ایکس زد پریمیوم سونی (Sony Xperia XZ Premium)

گوشی اکسپریا ایکس زد پریمیوم سونی برای آن دسته از کاربرانی که به وضوح تصویر صفحه نمایش اهمیت می‌دهند، یک گزینه خرید بسیار عالی خواهد بود. این گوشی از نمایشگری 5.46 اینچی با وضوح تصویر 2160 در 3840 پیکسل بهره‌مند است و تراکم پیکسلی آن به 807 پیکسل در هر اینچ می‌رسد. این اسمارتفون به واقع یک جایگزین خوب برای گلکسی اس 8 خواهد بود و حس در دست گرفتن یک گوشی فوق‌العاده را به کاربر منتقل می‌کند.

مطلب پیشنهادی

۱۰ آموزش جذاب و بسیار مفید اندروید

هوآوی میت 9 (Huawei Mate 9)

چه از محصولات شرکت هوآوی خوشتان بیاید و چه دل خوشی از محصولاتش نداشته باشید، باید قبول کنید که این شرکت چینی هم اکنون یکی از بزرگ‌ترین و اصلی‌ترین شرکت‌های تولید کننده اسمارتفون در دنیاست. گوشی هوآوی میت 9 بدون تردید پتانسیل بالایی داشته و می‌تواند یکی از جایگزین‌های گلکسی اس 8 سامسونگ محسوب شود. دوربین دوگانه این گوشی عملکرد بسیار عالی دارد و باتری غول‌پیکر 4000 میلی آمپر ساعتی آن هم از دیگر مزیت‌هایش محسوب می‌شود.

مطلب پیشنهادی

گلکسی اس 8 بخریم یا اس 8 پلاس؟
کدام نسخه از پرچمدار سامسونگ انتخاب بهتری است؟

اچ‌تی‌سی یو اولترا (HTC U Ultra)

زیبایی ظاهری اچ‌تی‌سی یو اولترا کم‌نظیر است. تا زمانی که این گوشی را در دست خود نگیرید و زرق و برق‌های بدنه آن را با چشم خود مشاهده نکنید، نمی‌توانید درک کاملی از زیبایی‌های آن داشته باشید. شرکت اچ‌تی‌سی بدنه نسخه برتر این گوشی که از حافظه 128 گیگابایتی بهره می‌برد را به کریستال سافایر (Sapphire) مجهز کرده که به شدت در قبال ضربه و خراشیدگی مقاوم است. به نظر ما اچ‌تی‌سی یو اولترا یکی از بهترین جایگزین‌های موجود برای گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ محسوب می‌شود.

مطلب پیشنهادی

جالب‌ترین ترفندهای مخفی گوشی‌های iOS
بخش اول: با قابلیت‌های پنهان و جالب گوشی آیفونتان آشنا شوید

بلک‌بری کی‌وان (BlackBerry KEYone)

اگر حتی ذره‌ای هم به گوشی‌های شرکت بلک‌بری علاقه دارید، خرید گوشی بلک‌بری کی‌وان را به جای گوشی گلکسی اس 8 در اولویت قرار دهید. این گوشی ظاهری بسیار زیبا دارد و از کیبورد فیزیکی و معروف QWERTY بهره می‌برد. شاید این گوشی مثل اس 8 از استاندارد ضد آب و تراشه‌ای فوق قدرتمند بهره‌ نبرد، اما با این حال کیفیت ساخت آن به قدری بالاست که می‌توان آن را به عنوان یکی از بهترین جایگزین‌های گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ معرفی کرد. ضمنا باتری این اسمارتفون هم 505 میلی آمپر ظرفیت بیشتری در مقایسه با باتری گلکسی اس 8 دارد.

مطلب پیشنهادی

چرا سیستم‌عامل اندروید از iOS بهتر است؟
دلایل قانع‌کننده‌ای که اقتدار اندروید در مقایسه با iOS را اثبات می‌کنند!

موتورولا موتو زد (Motorola Moto Z)

شک نداشته باشید که گوشی موتو زد موتورولا یکی از بهترین جایگزین‌های موجود برای گوشی گلکسی اس 8 خواهد بود. این گوشی طراحی و ظاهر خیره‌کننده‌ای دارد و بدنه آن فوق‌العاده باریک است. ضخامت بدنه این گوشی فقط 5.2 میلیمتر بوده و وزن آن برابر با 136 گرم است. این موضوع در حالیست که ضخامت بدنه اس 8 برابر با 8 میلیمتر بوده و وزن آن 155 گرم می‌باشد. ضمنا پشتیبانی این دستگاه از موتو مادها یا ماژول‌های اختصاصی را هم فراموش نکنید!

مطلب پیشنهادی

دانلود کنید: اپلیکیشنی ایرانی برای برنامه‌ریزی ۲۴ ساعته

هوآوی پی 10 پلاس (Huawei P10 Plus)

گوشی هوشمند هوآوی پی 10 پلاس هم با دوربین دوگانه و باکیفیت خود می‌تواند یکی از جایگزین‌های مناسب برای گلکسی اس 8 محسوب شود. این گوشی در مقایسه با اس 7 بدنه باریک‌تری دارد و نسخه‌ای از آن با تجهیز به رم 6 گیگابایتی روانه بازار شده است. ضمن بهره‌مندی دستگاه از یک باتری 3750 میلی آمپر ساعتی با وجود بدنه بسیار باریک آن، ظرافت و دقت طراحی هوآوی را به رخ می‌کشد. پس هوآوی پی 10 پلاس هم می‌تواند یکی از بهترین جایگزین‌های موجود برای گوشی گلکسی اس 8 باشد.

مطلب پیشنهادی

دانلود کنید: دنیایی از تصاویر پس‌زمینه جذاب موبایل
با تماشاکده بهترین تصاویر و رنگ‌ها را انتخاب کنید

گوشی شیائومی می 6 (Xiaomi Mi 6)

یکی دیگر از بهترین گوشی‌های جایگزین برای گلکسی اس 8 می‌تواند گوشی بسیار زیبا و شیک شیائومی می 6 باشد. این گوشی بدنه‌ای بسیار زیبا دارد و دوربین دوگانه آن کیفیت عالی را ارائه می‌کند. ضمنا شیائومی در این اسمارتفون از همان تراشه اسنپدراگون 835 استفاده شده در نسخه اسنپدراگونی گلکسی اس 8 بهره می‌گیرد. شیائومی می 6 برخلاف گلکسی اس 8 از رم 6 گیگابایتی بهره‌مند بوده و باتری آن 3350 میلی آمپر ساعتی است که این ظرفیت 350 میلی آمپر ساعت بیشتر از اس 8 محسوب می‌شود.

گلکسی اس 8 اج سامسونگ (Samsung Galaxy S7 Edge)

به نظر شما گلکسی اس 7 سامسونگ هم با ظاهر بسیار زیبا و چشم‌نواز خود همچنان می‌تواند یکی از بهترین جایگزین‌های مجود برای گلکسی اس 8 محسوب شود. فراموش نکنید که برای اجرای برترین بازی‌های موبایلی لزوم مطلقی مبنی بر تجهیز بودن دستگاه به تراشه اسنپدراگون 835 یا اگزینوس 8895 وجود ندارد. پس به گلکسی اس 7 اج هم به عنوان یک جایگزین برای گوشی اس 8 نگاه کنید.

شیائومی می میکس (Xiaomi Mi Mix)

به دنبال یک گوشی منحصر به فرد با ظاهری جدید و نمایشگر بدون حاشیه هستید؟ چرا شیائومی می میکس را انتخاب نمی‌کنید؟ این گوشی هوشمند ظاهری منحصر به فرد دارد و لبه‌های نمایشگر آن بسیار باریک طراحی شده‌اند. بدنه دستگاه زیبایی فوق‌العاده داشته و دستگاه شامل نسخه‌ای با رم 6 گیگابایتی هم می‌شود. به نظر ما شیائومی می میکس یکی از بهترین جایگزین‌های موجود برای گلکسی اس 8 سامسونگ خواهد بود.

وان‌پلاس 3 تی (OnePlus 3T)

آخرین اسمارتفونی که ما آن را به عنوان یک جایگزین عالی برای گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ معرفی می‌کنیم، گوشی وان‌پلاس 3 تی است. این گوشی از رم 6 گیگابایتی بهره می‌برد و دوربین 16 مگاپیکسلی آن کیفیت عالی دارد. باتری دستگاه هم ظرفیت 3400 میلی آمپر ساعتی را ارائه می‌کند که 400 میلی آمپر ساعت ظرفیت بیشتری در مقایسه با باتری اس 8 خواهد بود.

کلام آخر

اسمارتفون‌های فوق از نظر ما بهترین گوشی‌های جایگزین موجود برای گلکسی اس 8 سامسونگ محسوب می‌شوند. مطمئنا گوشی‌های دیگری هم می‌توانند در این لیست جای بگیرند اما ما سعی کردیم که از طولانی شدن بیش از اندازه مقاله جلوگیری کنیم و فقط موارد برتر مد نظرمان را در آن جای دهیم. اگر شما هم گوشی می‌شناسید که می‌تواند جایگزین عالی برای گلکسی اس 8 سامسونگ باشید، نظر خود را با ما اشتراک‌گذاری کنید. 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟