اگر کسب و کار خوبی دارید ولی نتیجه خوبی نمی‌گیرید این 5 مطلب را بخوانید
در این مطلب 5 مقاله کاربردی در زمینه کسب وکار و دلایل روانشناسی عدم رونق تجارت های فردی را گردآوری کردیم. با شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

محصولات خوب، استراتژی خوب؛ چرا موفق نیستیم؟

فرهنگ سازمانی موضوعی است كه به تازگی در دانش مديريت و رفتار سازمانی مطرح می‌شود. با بررسی كه توسط گروهی از انديشمندان علم مديريت صورت گرفته، فرهنگ سازمانی به عنوان يكی از مؤثرترين عوامل پيشرفت سازمانها شناخته شده است. فرهنگ سازمانی به عنوان مجموعه‌ای از باورها و ارزش‌های مشترك، بر رفتار و انديشه اعضای سازمان اثر می‌گذارد و می‌تواند نقطه شروعی برای حركت و پيشرفت باشد.

پرونده‌های نیمه‌باز را ببندید تا درهای موفقیت باز شود

پرونده‌های نا‌تمام (Unfinished Business) نقشی بسیار مهم در زندگی ما و کیفیت آن دارند. پرونده‌های نا‌تمام در عدم رضایت از خود و تضعیف حرمت نفس ما بسیار موثرند و در تصمیم‌گیری‌های ما در مورد آینده اثرگذارند و تا روزی که، چه در جهت مثبت و نیل به هدف یا در جهت پذیرش شکست، بسته نشوند، این نقش‌آفرینی را در زندگی ما حفظ خواهند کرد.

۱۰ کارآفرین میلیاردر که شکست‌های بزرگی را تجربه کردند!

شکست بخشی از کسب و کار است. هستند و بوده‌اند کارآفرینانی که بدون چشیدن طعم تلخ شکست‌، به موفقیت دست نیافته‌اند. مهم واکنش فرد در برابر شکست است و این که چه درسی از آن می‌گیرد. شکست " فرصتی برای یادگیری و رشد و بالندگی است" و همین تجربیات تلخ زندگی، اغلب اوقات به موهبت‌های الهی تبدیل می‌شوند. شکست پایان راه نیست، بعد از هر شکست باید دوباره برخیزیم و این بار استوارتر مسیر رسیدن به هدف را طی کنیم.

یکی از پنج مشکل بزرگ دنیا را حل کنید و میلیاردر شوید!

اگر تصور می‌کنید زندگی افرادی همچون مارک زاکربرگ یا بیل گیتس شیرین و راحت است، کافی است تلاش کنید تا یکی از پنج مشکل رایجی که جهان امروز با آن روبرو است را حل کرده و به این شکل میلیاردر شوید.

اگر می‌خواهید از اضطراب دور باشید، کار باقیمانده خود را به منزل نبرید!

بدون شک افرادی هستند که به دلایل مختلف مانند کمبود وقت،ترجیح می‌دهند تا بخشی از امور کاری خود را در منزل انجام دهند. شاید در نگاه اول تصمیمی خردمندانه به نظر آید؛ اما بدانید که پژوهشگران نظری متفاوت دارند. به تازگی محققان دانشگاه کلرادو بر روی 297 کارمند در شغل‌های متفاوت تحقیق کردند و به این نتیجه رسیدند که انجام امور کاری در منزل باعث فرسودگی عاطفی و نامتعادل شدن رابطه کاری-خانوادگی می‌شود.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟