ترفندهای میلیونر شدن برای دهه هفتادی‌ها!
 8 روشی که  نسل هزاره را در عرض 5 سال میلیونر می‌کند
تعدادی زیادی از دهه هفتادی‌ها هر ساله وارد نیروی کار شده و با چالش‌هایی مواجه می‌شوند. تحقیقات نشان می‌دهند که درآمد نسل هزاره‌ای‌ها با وجود داشتن مدرک دانشگاهی، 20 درصد از والدینشان در همین سن کمتر است. و اگر این موضوع با بازپرداخت وام‌های سنگین همراه باشد، موجب می‌شود تا فارغ‌التحصیلان از رویاهای خود برای داشتن خانه‌های چند میلیونی یا سوار شدن در خودروهای لاکچری و گرانقیمت دست بکشند.

داشتن یک حساب بانکی پر و پیمان برای نسل هزاره‌ای‌ها دور از دسترس نیست. در حقیقت، هزاره‌ای‌های زیادی وجود دارند که همان مسیری را طی می‌کنند که مارک زاکربرگ و ایوان اشپیگل بنیانگذار "اسنپ چت" پیموده‌اند. در ادامه قصد داریم به سراغ 8 ترفندی برویم که دهه هفتادی‌ها می‌توانند با انجام آن‌ها  تا سال 2022 به یک میلیونر تبدیل شوند:

مطلب پیشنهادی

چگونه بدون سرمایه‌ یک کسب و کار پر درآمد راه اندازی کنیم
ترفندهای راه‌اندازی یک کسب و کار بدون سرمایه!

1- یک کسب و کار راه بیاندازید

این گزینه بهترین فرصت مولتی‌میلیونر شدن در آینده را به شما می‌دهد، اما موفقیت مشخصاً تضمین شده نیست. البته داشتن یک ایده برنده، عنصر بسیار مهمی است، اما باید چیزهای دیگری که شانس موفقیت شما را بهبود می‌بخشند و چند برابر می‌کنند را بدانید. مهمتر از همه این که قبل از رسیدن به رویاهایتان، خودتان را برای چند سال‌ کار و تلاش و سخت‌کوشی و غلبه بر موانع مختلف آماده کنید.

2- به دنبال یک مربی باشید

برخی از موفق‌ترین آدم‌ها در کسب و کار امروزی به راحتی می‌پذیرند که مربیان برجسته نقش بسیار مهمی را در رشد حرفه‌ای آنان ایفا کرده‌اند. افرادی را پیدا کنید که به نوعی از موفقیت دستیافته‌اند که رسیدن به آن  موفقیت آرزوی شماست و  به دنبال فرصتی برای یاد گرفتن از آن‌ها باشید. بینش و تجربه آن‌ها ممکن است متفاوت باشد ولی همین تفاوت کمک می‌کند تا از هم نسلان دیگر خود که به دنبال موفقیت هستند، متمایز شوید.

3- یک محصول تولید کنید

در محیط امروزی، این امکان وجود دارد که مفهوم یک محصول را اختراع کنید، یک نمونه اولیه بسازید و سرمایه لازم را برای شروع تولید و توزیع آن تامین نمایید. چندین راه وجود دارند که بتوانید ایده خود را از مفهوم به واقعیت تبدیل کنید، اما اگر بتوانید چیزی ارزانقیمتی تولید کنید، شروع خیلی خوبی خواهید داشت.

4- کسب و کارهای موجود را از افراد تحویل بگیرید

چرا از اول شروع می‌کنید وقتی کسب و کارهای فعلی نیاز به مالکیت دارند؟ به دنبال کسب و کاری باشید که که مالک آن علاقمند به بازنشستگی است یا کسی است که واقعاً آمادگی پیشروی دارد. اگر برای یافتن چنین کسب و کاری مشگل دارید، یک کارگذار کسب و کار می‌تواند به شما کمک کند تا کسب و کار خوبی که مناسب علایق حرفه‌ای و شخصی شماست را شناسایی نمایید.

5- سرمایه‌گذاری

سرمایه‌گذاری می‌تواند دردسرساز باشد، اما یکی از بهترین روش‌های بازگرداندن پولی است که در حال حاضر در اختیار دارید. اگر می‌خواهید به سرعت پول قابل توجه‌ای را بدست بیاورید، لازم است ریسک‌های مهمی را انجام دهید، یعنی آمادگی آن را داشته باشید که تمام پول خود را از دست بدهید. برای آن که بهترین نتیجه را بگیرید، روی مقدار مناسبی از پول خود سرمایه‌گذاری کنید. اگر بیشتر ریسک کنید، می‌توانید به طور بالقوه پول بیشتری را بدست بیاورید. بخش‌های خاصی را انتخاب کنید که علاقه بیشتر به آن‌ها دارید و روی سرمایه‌گذاری در آن حوزه‌‌ها تمرکز کنید. قبل از هر کاری، تا جایی که ممکن است در مورد بازار سهام یاد بگیرید و اطلاعات کسب کنید.

6- صرفه‌جویی

با توجه به این که نرخ سود حساب‌های پس‌انداز هر روز کمتر و کمتر می‌شود، به نظر نمی‌رسد  خواباندن پول در بانک‌ها و افزایش حساب‌های پس‌انداز برای شما چندان پولساز باشد. بهرحال، اگر می‌توانید از خودتان فداکاری نشان دهید مثلاً این که چند جا مشغول کار شوید، یا محل زندگی خود را با یک یا چند هم‌اتاقی به اشتراک بگذارید، می‌توانید بخشی از حقوق خود را هر ماه پس‌انداز کنید. اگر با گذشت زمان صرفه جویی کنید، اندوخته‌ای خواهید داشت که می‌توانید روی آن سرمایه‌گذاری کنید، یا یک ملک برای اجاره دادن بخرید و درآمد ماهیانه خود را به سرعت چند برابر نمایید.

7- یک شغل جانبی را آغاز کنید

اگر نیاز به امنیت و مزایایی دارید که معمولاً  در مشاغل کارمندی یافت می‌شوند، یک شغل جانبی به احتمال زیاد می‌تواند یک روش عالی برای تولید درآمد اضافی باشد. این شغل‌ها می‌توانند به سادگی تحویل غذا درب منازل یا به پیچیدگی راه‌اندازی کسب و کار متعلق به خودتان باشند. مورد اول می‌تواند پول نقد فوری برای شما به همراه داشته باشد اما مورد دوم منافع بلند مدتی دارد و در نهایت می‌تواند به یک کسب و کار کامل تبدیل شود.

8- حقوق خود را افزایش دهید

کلید یک سرمایه‌گذاری و پس‌انداز موفق این است که ابتدا یک درآمد خیلی خوب داشته باشید. سریع زیر بار حقوق و دستمزد زیر استاندارد نروید. نگاهی به نرخ بازار در حوزه مهارت‌های خود بیاندازید و  مطمئن شوید که حداقل حقوقی که دریافت می‌کنید در این محدوده قرار می‌گیرد. اگر این طور نیست، به دنبال کار کردن با افرادی باشید که قدر تجربه و تحصیلات شما را می‌دانند.

نسل هزاره با سخت‌کوشی و فداکاری می‌توانند درآمد خود را ظرف چند سال به طور چشمگیری افزایش دهند. البته هیچ تضمینی وجود ندارد که به یک مولتی میلیونر تبدیل شوید اما به تلاشش می‌ارزد. اگر هم در آن بازه زمانی موفق نشدید، حداقل این است که شروع خوبی را برای مولتی میلیونر شدن در سال‌های پیش رو داشته‌اید. 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟