آموزش الفبای پیروزی
دهه هفتادی‌ها برای موفقیت در کار و زندگی؛ این ده مطلب را بخوانند!
متولدین دهه شصت دارند به میان‌سالی می‌رسند اما متولدین دهه هفتاد در ابتدای راه موفقیت در کار و زندگی هستند و تصمیم‌ها و انتخاب‌های متعددی پیش‌رو دارند. پس بهتر است ترفندهای موفقیت را زودتر یاد بگیرد و به الفبای پیروزی تسلط پیدا کنند.

1606683296_1_0.gif

۹ حقیقت ناگواری که نسل جدید جویای کار باید آن‌ها را بشوند!

شاید فقط به دنبال شغل نیستید، بلکه به دنبال یک شغل خاص می‌گردید. شغلی که رضایت شما را جلب کند. شغلی که خوشحالتان کند، شغلی که زندگی شما را تامین کند و از همه مهمتر شغلی که مسیر روشنی به سمت آینده‌ای امیدوار کننده داشته باشد. نمی‌خواهیم حامل خبرهای بد برای شما باشیم، اما ...

اگر می‌خواهید قبل از ۳۰ سالگی میلیونر شوید، این ۱۱ کار را انجام دهید

آیا شما هم می‌خواهید تا قبل از 30 سالگی میلیونر شوید؟ البته این آرزو محال نیست ولی انجام آن هم کار ساده‌ای نیست. معمولاً افراد مختلف روش‌های متفاوتی را برای رسیدن به این هدف امتحان می‌کنند، اما در اینجا توصیه‌های مهمی را عنوان می‌کنیم که می‌توانند در این مسیر به شما کمک کنند.

۷ درس زندگی که باید بیاموزید، قبل از آن که خیلی دیر شود!

ناگهان به خودتان می‌آیید و می‌بینید که "چقدر زود دیر شده است؟". پس برای فکر کردن به زندگی خود وقت بگذارید، بفهمید واقعاً از زندگی چه می‌خواهید. ببینید چه چیزهایی در زندگی مهم‌تر هستند به سراغ همان‌ها بروید، پیش از آن خیلی دیر شود...

اگر موفقیت می‌خواهید، ۱۰۰ روز اول شغل جدیدتان را دریابید

اغلب آدم‌هایی که در نگهداری شغل جدیدشان شکست می‌خورند، به صد روز اول کارشان برمی‌گردد. بنابراین باید بتوانید این صد روز را به خوبی مدیریت کنید. در اینجا به چند نکته مهمی که باید در این مدت رعایت کنید، اشاره شده است.

برای موفقیت در کار به غیر از تخصص، این 10 مهارت را نیاز دارید!

وقتی قرار است برای شرکت یا سازمانی مدیر انتخاب شود همه فکر می‌کنند آن فرد باید در کار خود متخصص و حرفه‌ای باشد. اما برای مدیر بودن به‌غیر از داشتن مهارت و تخصص و داشتن اشراف کامل به زمینه کاری آن شرکت مسائل دیگری نیز وجود دارد که باید حتما مدنظر قرار داد. داشتن ارتباطات قوی و روحیه کار تیمی از جمله این موارد است. حالا بهتر است نگاهی به ۱۰ مهارتی که مدیران نیاز دارند در محیط کار از خود نشان دهند بیاندازیم.

برای رسیدن به آرزوها این ۷ نکته کلیدی را به‌خاطر بسپارید

همه ما افرادی را در کنار خود می‌بینیم که سن کمی دارند اما با توجه به این سن پایین به موفقیت‌های بزرگی در زندگی خود رسیده‌اند و جایگاه مناسب و درخور توجهی در جامعه دارند. شاید یکی از متداول‌ترین سئوالاتی که پیش می‌آید این باشد که چگونه به این‌جا رسیده اند؟ با هم نگاهی می‌اندازیم به هفت کلید اساسی برای رسیدن به سطح بالای موفقیت.

۷ ترفند کاریابی هوشمند مخصوص جوان‌ها

نسل هزاره همان نسلی است که در آغاز هزاره جدید به جوانی رسیده‌اند. آن‌ها فقط به فکر بیشتر شدن پول‌های خود نیستند بلکه به دنبال آن هستند که به اهداف اجتماعی متعالی‌تری دست پیدا کنند و مثمرثمر باشند.

20 نكته كليدی مديريت زمان كه بهتر است در جوانی بیاموزید

در ابتدای جوانی، پایه‌های انتخاب شغل و شروع يك كار حرفه‌اي شکل می‌گیرد. پس بايد ياد بگيريم با تفكر، كسب تجربه و مديريت زمان در اين دوره سرنوشت‌ساز، راه‌هاي ترقي را هموار و به روياهاي‌مان تحقق ببخشيم.

شما احتمالاً موفق‌تر از آنی هستید که فکرش را می‌کنید!

خیلی وقت‌ها در زندگی حس می‌کنیم با وجود سعی و تلاشی که داریم به موفقیت نمی‌رسیم و زندگی به کام ما نیست. این است که خود را سرزنش می‌کنیم و دستاوردهای زندگیمان را نادیده می‌گیریم. با ادامه این روند ممکن است فکر کنیم فرد ناموفقی هستیم و دست به تصمیم‌هایی بزنیم که به نفع ما نیستند. گاهی هم از آن طرف بوم می‌افتیم و فکر می‌کنیم فرد بسیار موفقی هستیم و دیگر انگیزه‌ای برای تلاش کردن در خود نمی‌بینیم.

پرونده‌های نیمه‌باز را ببندید تا درهای موفقیت باز شود

پرونده‌های نا‌تمام (Unfinished Business) نقشی بسیار مهم در زندگی ما و کیفیت آن دارند. پرونده‌های نا‌تمام در عدم رضایت از خود و تضعیف حرمت نفس ما بسیار موثرند و در تصمیم‌گیری‌های ما در مورد آینده اثرگذارند و تا روزی که، چه در جهت مثبت و نیل به هدف یا در جهت پذیرش شکست، بسته نشوند، این نقش‌آفرینی را در زندگی ما حفظ خواهند کرد.

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟